SWAP Diesel
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
SWAP Diesel
Witam!
Chciałbym zeswpować silnik diesla najlepiej ARL do np: mk1/mk2/Fiat 125p. (benzyna prawdopodobnie)
teraz moje pytanie:
- Jakie konkretnie części będą mi potrzebne? silnik, skrzynia... Chciałbym zrobić wstępny kosztorys.
- Jak ciężko jest przerobić benzynę na diesla?
- jak rozwiązać taki głupi problem kontrolek zostawiając oryginalne zegary?
Potrzebne mi rzetelne odpowiedzi.
Z góry dziękuje nie jestem mechanikiem itp stąd te pytania.
Chciałbym zeswpować silnik diesla najlepiej ARL do np: mk1/mk2/Fiat 125p. (benzyna prawdopodobnie)
teraz moje pytanie:
- Jakie konkretnie części będą mi potrzebne? silnik, skrzynia... Chciałbym zrobić wstępny kosztorys.
- Jak ciężko jest przerobić benzynę na diesla?
- jak rozwiązać taki głupi problem kontrolek zostawiając oryginalne zegary?
Potrzebne mi rzetelne odpowiedzi.
Z góry dziękuje nie jestem mechanikiem itp stąd te pytania.
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
SWAP Diesel
skoro nie jestes mechanikiem to odpusc sobie, bo to nie jest taki proste.
najlepiej miec auto dawce wtedy nicego Ci nie braknie .
to ze przerabiasz benzye na diesla nie ma znaczenia jesli masz dawce
kontrolki to najmniejsz problem prz takim swapie jaki chcesz zrobic
najbardziej przyjazna buda bedzie tu mk 2
najlepiej miec auto dawce wtedy nicego Ci nie braknie .
to ze przerabiasz benzye na diesla nie ma znaczenia jesli masz dawce
kontrolki to najmniejsz problem prz takim swapie jaki chcesz zrobic
najbardziej przyjazna buda bedzie tu mk 2
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
SWAP Diesel
Wilk90, jaki masz budzet?
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
SWAP Diesel
Szukałem anglików i powiem Ci że passata, bore czy golfa 4 be prawa rejestracji z silnikiem 1.9tdi 130km mozna juz wyrwac za 4-5tys zł w polsce a w uk 2-3tys zł. slniki i podzespoły sa okey tylko blacharka do niczego ale akurat to jest i nie potrzebne:) mając samochód i malowanie zostaje mi jakies 8-9 tys zł..
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
SWAP Diesel
to na swapa powinno starczyc
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
SWAP Diesel
A nie taniej a przede wszystkim o niebo prościej byłoby kupić takiego z prawem do rej (albo bez)... nawet anglika, przełożyć kierę (albo kombinować ) i wypatroszyć go do zera robiąc klasycznego ściganta z klatką bezpieczeństwa ? Mk4 w 3 furtkach, w ARL`u po dzwonie za dobre pieniądze wyrwiesz - blacharka u nas to 2-3 tyś zł z malowaniem i kolejne 3 tyś weźmie dobry tuner za dygnięcie całego zespołu pod 200KMWilk90 pisze:Szukałem anglików i powiem Ci że passata, bore czy golfa 4 be prawa rejestracji z silnikiem 1.9tdi 130km mozna juz wyrwac za 4-5tys zł w polsce a w uk 2-3tys zł. slniki i podzespoły sa okey tylko blacharka do niczego ale akurat to jest i nie potrzebne:) mając samochód i malowanie zostaje mi jakies 8-9 tys zł..
Stary - obawiam się że zadanie Cię przerośnie jak zobaczysz ile tam jest elektroniki sterującej, komputerów i kilometrów okablowania które musisz założyć bo bez tego nie pojedzie. Robiliśmy kiedyś SWAPA w Mk2 z 1.6benz. na 1.6TD to mało brakowało a kumpel pognałby auto do żyda w dwóch kawałkach... Nawet przewody paliwowe od zbiornika trzeba było przekładać bo w benzynowych zimą parafina się blokowała - za mały przekrój. Rzygać się chciało od wizyt na pobliskim szrocie - stale po coś i stale nie takie jak potrzebował...
A teoretycznie prawie identyczne silniki...
https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=538082&p=7130128#p7130128
SWAP Diesel
jestem swiadom tego ze z orginału zostanie tylko buda spokojnie:) ale ja nie chce zadnej wypasionej 4 itp(nawiasem mowiac siedzialem w angli i powiem wam ze jest do sprzedania golf VI 2.0 gti niebieski lekko walniety o mocy 300-350km za 1000 funtów ale ja nie chce takiego auta i nie chce benzyny) ja chce stare odrestaurowane pudło które zadziwia stanem plus gleba i felga a pod maska potwór to jest piękne klasycznie elegancko i niepozornie:)
-
- Forum Master
- Posty: 1649
- Rejestracja: pn maja 04, 2009 23:51
- Lokalizacja: Poznań/Toruń
SWAP Diesel
coś takiego ogarnij http://speedhunters.com/archive/2012/01 ... sterb.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
SWAP Diesel
Piasek, nie jest tak zle, wlasnie swapuje 1Z do T3 gdzie byl 1.6 TD i nie ma z tym wiekszych problemow, elektryke daje cala od golfa
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
SWAP Diesel
poolak2006, podejrzewam ze kosztowo zbliżone do 2-3letnich Lambo i Ferrari
https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=538082&p=7130128#p7130128
Re: SWAP Diesel
poolak2006 pisze:coś takiego ogarnij http://speedhunters.com/archive/2012/01 ... sterb.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
fajny projekcik ale jak juz pisalem ma byc niepozornie:P
SWAP Diesel
Wilk90,
to proponuję wrzucić albo TD albo TDI PD w budę synchro. ( nie country)
z zewnątrz nie bedzie auto zdradzało potencjału nawet rozmiarem ogumienia. co najwyżej rozmiarem wydechu bez żadnych ozdobnych końcówek.
widzę że masz te same założenia co ja. czyli skromnie i niepozornie wyglądające auto.; od zwykły golf na glebie i z ładnym kołem...
to proponuję wrzucić albo TD albo TDI PD w budę synchro. ( nie country)
z zewnątrz nie bedzie auto zdradzało potencjału nawet rozmiarem ogumienia. co najwyżej rozmiarem wydechu bez żadnych ozdobnych końcówek.
widzę że masz te same założenia co ja. czyli skromnie i niepozornie wyglądające auto.; od zwykły golf na glebie i z ładnym kołem...
SWAP Diesel
Drogi kolego szukałem syncro i po przeczyatniu wielu ksiazek o napedach powiem ci ze syncro faja sprawa jeden z najprostszych napedów 4x4 jaki wymyslono al zarazem nijest doskonały;/ chcialem syncro + 200-250km ale cóż ciezko znalesc syncro w przystepnej cenie dojexxxx buda i jebxxxxx napedy i cena auta min 2600;/ z dzia lajacymi napedami i z buda w miare zywa do poprawek kosz ok 4tys a ja mialem zalozenie kupic za grosze zrobic blacharke i wstawic silnik... pełna seria, gleba, felga i ta wrodzona niepozornosc:)
sorki za błędy ale nie mam czasu poprawic sesja;/
sorki za błędy ale nie mam czasu poprawic sesja;/
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 139 gości