wymiana paska rozrządu
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
ZASTANÓW SIĘ.......
zastanów sie co Ci sie bardziej opłaca....na Twoim miejscu wymieniłbym kompletny rozrząd(pasek, rolki, uszczelniacze na wale i wałku...) dodatkowo zmieniłbym cały osprzęt (pasek alternatora, rolke, napinacz...) dlatego że i tak muszą to ściągnąć i nie robi im różnicy czy zakładają stare czy nowe, a ty zaoszczędzasz na ewentualnej późniejszej robociźnie, jeśli chodzi o pompe to jeśli jest ona napędzana z paska rozrządu wtedy według mnie niewymienienie jej byłoby głupotą, dlaczego? jeśli niewymienisz któregoś z elementów rozrządu bo mechanik Ci np. powie, ze rolka jest dobra, to tak jakbyś wogóle nie zrobił rozrządu, tylko 100% zrobienie rozrządu daje Ci jakąś tam pewność(w przypadku oryginalnych części gwarancje), mechanicy w autoryzowanym serwisie VW nie zrobią Ci rozrządu jeśli postanowisz zrobić np. 75% rozrządu, masz naprawde fajny silnik i szkoda byłoby go....zastanów się........
- Arczi
- Użytkownik
- Posty: 350
- Rejestracja: wt sty 18, 2005 21:09
- Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
- Kontakt:
Ja sie podłacze pod temat.
Ja sie dzisiaj dowiadywałem i wymiana rozrzadu kosztowała by mnie do 500 zl
Wymiana paska 3 rolek i paski plus ustawienie wszystkiego pod kompem. a sama wymiana to 140 zl i gwarancja jest na wymiane. jednak musiałbym sie dowiedziec co wchodzi w ta gwarancje. I wymiana ta jest w serwisie boscha a nie u zdzisia na oko
Ja sie dzisiaj dowiadywałem i wymiana rozrzadu kosztowała by mnie do 500 zl
Wymiana paska 3 rolek i paski plus ustawienie wszystkiego pod kompem. a sama wymiana to 140 zl i gwarancja jest na wymiane. jednak musiałbym sie dowiedziec co wchodzi w ta gwarancje. I wymiana ta jest w serwisie boscha a nie u zdzisia na oko
pompy wody nie trzeba wymieniac przy wymianie rozrzadu. Ja u siebie robilem wszystko sam jak sprowadizlem auto, wymienilem wszystkie paski rolke i napinacz i smigam teraz spokojne .... 600zl za wymiane to zdekaz za duzo skoro czesci wyniosa nawet 300-350zl to wymiana nie powinna byc wieksza z czesciami ze wszystkim jak 450zl. Takie jest moje zdanie
"Most perfect silence is when
there´s no need to explain"
there´s no need to explain"
powiem tak może nawet 450 zł to za duzo albo może
nawet 850 to za mało, zalezy co kto robi podstawa to pasek plus napinacz i rolka koszty ok 300 zł potem analiza koła na dole o czym pisałem już potem uszczelniacze wałów plus uszczelka pokrywy zaworów potem robocizna plus sprawdzenie ustwieie dynamicznego początku tłoczenia w sumie ok 570-800 zł ja w mordę strzelił
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 153 gości