td po konkretnym przygazopwaniu gaśnie i zapowietrza sie

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

td po konkretnym przygazopwaniu gaśnie i zapowietrza sie

Post autor: JABcok20 » ndz lis 01, 2009 21:21

witam. po konkretnym przygazowaniu zapowietrzyły mi sie przewody. kreciłem aż siadł aku.
tłokorozdzielacz założyłem od tdi , zaworek ciśnienia był zmieniony i jest założony od wolnossaka(1,7mm wbity) niby taki same numery i wygląd.

po odpowietrzeniu odpalił ok.
samochód jak ciepły nie kopci zbytnio więc dawka nie jest raczej przesadnie za wysoka.

Paliwo przewodem powrotnym wygląda jakby nie wracało do baku.

Przychodzi mi do głowy zasyfiony filtr(zmieniany z 2 miesiace temu), zasyfiona podstawka filtra, lub coś z ciśnieniem w pompie.
Czy niewymienione uszczelniacze na zaworku cisnienia pompy mogą mieć wpływ na takie objawy( spadek ciśnienia w pompie?). Cisnienia nie sprawdzałem ale skoro się zapowietrzyły wszystkie przewody... Paliwa w baku dość.
W głowiczce która mam założoną(tdi afn) nie ma nurników, które chce jutro założyć od 1.6td.
Ostatnio zmieniony ndz lis 01, 2009 21:22 przez JABcok20, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
vision
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 734
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 15:27
Lokalizacja: warszawa

Post autor: vision » ndz lis 01, 2009 21:29

przytkany powrót z pompy lub do zbiornika , rozszczelnienie pompy , odpowietrznik zbiornika , filtr paliwa
zastanawiam się kiedy spasujesz z grzebaniem przy popie :grin:



Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: JABcok20 » ndz lis 01, 2009 21:36

vision pisze:zastanawiam się kiedy spasujesz z grzebaniem przy popie :grin:
nigdy :chytry:
ciężko jak nie ma się kogo spytać albo z kim wymienić info.
kumple mówią , że pewnie już po ciemku bym pompę zdjął i założył :goof:

[ Dodano: Nie Lis 01, 2009 20:39 ]
vision pisze:przytkany powrót z pompy lub do zbiornika , rozszczelnienie pompy , odpowietrznik zbiornika , filtr paliwa
pierwsze chyba odpada bo by sie nie zapowietrzył no i odpowietrzałem nim pompe.
2. hm raczej nie widac ale jutro umyje silnik i sprawdze
3. odpowietrznik zbiornika , o tym nie pomyślałem ale może
4. no to wyleci w pierwszej kolejności ew. jak zdejme wąż zasilający pompę to chyba powinno lecieć swobodnie do np. wiadra ponizej stanu zbiornika?
Ostatnio zmieniony ndz lis 01, 2009 21:40 przez JABcok20, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
vision
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 734
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 15:27
Lokalizacja: warszawa

Post autor: vision » ndz lis 01, 2009 22:12

jak masz przytkane np zasilanie to będzie na chama zasysała pompa każdą uszczelka i nie zobaczysz tym bardziej na wysokich obrotach na wolnych może lecieć z obrotów np z 900 na 800 i wracać
Ostatnio zmieniony ndz lis 01, 2009 22:15 przez vision, łącznie zmieniany 1 raz.



artur_251
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: pt lis 28, 2008 20:28
Lokalizacja: Lubin

Post autor: artur_251 » pn lis 02, 2009 22:57

Kolego ja 6 lat temu też miałem MK1 i jak miałem podobny objaw to przyczyną było zasyfione sitko w zbiorniku paliwa. Żeby tam sie dostac musisz wyjąć tyne siedzenie i pod nim jest okrągły dekielek, odkręcasz go i dostajesz sie do zbiornika paliwa. Pużniej musisz zlokalizować to sitko ono jest lekko z boku niepamiętam już z której strony nastepnie musisz wygiąć sobie np. z elektrody haczyk i wyjąć to stko, ono na górze ma takie małe uszko w które musisz włorzyć ten chaczyk i pociągnąć do góry. Tak samo je tam wkładasz tym haczykiem.



Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: JABcok20 » wt lis 03, 2009 12:28

artur_251,
pompa cieknie w miejscu gdzie mam cięgno przyśpieszacza.
poza tym po wymianie nurników na te z 1.6td przestal gasnąć.

tak jak pisałeś o tym sitku i tak je przeczyszcze.


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

artur_251
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: pt lis 28, 2008 20:28
Lokalizacja: Lubin

Post autor: artur_251 » wt lis 03, 2009 21:11

Tak jest przeczyścić niezaszkodzi. Mi w ciągu dwuch lat dwa razy sie zatkało.



Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: JABcok20 » wt lis 03, 2009 21:39

artur_251, ale w dieslu . gdzie sie stołowaleś ze zatykalo?? :helm:

chyba piszesz o benzynie bo w dieslu jest filtr paliwa pod maska.
Ostatnio zmieniony wt lis 03, 2009 21:41 przez JABcok20, łącznie zmieniany 1 raz.



artur_251
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: pt lis 28, 2008 20:28
Lokalizacja: Lubin

Post autor: artur_251 » wt lis 03, 2009 23:00

heheheeeee w dwa latka jedynką 1,6 diesel nalatałem 130 tysięcy cały czas na opale a wtedy opał był jeszcze po 1,60 za litr więc jezdziłem za darmo i nic w silniczku nie klękneło, cykał pięknie jak go sprzedawałem koledze który go jeszcze trzy lata męczył ale go zajezdził bo wsiawiał mu cały czas. A diesel ma filtr pod maską i w zbiorniku też jest sitko na większe syfy.



Awatar użytkownika
bartek330
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 173
Rejestracja: pn mar 30, 2009 15:39
Lokalizacja: Gdynia

td po konkretnym przygazopwaniu gaśnie i zapowietrza sie

Post autor: bartek330 » czw sty 26, 2012 22:07

Odgrzebuje temat ale mam dokładnie ten sam problem.

Tłoko-rozdzielacz 10mm z Transita. Gov mod zrobiony był jeszcze na 9mm i tam chodził ładnie.

Na nurnikach z transita silnik przerywa, jakby go przytykało ale chodzi w miarę normalnie. Przygazówka na postoju normalnie, a jak jadę po przekroczeniu ok 4 tys silnik łapie muła, nie reaguje na gaz i zaraz gaśnie. Żeby odpalił trzeba odpowietrzyć przewody wtryskowe.

Na nurnikach z 1.6 td Golf JR. Silnik z wkręconą już na maksa dawka paliwa nie ma mocy żeby jechać.

Próbowałem też założyć podkładkę dystansową z SB pod tłoko-rozdzielacz. To też nie pomogło wręcz jeszcze bardziej zmuliło auto.

Sugestie przedstawione Tu sprawdziłem i nic.

Nurniki z Transita wyglądają na przelotowe a te z Golfa nie. Golf ma jakby zaworek w nich.

Dodam jeszcze. Fala założona z Transita bo była wyższa. Sprężyny pod nią nie ma bo haczyła i by ją zmieliło. Wtryskiwacze DNSOD 265 z Mercedesa Klina.


[b]Był sobie Golf[/b]Golf mk2 USA 1.6 TD JR - kkk24, głowica na płytkach, ruszona dawka i bost pin, ciśnienie 1.4 bara, FMIC, DNSOD 265
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=279671

arwam

td po konkretnym przygazopwaniu gaśnie i zapowietrza sie

Post autor: arwam » sob sty 28, 2012 01:37

JABcok20, jak masz zaworki z TDI albo z transtia to jest norma w przypadku jak Ci sięwtryskiwacze zawieszą. jak masz pompę od Mana to weź z niej nurniki. mają dużą przepustowość a jak nie masz to od TD też się nadadzą. jeśli nie masz zasyfionego filtra a nie sądzę żeby po dwóch miesiącach był jeśli tankujesz normalne paliwo, to na bank jest to wina zawieszających się wtryskiwaczy, a jak masz nurniki bez zaworków odcinających to kompresja z garów wali do pompy i zapowietrzenie murowane jak bank szwajcarski :)

bartek330 pisze:Tłoko-rozdzielacz 10mm z Transita.

daj nr-y pompy a z kombinacjami pompy przedobrzyłeś. sprawdzasz podsadzenie i składasz i ma chodzić.
i tyle w temacie.
potem już tylko wystrojenie pompy czyli dawka i dynamiczny kąt.



Awatar użytkownika
bartek330
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 173
Rejestracja: pn mar 30, 2009 15:39
Lokalizacja: Gdynia

td po konkretnym przygazopwaniu gaśnie i zapowietrza sie

Post autor: bartek330 » sob sty 28, 2012 23:35

Pompa z Transita ma nr 0 460 414 063


[b]Był sobie Golf[/b]Golf mk2 USA 1.6 TD JR - kkk24, głowica na płytkach, ruszona dawka i bost pin, ciśnienie 1.4 bara, FMIC, DNSOD 265
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=279671

arwam

td po konkretnym przygazopwaniu gaśnie i zapowietrza sie

Post autor: arwam » ndz sty 29, 2012 10:59

bartek330, to nie jest pompa 10mm tylko 11mm.

zmień nurniki na te z golfa i problem ża Ci auto będzie gasło jak się wtryski zawieszą będziesz miał za sobą



Awatar użytkownika
bartek330
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 173
Rejestracja: pn mar 30, 2009 15:39
Lokalizacja: Gdynia

td po konkretnym przygazopwaniu gaśnie i zapowietrza sie

Post autor: bartek330 » ndz sty 29, 2012 14:25

Problem w tym że mierzyłem głowiczkę i na bank jest to 10mm.

Na nurnikach z golfa jest jeszcze gorzej niż na tych przelotowych z transita. Silnik przerywa dusi się i nie ma mocy. Na transitowskich dało się w miarę jeździć. Silnik ładnie się wkręcał, miał moc ale wydawało mi się jakby nie dopalał do końca ropy. Na tych z golfa silnik wkręcał się tylko do max 4,5 tys, strasznie nim rzucało i nie dało się nim nawet rozpędzić.

Pompę sam wykręcałem z transita z myślą że jest to 11mm, a po zmierzeniu wyszło co innego.


[b]Był sobie Golf[/b]Golf mk2 USA 1.6 TD JR - kkk24, głowica na płytkach, ruszona dawka i bost pin, ciśnienie 1.4 bara, FMIC, DNSOD 265
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=279671

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 119 gości