Jak w temacie tracę siły do swojego autka.. jest to golf v 1,9 tdi pd ogólnie w aucie była wymieniona juz vacu pompa, dwa pompowtryski i parę innych pierdółek...
Ogólnie mój problem jest taki że dośc sporo mi to pali na postoju wacha się między 0,7-0,9 litra, w mieście potrafi palić 10-11l/100km, trasa to zaleznie normlana jazda max 110km to średnio 6-6,4 nigdy nie udało się zejśc poniżej 5,9...
Do tego autko słabo mi przyspiesza i dośc marnie wkręca się na obroty...
Mechanik twierdzi że wszystko jest wedle niego ok, autko nie kopci nic więcej się nie dzieje, turbo działa ok, robiony był pomiar mocy i ma ok 112Km i ledwo prawie 250Nm momentu...
czy ktoś sie orientuje czy to że marnie przyspiesza i słabo się kręci może być spowodowane skopanymi mapami silnika?? I jesli tak to gdzie na śląsku dać autko do sprawdzenia czy wszystko z nimi faktycznie jest ok... i gdzie dac autko do ewentualnej korekcji map??
Katowice i okolice...
Golf V 1,9 Słabo wkręca się na obroty, dużo pali
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- doggie
- V.I.P.
- Posty: 10566
- Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
- Lokalizacja: GKA
- Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
- Silnik: TSI
Golf V 1,9 Słabo wkręca się na obroty, dużo pali
dlaczego ledwo, normalne wskazania dla serii BXE chyba że masz wirusa?! Robiłeś logi dynamiczne? Sprawdzałeś ciśnienie doładowania?robiony był pomiar mocy i ma ok 112Km i ledwo prawie 250Nm momentu...
trochę dużo bo ja schodzę poniżej 5 przy delikatnym obsługiwaniu się pedałem gazutrasa to zaleznie normlana jazda max 110km to średnio 6-6,4 nigdy nie udało się zejśc poniżej 5,9...
Golf V 1,9 Słabo wkręca się na obroty, dużo pali
troszke ten moment niski no ale norma wedle fabryki...doggie pisze:dlaczego ledwo, normalne wskazania dla serii BXE chyba że masz wirusa?! Robiłeś logi dynamiczne? Sprawdzałeś ciśnienie doładowania?
Były robione logi dynamiczne wszystkie wartości są ok, co do ciśnienia doładowania, to Aligator mówi że jest trochę za niskie, ale demontowywał turbinkę, sprawdzał i mówił że nie ma sensu jej ruszać, choć chciałem dac nową...
Nie ma szans żebył zszedł do takie wartości, nawet przy 90km schodzi ok 5,8...doggie pisze:trochę dużo bo ja schodzę poniżej 5 przy delikatnym obsługiwaniu się pedałem gazu
- doggie
- V.I.P.
- Posty: 10566
- Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
- Lokalizacja: GKA
- Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
- Silnik: TSI
Golf V 1,9 Słabo wkręca się na obroty, dużo pali
pewnie tu jest przyczyna, jakie masz ciśnienie doładowania? Ja w swoim BRU z wirusem /seria 90KM/ mam 2350 mbarco do ciśnienia doładowania, to Aligator mówi że jest trochę za niskie
Golf V 1,9 Słabo wkręca się na obroty, dużo pali
Ja ma jeszcze serię i pokazuję mi ok 1850mbar ładowania...doggie pisze:Ja w swoim BRU z wirusem /seria 90KM/ mam 2350 mbar
Jest to trochę mało pytanie tylko czyli trza wymieniać turbinkę no nową?? bo gruszka jest szczelna i blok zaworów magnetycznych mam tez nowy...
- doggie
- V.I.P.
- Posty: 10566
- Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
- Lokalizacja: GKA
- Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
- Silnik: TSI
Golf V 1,9 Słabo wkręca się na obroty, dużo pali
po ci większa i inna turbina skoro ta jest OK? Chyba że chcesz mieć znacznie powyżej 140ps
generalnie problem tematu tkwi mocy i wkręcaniu, jak zrobisz logi statyczne i dynamiczne to pewnie można będzie coś powiedzieć, druga strona medalu może być też taka, że jest to twoje subiektywne odczucie, jeździłeś innymi seriami Mk5?
generalnie problem tematu tkwi mocy i wkręcaniu, jak zrobisz logi statyczne i dynamiczne to pewnie można będzie coś powiedzieć, druga strona medalu może być też taka, że jest to twoje subiektywne odczucie, jeździłeś innymi seriami Mk5?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 155 gości