zgasł podczas jazdy, a teraz pali normalnie

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
_Bolec_
TDI <3
TDI <3
Posty: 920
Rejestracja: czw lip 15, 2010 19:21
Lokalizacja: Łowicz- okolice

zgasł podczas jazdy, a teraz pali normalnie

Post autor: _Bolec_ » sob gru 10, 2011 17:26

dzisiaj próbowałem znaleść moduł z porady
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=75824" onclick="window.open(this.href);return false;
lecz u mnie w aucie go nie znalazłem :crazy: nie było nawet śrubki trzymającej ten moduł, mam późny model AHU... czy możliwe że ta wersja go nie posiadała?



Awatar użytkownika
_Bolec_
TDI <3
TDI <3
Posty: 920
Rejestracja: czw lip 15, 2010 19:21
Lokalizacja: Łowicz- okolice

zgasł podczas jazdy, a teraz pali normalnie

Post autor: _Bolec_ » pn gru 12, 2011 17:51

wymieniłem na nowy za który dałem 24 zł ale posiadał 1 wyjście wiecej przez co nie mogłem zgasić auta kluczykiem :crazy: urwałem to wyjście i zdaje sie jest git.
stary wygląda tak
Obrazek

zapodam mu nową cynke i niech leży w zapasie, pozdrawiam :bajer: i dziękuje za udzielone porady :)



grassofobik
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: wt gru 15, 2009 19:06
Lokalizacja: WLKP

zgasł podczas jazdy, a teraz pali normalnie

Post autor: grassofobik » pt gru 16, 2011 13:51

Możecie napisać jaki numer widnieje na przekaźniku r3?



Awatar użytkownika
_Bolec_
TDI <3
TDI <3
Posty: 920
Rejestracja: czw lip 15, 2010 19:21
Lokalizacja: Łowicz- okolice

zgasł podczas jazdy, a teraz pali normalnie

Post autor: _Bolec_ » pt gru 16, 2011 16:58

grassofobik, 109 :bajer:



Awatar użytkownika
_Bolec_
TDI <3
TDI <3
Posty: 920
Rejestracja: czw lip 15, 2010 19:21
Lokalizacja: Łowicz- okolice

zgasł podczas jazdy, a teraz pali normalnie

Post autor: _Bolec_ » pn sty 16, 2012 18:27

było i nadal jest wszytko, powiedzmy ok ale nie do konca, na nowym przekaźniku auto w prawdzie nie zgasło ale raz jadąc jakieś 170 przymuliło na chwilę i zaświeciła się kontrolna ok żarowch, na ok 1 sekunde, puźniej było ok. jakieś czas temu dalem w palnik na pierwszym biegu i przy zmianie na 2 przymuliło jak bym na 4 wrzucił ale też na sekundę i ok, dzisiaj znowu jechałem tak z 60 kmh wolno i ta sama sytułacja na jakąś sekunde jak by paliwa nie było... błedów na kompie nie ma. co może być przyczyną?



DejaVu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 346
Rejestracja: sob kwie 10, 2010 14:56
Lokalizacja: Ełk

zgasł podczas jazdy, a teraz pali normalnie

Post autor: DejaVu » wt sty 17, 2012 19:01

Witam i jak coś przepraszam za podpinkę :pub: Otóż mam golfa 4 19.sdi - w kwietniu stuknie już dwa lata - to mój pierwszy diesel , więc zupełnie się nie znam na tego typu silnikach,w sumie nie narzekam przez ten czas to tylko zmieniłem w nim opony i akumulator - a z awarii to spaliłem w nim rozrusznik , lecz ze swojej winy - było to tamtej zimy , było ponad 20* a ja go chciałem odpalić i robiłem to pod prostownikiem :foch:
Ze trzy razy podczas jazdy mrugała mi kontrolka od świec żarowych-tu na forum dowiedziałem się że to jest jakiś błąd w elektryce(czujnik hamulców) nic z tym nie robiłem , i jakoś turlam się do dziś :banghead:
Jakiś miesiąc lub dwa temu miałem taką dziwną sytuację , że wracając z pracy podczas jazdy było słychać cichutkie brzęczenie tak jakby przekaźnika - zajechałem po zakupy , potem podjechałem jakieś 200m i samochód dał objawy tak jakby nie było paliwa,zgasł mi kręcił ale nie odpalał.Zajrzałem pod maskę silnik na miejscu i suchy , odkręciłem korek od wlewu aby posłuchać czy jest paliwo - było ,zadzwoniłem po brata aby mnie schol ował , miałem poczekać pół godziny-spróbowałem więc zapalić golfa-odpalił więc pojechałem do domu.Dziś spotkało mnie to samo - rano do pracy(-6*) zapalił od strzała (garaż blaszak) po pracy zapalił normalnie i w połowie drogi do domu zaczął mi słabnąć(wcześniej też było słychać to cichutkie brzęczenie) jechałem ok.80/h zacząłem redukować na niższe biegi i jeszcze trochę powoli jechałem potem zadymił na biało i zdechł.Odczekałem z 20min.zapalił po dłuższym kręceniu , podjechałem parę kilometrów-znowu osłabł,biały dym i zdechł-odczekałem , zapalił znów podjechałem kawałek i zdechł.Potem już nie próbowałem bo już na wolnych jak gazowałem to się dusił , w wężyku paliwa pełno pęcherzyków powietrza i piana ! Kumpel doholował mnie do domu - jego zdaniem to filtr paliwa .W lipcu zmieniałem oleje , mechanik pytał o filtry -wymieniłem oprócz właśnie tego od paliwa :banghead: miałem zrobić to przed zimą :rozpacz: no i zima mnie zaskoczyła.Jak wspomniałem golfa mam drugą zimę i nie miałem takich cyrków , a czy jak go kupiłem to był zmieniony filtr paliwa to nie wiem bo nie byłem przy wymianie olejów.
Proszę o Wasze opinie i rady-czy wymiana filtra jest łatwa-jutro mam zamiar kupić i sam go wymienić , bo do miasta mam 20km.z hakiem i nie będę ryzykował jazdy.Kolega mówił że trzeba filtr zalać ropą-czy nic mi się nie zapowietrzy?! I czy do każdego golfa idzie taki sam filtr , czy muszę spisać jakiś typ z niego? Pozdrawiam.


Seat Mii 1.O CHYA

przemlin
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 922
Rejestracja: wt sty 06, 2009 20:31
Lokalizacja: kwidzyn

Re: zgasł podczas jazdy, a teraz pali normalnie

Post autor: przemlin » wt sty 17, 2012 20:19

Filtr jest ten sam co w tdi agr, alh, ahf. Wymiana jest prosta, wyciągasz stary, nowy zalewasz świeżą ropą/nie ze starego filtra czasem/ zakładasz nowy oring który dostajesz z nowym filtrem.Odpalasz i jedziesz, ja nie miałem żadnych przebojów przy wymianie.Aha, kup filtr MANN lub Knecht , na tym nie warto oszczędzać.PZDR



DejaVu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 346
Rejestracja: sob kwie 10, 2010 14:56
Lokalizacja: Ełk

zgasł podczas jazdy, a teraz pali normalnie

Post autor: DejaVu » wt sty 17, 2012 20:28

Dzięki za odpowiedź :pub: Przed chwilą próbowałem odpalić i wjechać do garażu-odpalił , ale nie chciał wejść na obroty , tak że nie dało ruszyć z miejsca-trochę jest pod górkę.Pomyślałem więc że zobaczę czy nie ma wody we filtrze-poluzowałem ten uchwyt i podniosłem go do góry aby podsadzić 2l.bańkę - usłyszałem syk tak jakby powietrza , po odkręceniu tego korka zleciało może ze 100gram coś dziwnego koloru- filtr to Vasco C234 po włożeniu filtra na miejsce kręciłem parę razy z wciśniętym gazem do podłogi ale nie zapalił :rozpacz: chyba go zapowietrzyłem-czemu paliwo nie chce napłynąć z baku?? w benzyniakach to miałem taką dźwignię przy pompce że pompowałem paliwo i była gitara-lub strzykawką do gaźnika.Jak ja teraz mam odpalić golfa :banghead:


Seat Mii 1.O CHYA

Awatar użytkownika
_Bolec_
TDI <3
TDI <3
Posty: 920
Rejestracja: czw lip 15, 2010 19:21
Lokalizacja: Łowicz- okolice

zgasł podczas jazdy, a teraz pali normalnie

Post autor: _Bolec_ » czw sty 26, 2012 17:55

eh jednak to nic nie dało, dzisiaj autko zgasło na skrzyżowaniu, ok 8 rano... kontrolka od świec nie świeciła po przekręceniu kluczykiem lecz przekaźnik r3 pstrykał(na czuja) po 11,30 to samo a o 14 kontrolka się zapaliła odpalił i dojechałem w bezpieczniejsze miejsce, sprawdziałem napięcie na elekrozaworze, było 11,45 V chyba ale kontrolka od świec nie zachciała się zaświecić... prosze o jakiekolwiek rady gdyż nie mam zamiaru mieć wiecej takich niespodzianek....



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 233 gości