Zmiana uszczelki głowicy i zaworów

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
piotreldiablo
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 234
Rejestracja: sob lip 11, 2009 22:16
Lokalizacja: Włocławek

Zmiana uszczelki głowicy i zaworów

Post autor: piotreldiablo » sob sty 21, 2012 03:09

Witam, nie chce się rozpisywać dlaczego tak się stało ale się stało tak bywa. Podgiął mi zawory i mam pytanie czy ktoś próbował kłaść starą uszczelkę z powrotem w silnik ? Wiem że muszę kopić nową ale pytam z ciekawości. Drugie pytanie to czy po zmianie zaworów na nowe muszę je docierać czy coś z tych rzeczy czy kupić używane ? Jak to dobrze zrobić ?
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


PIOTR

Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Re: Zmiana uszczelki głowicy i zaworów

Post autor: twardy » sob sty 21, 2012 05:44

zawory zawsze trzeba dotrzeć a uszczelka tylko nowa nawet gdyby w aucie jeżdziła chwile :grin:


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

Awatar użytkownika
piotreldiablo
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 234
Rejestracja: sob lip 11, 2009 22:16
Lokalizacja: Włocławek

Re: Zmiana uszczelki głowicy i zaworów

Post autor: piotreldiablo » pn sty 23, 2012 13:02

Mam taki problem ze jak ustawie rozrząd na wszystkich znakach to głowica jest zablokowana a jak wał jest nie na znaku to wałek zaworów obraca sie normalnie , dlaczego ?


PIOTR

Baryla
...
...
Posty: 963
Rejestracja: pt mar 21, 2008 21:57
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Zmiana uszczelki głowicy i zaworów

Post autor: Baryla » pn sty 23, 2012 19:25

Możesz mieć koło zamachowe od silnika wzdłużnego. Ustaw 1 tłok w gmp i zobacz czy jest znak w okienku. Wałek ustawiałeś na wycięcie z tyłu?



Awatar użytkownika
piotreldiablo
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 234
Rejestracja: sob lip 11, 2009 22:16
Lokalizacja: Włocławek

Re: Zmiana uszczelki głowicy i zaworów

Post autor: piotreldiablo » pn sty 23, 2012 21:44

Tak koło zamachowe zgadza sie z znakiem i pierwszym tłokiem. U znaliśmy z sąsiadem by zdjąć wałek zaworów i tu niespodzianka. 7 "szklanek" od spodu ma dziury a tylko 1 wypełnienie ale nie wie jak to jest w dieslach i czy to być może przyczyna, na którym zdjęciu jest dobra "szklanka" ? Na ostatnim tłoku widać odciśnięte zawory
Obrazek

Obrazek


PIOTR

Baryla
...
...
Posty: 963
Rejestracja: pt mar 21, 2008 21:57
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Zmiana uszczelki głowicy i zaworów

Post autor: Baryla » wt sty 24, 2012 21:10

zdjęcia są troszkę nie wyraźne, ale jeżeli dobrze widzę to wszystkie 3 szklanki na dolnym foto są kibel, tak samo jak ta po lewo na gónym. Z wyglądu dobra jest tylko 1 ta po prawo na pierwszym foto. Jak będziesz wymieniał to wymień wszystkie 8sz na nowe. Mogło ci zawory podstawić dlatego odcisnęły się tłoki.



Awatar użytkownika
piotreldiablo
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 234
Rejestracja: sob lip 11, 2009 22:16
Lokalizacja: Włocławek

Zmiana uszczelki głowicy i zaworów

Post autor: piotreldiablo » pn sty 30, 2012 13:37

Zmieniłem szklanki i nic to nie dało. Ustawiam wał na znaku (pierwszy i czwarty tłok u góry ) wałek rozrządu i pompe i po przekręceniu dosłownie 2cm silnik sie blokuje. Ktoś ma sposoby jak to ustawić recznie ? Wal na znaku i moze ustawiać jakoś podług ustawień krzywek ?


PIOTR

Awatar użytkownika
21Golfista21
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 717
Rejestracja: ndz lut 15, 2009 14:00
Lokalizacja: Strzelin

Zmiana uszczelki głowicy i zaworów

Post autor: 21Golfista21 » pn sty 30, 2012 14:13

Jak masz GMP 1 tłoka, to wałek musi mieś na pierwszym krzywki do góry czyli zawory otwarte, i musi być ok! jeśli nie to nie wiem może zawory za długie albo co innego?!


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=351409 nowy nabytek
to nie, że ja się boję prędkości to prędkość boi się mnie :D

Awatar użytkownika
piotreldiablo
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 234
Rejestracja: sob lip 11, 2009 22:16
Lokalizacja: Włocławek

Re: Zmiana uszczelki głowicy i zaworów

Post autor: piotreldiablo » sob lut 04, 2012 22:01

zgadza sie rozrząd jest przestawiony na górnym wałku. Dałem głowice do mechanika i powiedział mi ze nie będzie dobrze palił bo gniazda zaworów są powypalane i ratuje tylko szlif. Po tych fotkach co wstawiłem możecie mi powiedzieć czy mają racje ?


PIOTR

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 209 gości