SWAP Diesel

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Wilk90
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 389
Rejestracja: pt sie 14, 2009 12:33
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

SWAP Diesel

Post autor: Wilk90 » pn sty 23, 2012 16:38

Witam!
Chciałbym zeswpować silnik diesla najlepiej ARL do np: mk1/mk2/Fiat 125p. (benzyna prawdopodobnie)
teraz moje pytanie:
- Jakie konkretnie części będą mi potrzebne? silnik, skrzynia... Chciałbym zrobić wstępny kosztorys.
- Jak ciężko jest przerobić benzynę na diesla?
- jak rozwiązać taki głupi problem kontrolek zostawiając oryginalne zegary?

Potrzebne mi rzetelne odpowiedzi.
Z góry dziękuje nie jestem mechanikiem itp stąd te pytania.



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

SWAP Diesel

Post autor: Adamm » pn sty 23, 2012 17:55

skoro nie jestes mechanikiem to odpusc sobie, bo to nie jest taki proste.

najlepiej miec auto dawce wtedy nicego Ci nie braknie .
to ze przerabiasz benzye na diesla nie ma znaczenia jesli masz dawce

kontrolki to najmniejsz problem prz takim swapie jaki chcesz zrobic :D

najbardziej przyjazna buda bedzie tu mk 2


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
Wilk90
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 389
Rejestracja: pt sie 14, 2009 12:33
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

SWAP Diesel

Post autor: Wilk90 » wt sty 24, 2012 14:27

Bardzo dziękuje za odpowiedz:) też myślałem nad mk2 ale kusi mnie fiat 125p :P



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

SWAP Diesel

Post autor: Adamm » wt sty 24, 2012 16:40

Wilk90, jaki masz budzet?


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
Wilk90
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 389
Rejestracja: pt sie 14, 2009 12:33
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

SWAP Diesel

Post autor: Wilk90 » wt sty 24, 2012 19:20

Szukałem anglików i powiem Ci że passata, bore czy golfa 4 be prawa rejestracji z silnikiem 1.9tdi 130km mozna juz wyrwac za 4-5tys zł w polsce a w uk 2-3tys zł. slniki i podzespoły sa okey tylko blacharka do niczego ale akurat to jest i nie potrzebne:) mając samochód i malowanie zostaje mi jakies 8-9 tys zł..



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

SWAP Diesel

Post autor: Adamm » wt sty 24, 2012 21:31

to na swapa powinno starczyc :D


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
Piasek
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6867
Rejestracja: sob mar 21, 2009 20:57

SWAP Diesel

Post autor: Piasek » wt sty 24, 2012 22:22

Wilk90 pisze:Szukałem anglików i powiem Ci że passata, bore czy golfa 4 be prawa rejestracji z silnikiem 1.9tdi 130km mozna juz wyrwac za 4-5tys zł w polsce a w uk 2-3tys zł. slniki i podzespoły sa okey tylko blacharka do niczego ale akurat to jest i nie potrzebne:) mając samochód i malowanie zostaje mi jakies 8-9 tys zł..
A nie taniej a przede wszystkim o niebo prościej byłoby kupić takiego z prawem do rej (albo bez)... nawet anglika, przełożyć kierę (albo kombinować :hmm: ) i wypatroszyć go do zera robiąc klasycznego ściganta z klatką bezpieczeństwa ? Mk4 w 3 furtkach, w ARL`u po dzwonie za dobre pieniądze wyrwiesz - blacharka u nas to 2-3 tyś zł z malowaniem i kolejne 3 tyś weźmie dobry tuner za dygnięcie całego zespołu pod 200KM

Stary - obawiam się że zadanie Cię przerośnie jak zobaczysz ile tam jest elektroniki sterującej, komputerów i kilometrów okablowania które musisz założyć bo bez tego nie pojedzie. Robiliśmy kiedyś SWAPA w Mk2 z 1.6benz. na 1.6TD to mało brakowało a kumpel pognałby auto do żyda w dwóch kawałkach... Nawet przewody paliwowe od zbiornika trzeba było przekładać bo w benzynowych zimą parafina się blokowała - za mały przekrój. Rzygać się chciało od wizyt na pobliskim szrocie - stale po coś i stale nie takie jak potrzebował...
A teoretycznie prawie identyczne silniki...


https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=538082&p=7130128#p7130128

Awatar użytkownika
Wilk90
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 389
Rejestracja: pt sie 14, 2009 12:33
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

SWAP Diesel

Post autor: Wilk90 » czw sty 26, 2012 13:35

jestem swiadom tego ze z orginału zostanie tylko buda spokojnie:) ale ja nie chce zadnej wypasionej 4 itp(nawiasem mowiac siedzialem w angli i powiem wam ze jest do sprzedania golf VI 2.0 gti niebieski lekko walniety o mocy 300-350km za 1000 funtów ale ja nie chce takiego auta i nie chce benzyny) ja chce stare odrestaurowane pudło które zadziwia stanem plus gleba i felga a pod maska potwór :) to jest piękne klasycznie elegancko i niepozornie:)



poolak2006
Forum Master
Forum Master
Posty: 1647
Rejestracja: pn maja 04, 2009 23:51
Lokalizacja: Poznań/Toruń

SWAP Diesel

Post autor: poolak2006 » czw sty 26, 2012 20:00

coś takiego ogarnij 8) http://speedhunters.com/archive/2012/01 ... sterb.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

SWAP Diesel

Post autor: Adamm » czw sty 26, 2012 20:56

Piasek, nie jest tak zle, wlasnie swapuje 1Z do T3 gdzie byl 1.6 TD i nie ma z tym wiekszych problemow, elektryke daje cala od golfa :)


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
Piasek
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6867
Rejestracja: sob mar 21, 2009 20:57

SWAP Diesel

Post autor: Piasek » czw sty 26, 2012 21:04

poolak2006, podejrzewam ze kosztowo zbliżone do 2-3letnich Lambo i Ferrari :panna:


https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=538082&p=7130128#p7130128

Awatar użytkownika
Wilk90
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 389
Rejestracja: pt sie 14, 2009 12:33
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Re: SWAP Diesel

Post autor: Wilk90 » sob sty 28, 2012 10:57

poolak2006 pisze:coś takiego ogarnij 8) http://speedhunters.com/archive/2012/01 ... sterb.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;

fajny projekcik ale jak juz pisalem ma byc niepozornie:P



arwam

SWAP Diesel

Post autor: arwam » sob sty 28, 2012 11:15

Wilk90,

to proponuję wrzucić albo TD albo TDI PD w budę synchro. ( nie country)
z zewnątrz nie bedzie auto zdradzało potencjału nawet rozmiarem ogumienia. co najwyżej rozmiarem wydechu bez żadnych ozdobnych końcówek.


widzę że masz te same założenia co ja. czyli skromnie i niepozornie wyglądające auto.; od zwykły golf na glebie i z ładnym kołem... :hmm:



Awatar użytkownika
Wilk90
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 389
Rejestracja: pt sie 14, 2009 12:33
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

SWAP Diesel

Post autor: Wilk90 » sob sty 28, 2012 14:40

Drogi kolego szukałem syncro i po przeczyatniu wielu ksiazek o napedach powiem ci ze syncro faja sprawa jeden z najprostszych napedów 4x4 jaki wymyslono al zarazem nijest doskonały;/ chcialem syncro + 200-250km ale cóż ciezko znalesc syncro w przystepnej cenie dojexxxx buda i jebxxxxx napedy i cena auta min 2600;/ z dzia lajacymi napedami i z buda w miare zywa do poprawek kosz ok 4tys a ja mialem zalozenie kupic za grosze zrobic blacharke i wstawic silnik... pełna seria, gleba, felga i ta wrodzona niepozornosc:)

sorki za błędy ale nie mam czasu poprawic sesja;/



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 120 gości