SWAP Diesel

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Wilk90
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 389
Rejestracja: pt sie 14, 2009 12:33
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

SWAP Diesel

Post autor: Wilk90 » sob sty 28, 2012 14:44

więc ewidentnie mówiąc zostaje mi 9tys z kawałkiem na te dzieło... wiadomo w czasie pracy zawsze wpadnie kilka groszy wiec ta pula nie jest zamknieta... szukam dalej i mysle nad najlepsza propozycja:) garaz przygotowany, ludzie skrzyknieci do pomocy teraz tylko projekt:) Piszcie czekam na wasze komentarze:)



Awatar użytkownika
Wilk90
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 389
Rejestracja: pt sie 14, 2009 12:33
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

SWAP Diesel

Post autor: Wilk90 » sob sty 28, 2012 14:48

http://moto.allegro.pl/vw-jetta-mk-2-1- ... 34396.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Kosztorys:
-jetta 1tys. zł
-malowanie,poprawki lakiernicze itp 1.5 tys. zł
-nagłośnienie, felgi i zawias gwint jest(od mk3 wprawdzie;/ )
zostaje 6,5tys zł
Da rade na silnik 1.9tdi od AFN (110km) w góre? ...



Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9253
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

SWAP Diesel

Post autor: wesol » sob sty 28, 2012 17:04

pomysl fajny aczkolwiek to juz standardz dzisiaj, Obawiam sie ze cie przerosna problemy i mimo to koszta.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

arwam

SWAP Diesel

Post autor: arwam » sob sty 28, 2012 18:16

jeśli nie jeździsz na rajdach to synchro Ci w zupełności wystarczy do sprawnego się odpychania.

http://otomoto.pl/volkswagen-golf-syncr ... 12373.html" onclick="window.open(this.href);return false; a tu masz w miarę zdrowe auto.
jak tylko ma jednakowe ogumienie z przodu iz tyłu to i napędy powinny byś zddrowe bo nadmiarem mocy nie grzeszy



arwam

SWAP Diesel

Post autor: arwam » sob sty 28, 2012 20:56

wesol, jeśli sam robi to raczej nie ale pierwsze co to wymiana instalacji na nowy typ i już problemów nie ma



Awatar użytkownika
Wilk90
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 389
Rejestracja: pt sie 14, 2009 12:33
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

SWAP Diesel

Post autor: Wilk90 » sob sty 28, 2012 22:05

dziekuje bardzo za dobre rady:) powiedz mi czym różni sie golf mk2 od mk2 rabbit? bo mam go za 700euro zdrowy i równy 130tys km stan naprawde dobry i tak sie zastanawiam czy sciagac bo bym mogl wziac po drodze



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 148 gości