Kupilem Mk3 tdi Z1 i kilka pytan

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

figuss
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: pn lut 20, 2006 23:21
Lokalizacja: Wielkopolska

Post autor: figuss » śr lip 05, 2006 11:17

mi też silnik telepał i musiałem wymienić wszystkie poduszki pod silnikiem, ta przy skrzyni jest olejowa a druga tylna gumowa. Dzięki! Pozdrawiam!



Awatar użytkownika
Razal
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 929
Rejestracja: pn gru 13, 2004 11:09
Lokalizacja: Dolnośląskie
Kontakt:

Post autor: Razal » śr lip 05, 2006 20:19

figuss pisze:mi też silnik telepał i musiałem wymienić wszystkie poduszki pod silnikiem, ta przy skrzyni jest olejowa a druga tylna gumowa. Dzięki! Pozdrawiam!
Ile Cię to wszystko kosztowało ??


Było: MK2 1,6 / MK3 GT TDI-VP / PASSAT B5 TDI-PD / Jest: PASSAT B6 TDI-CR / Lupo 1,0 / MK4 1,4 16V

Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » śr lip 05, 2006 20:40

Dziś wymieniłem + wyważyłem kółka całkiem inna jazda , jutro ustawię zbieżność bo troche mi tnie opony na przodzie od strony silnika czyli rozbieżność. Pozdrawiam. :bigok:


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

Awatar użytkownika
Dj Darecki
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2252
Rejestracja: ndz maja 14, 2006 18:08
Lokalizacja: NEB-raska
Kontakt:

Post autor: Dj Darecki » ndz lip 09, 2006 18:57

Witam
Corvax pisze:najszybciej obie poduchy - czyli przednia i prawo tył - obie są olejowe i to one najczesciej są przyczyną drgań i wibracji - 3 poducha - lewa tylna raczej mozna sobie na razie odpuscic
W moim 1.9 TD 2 poduchy nie sa olejowe. Właśnie dzisiaj wymieniłem przednią bo fachowcy ze sklepu i pewien mechanik powiedział że na 98 % przednia i pupa 70 zł poszło zlekka w błoto troche wibracje zmalały ale dalej są duże wrr za miesiąc wymieniam następną może sie wreszcie uda hehe
Pozdrawiam


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=252216][size=142][b][u]>>>VR6 US Mexicanos<<<[/size][/b][/u][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122620][size=142][b][u]>>>Black 1.9TD<<<[/size][/b][/u][/url]


[img]http://img4.imageshack.us/img4/148/podpis1.jpg[/img]

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » wt lip 18, 2006 14:40

z tego co widze pod silnikiem są 3 poduszki + 4 pod skrzynią...

pod silnikiem 2 olejowe + 1 gumowa, pod skrzynią olejowa..

mam pytanie czy cięzko wchodząca 1 i 2 oraz zgrzyty przy wstecznym to wina tylko poduszki pod skrzynią, czy pod silnikiem tez?
sprawdzałem optycznie pod skrzynią mam OK - przynajmniej jest sucha..

w intercarsie za poduszke formax pod skrzynie krzyczą 45 PLN za jakąś lepszą 120 ale chyba nie warto ?



Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » wt lip 18, 2006 15:46

cowboy pisze:z tego co widze pod silnikiem są 3 poduszki + 4 pod skrzynią...
cyknij fotki bo pod skrzynia to mi sie nie widzi zeby cos bylo


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » wt lip 18, 2006 16:07

Corvax pisze:
cyknij fotki bo pod skrzynia to mi sie nie widzi zeby cos bylo
pod skrzynią w sensie nad skrzynią ;) po prostu taki skrót myslowy...

są trzy poduszki dla silnika i jedna dla skrzyni?

[ Dodano: Wto Lip 18, 2006 16:19 ]
takie jak w tym temacie:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=54061



Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » wt lip 18, 2006 17:46

cowboy, wg mojej wiedzy sa 3 - przednia i 2 po bokach silnika (wiem bo wszystkie 3 wymianialem), prosiłem o fotke bo moze cos przeoczyłem :)

na czerwono zaznaczylem co wymienialem - 3 poduchy + elementy gumowe belki:

Obrazek


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » wt lip 18, 2006 18:13

cowboy pisze:prosiłem o fotke bo moze cos przeoczyłem
no tu w tym temacie jest fotka:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=54061

to jest poduszka skrzyni..

u mnie wszystkie poduszki ładnie wyglądaja ale zastanawiam sie na wymianą bo mi cięzko 1 i 2 wchodzi...

olej wymieniłem, no chyba że te plastki pod lewarkiem sa winne ale raczej nie...

bo na wyłączonym silniku biegi wchodzą lekko... myslałem nad odpowietrzaniem ale kilkukrotne nacisniećie sprzęgła nie pomaga i wsteczny dalej potrafi solidbnie zgrzytnąć...reguklację na wybieraku tez mam juz za sobą..

pozostaja poduszki - tylko zastanawiałem sie czy nie wymienić tylko tej dla skrzyni..?



rutek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 75
Rejestracja: pn lip 17, 2006 11:42
Lokalizacja: Breslau

Post autor: rutek » wt lip 18, 2006 18:26

podziele sie swioimi doswiadczeniami:
1. drgania kierownicy przy gwaltonwym ujmowaniu i dodawianiu gazu (przy dodawaniu wyrywala lekko w lewo; przy ujmowaniu lekko w prawo). powod: zuzyte tuleje gumowe na wachaczach.
2. wyzej wymienione tuleje byly rowniez odpowiedzialne za:
wrazliwosc na koleiny (wrecz nie moglem uwierzyc po tym jak autko zostalo zrobione). przedtem wyrywalo kolko a teraz mniej ale jezdze na profilu 55 oponki i to jest przyczyna; walenie na dziurach - to w koncu mityczny pod tym wzgledem Wroclaw :(
120 plus robocizna i jest okej

a teraz pytanko: silnik na wolnych,rozgrzany , wysprzeglony a obroty utrzymuja sie na 950-970 rpm. ktos ma moze jakies pomysly?


"Skoro w człowieku liczy się przede wszystkim wnętrze,
to czemu w Playboy'u nie drukują zdjęć rentgenowskich?"

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 102 gości