ALH: 2 różne paski rozrządu

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9233
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Post autor: wesol » ndz sie 02, 2009 22:17

Powyzej pewnego nr silnika byla pompa nieco insza co stawiala wieszy opor oraz rolka napinajaca metalowa bo wczesniejsze mialy z czesciami plastikowymi. Nie wiem w czym problem ale ja kupilem ten wzmocniony pasek contitecha CT1044 za stowe na necie ( nie na allegro) wiec oco biega. Ma 141 zebów i szerokosc 25mm. Ten 137 ząbkowy to jest do AFNów itp Do ASV czy AHF itd sie nie nadaje inavczej mowiac do golfow mk4 bez kabrio bo w kabrio byly jeszcze AFNy tak jak w passkach B5 przed FL.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Awatar użytkownika
erikt65
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 148
Rejestracja: sob gru 13, 2008 19:58
Lokalizacja: Podlaskie

Post autor: erikt65 » pn sie 03, 2009 14:21

wesol pisze:Nie wiem w czym problem ale ja kupilem ten wzmocniony pasek contitecha CT1044 za stowe na necie ( nie na allegro) wiec oco biega.
Problem jest w tym że nie można używać wzmocnionych pasków do napinacza z plastikową rolką bo rolka długo nie wytrzyma. Tak twierdzą szpece z firmy gates.



Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9233
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Post autor: wesol » pn sie 03, 2009 18:32

Wzmocniony pasek nie dzial jakos mocniej na rolki itp. Jest tylko mocniejszy sam w sobie. Napiecie paska nie jest wieksze to dwa a oba paski mialem w lapce i tez nie wydaje sie byc sztywniejszy ten wzmocniony. z tego co sie tez dowiedzialem to ponoc ten wzmocniony ma jedna nitke wiecej w swoiej budowie i to caly sekret wzmocnienia.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Awatar użytkownika
erikt65
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 148
Rejestracja: sob gru 13, 2008 19:58
Lokalizacja: Podlaskie

Post autor: erikt65 » pn sie 03, 2009 19:13

Ja czytałem coś takiego :
http://www.gates.com/europe/file_displa ... DI_SDI.pdf



PJ
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: wt sie 21, 2007 13:40
Lokalizacja: Szczecin

Re: ALH: 2 różne paski rozrządu

Post autor: PJ » czw paź 20, 2011 09:01

stary temat ale napisze bo może ktoś będzie szukał ... VW w niemieckiej książce serwisowej ustalił granice wymiany rozrządu na 60 tkm dla silników z następującym oznaczeniem:
Passat AJM/AHH
Golf/Bora AJM,
Sharan wszystkie z wyjątkiem AVG
Beetle ALH (tylko z automatem)
te wpisy "zniknęły się" w polskiej wersji, tej której posiadam ...


PJ

Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9233
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

ALH: 2 różne paski rozrządu

Post autor: wesol » czw paź 20, 2011 18:56

Ni tak do konca bo w poczatkowych bylo ze co 60 tys k a od 2001 roku juz co 90 tys km. Zreszta byly rozniaste zmiany a takze zalenzie od tego gdzie siedzial dany silnik znacyz sie w jakiej budzie.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Rogal7
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 105
Rejestracja: sob sie 07, 2010 09:35
Lokalizacja: Warszawa

ALH: 2 różne paski rozrządu

Post autor: Rogal7 » pt sty 27, 2012 12:04

Czy komuś udało się zgłębić temat do końca? Bo stoję przed pytanie czy wymieniać rozrząd już czy za jakiś czas bo byłem pewien, że wymiana co 60kkm a tu piszecie 90 lub nawet 120 ?
I jak łatwo sprawdzić, który pasek mogę założyć? Gdzie znajdę nr silnika ?
http://www.gates.com/europe/file_displa ... DI_SDI.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
wolałbym ten niby mocniejszy, szczególnie, że to 20zł różnicy.


MK4 ASZ Variant

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 144 gości