wałek rozrządu SDI w TDI
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
wałek rozrządu SDI w TDI
kosmos5, było
sraka jest udowodnione pomiarami ze stockowy kolektor z asv jest lepszy niz modzony z sdi
na forum usa czytałem widziałem
sraka jest udowodnione pomiarami ze stockowy kolektor z asv jest lepszy niz modzony z sdi
na forum usa czytałem widziałem
wałek rozrządu SDI w TDI
Fahoo,
ja testowałem doloty od PD i obecnie mam od 1Y włożony i jest niebo lepszy niż nawet od PD.
jest tylko jedno ale trzeba mić koniecznie odpowiednie ciśnienie oleju ( nie za wysokie) i zdrowe szklanki inaczej energia powietrza w dolocie jest tak duża że przy kolektorze od 1Y nie pozwoli nam na zamknięcie zaworu co skutkuje podstawianiem zaworów.
po zmianie na kolektor czy to od TD czy od PD objaw podstawiania natychmiast bardzo traci na sile
ja testowałem doloty od PD i obecnie mam od 1Y włożony i jest niebo lepszy niż nawet od PD.
jest tylko jedno ale trzeba mić koniecznie odpowiednie ciśnienie oleju ( nie za wysokie) i zdrowe szklanki inaczej energia powietrza w dolocie jest tak duża że przy kolektorze od 1Y nie pozwoli nam na zamknięcie zaworu co skutkuje podstawianiem zaworów.
po zmianie na kolektor czy to od TD czy od PD objaw podstawiania natychmiast bardzo traci na sile
- kosmos5
- Mały gagatek
- Posty: 51
- Rejestracja: ndz maja 17, 2009 22:39
- Lokalizacja: Landsberg(Gorzów Wlkp.)
- Kontakt:
wałek rozrządu SDI w TDI
hmm a jak by od g60 wsadzic?? wałek rozrządu , o ile podejdzie? a co do kolektorów jeszcze mam pytanko, który kolektor mieści się bezkolizyjnie z turbina np awx?? (brd itp)??
CHIP-TUNING DIESEL diagnostyka VAG. sprzedam: pompa 107 j sprawna -nowa!!! , gwarancja, kontrakt gg: 1155601
wałek rozrządu SDI w TDI
etam. kombinujecie z tymi walkami a slyszalem ze lepiej jest zapodac inne gniazda zaworowe i wieksze zawory. Robi sie tak pryz juz naprawde grubych modach pod wyscigi. Tronki sa juz grubsze i maja srednice z tego co pamietam 8 mm a nie 7mm ( nie pamietam od czego te zawory) oraz sprezyny tez twardsze od jakiegos innego auta.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
wałek rozrządu SDI w TDI
wesol, twardsze spężyny mogłyby się przydać.
ale zmniejszanie oporów przepływu powietrza przez zawór a fazy rozrządu to dwie całkowicie różne sprawy
ale zmniejszanie oporów przepływu powietrza przez zawór a fazy rozrządu to dwie całkowicie różne sprawy
wałek rozrządu SDI w TDI
wiem ale tak mnie zastanawia ze Masters w lupo coprawda mocno dlubnietego wlasnie robil taki myk ze zawory wieksze i sprezyny twardsze. Chyba walkow nie dawał jakis ostrych
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
wałek rozrządu SDI w TDI
wesol, nie bierz wszystkiego na serio co pisze/mówi masters,bo zrobisz gorzej iż jest
wałek rozrządu SDI w TDI
spoko. Zawsze do wszystkiego podchodze sceptycznie. Ja modzic aut nie zamierzam przynajmniej az tak. Jesli juz to w planach mam w ASZ zrobic tylko program a w AUY zmiana suszarki na taka jak w ASZ oraz takze korekta programowa. To sa plany jak narazie ale zapewne dojdzie do ich realizacji. Golfior sie jeszcze jako tako odpycham ale sharan to juz niestety troszke żółwiowaty jest.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
-
- Użytkownik
- Posty: 386
- Rejestracja: wt sie 25, 2009 20:38
- Lokalizacja: gorzów wlkp.
- Kontakt:
wałek rozrządu SDI w TDI
Od przedwczoraj walczymy na forum Passata Myślę że pomocny post
takie dane są na forum Passata
Fazy dla silnika 1Y:
- otwarcie zaworu ssącego 6° po ZZ
- zamknięcie zaworu ssącego 20° po ZW
- otwarcie zaworu wydechowego 25°30 przed ZW
- zamknięcie zaworu wydechowego 6°30 po ZZ.
Dla silnika AAZ:
- otwarcie zaworu ssącego 6° po ZZ
- zamknięcie zaworu ssącego 20° po ZW
- otwarcie zaworu wydechowego 25°30 przed ZW
- zamknięcie zaworu wydechowego 6°30 po ZZ
Fazy dla 1.9 sdi AGP,AQM:
* otwarcie zaworu ssącego 11° po ZZ
* zamknięcie zaworu ssącego 25° po ZW
* otwarcie zaworu wydechowego 40° przed ZW
* zamknięcie zaworu wydechowego 10° przed ZZ
Dla silników 1.9 tdi:
* otwarcie zaworu ssącego 16° po ZZ
* zamknięcie zaworu ssącego 25° po ZW
* otwarcie zaworu wydechowego 28° przed ZW
* zamknięcie zaworu wydechowego 19° przed ZZ
Do tego tu macie wykres Rob555 :
dane silnika
AFN z realnym ponad 350tys km przebiegiem
Pompa 11 (org)
Wtryski 230
Turbo BRD
FMIC
Kat out
kilkudniowy odstep miedzy pomiarami (bo tym autem non stop sie jezdzi)
Wałek z Golfa mk4 1.9SDI
takie dane są na forum Passata
Fazy dla silnika 1Y:
- otwarcie zaworu ssącego 6° po ZZ
- zamknięcie zaworu ssącego 20° po ZW
- otwarcie zaworu wydechowego 25°30 przed ZW
- zamknięcie zaworu wydechowego 6°30 po ZZ.
Dla silnika AAZ:
- otwarcie zaworu ssącego 6° po ZZ
- zamknięcie zaworu ssącego 20° po ZW
- otwarcie zaworu wydechowego 25°30 przed ZW
- zamknięcie zaworu wydechowego 6°30 po ZZ
Fazy dla 1.9 sdi AGP,AQM:
* otwarcie zaworu ssącego 11° po ZZ
* zamknięcie zaworu ssącego 25° po ZW
* otwarcie zaworu wydechowego 40° przed ZW
* zamknięcie zaworu wydechowego 10° przed ZZ
Dla silników 1.9 tdi:
* otwarcie zaworu ssącego 16° po ZZ
* zamknięcie zaworu ssącego 25° po ZW
* otwarcie zaworu wydechowego 28° przed ZW
* zamknięcie zaworu wydechowego 19° przed ZZ
Do tego tu macie wykres Rob555 :
dane silnika
AFN z realnym ponad 350tys km przebiegiem
Pompa 11 (org)
Wtryski 230
Turbo BRD
FMIC
Kat out
kilkudniowy odstep miedzy pomiarami (bo tym autem non stop sie jezdzi)
Wałek z Golfa mk4 1.9SDI
Vw Polo 1.9TDI 86c RWD Central -> 12.84s 402m na ślizgającym sprzęgle i delikatnie pod górkę :D
https://www.facebook.com/VwPoloTDIRWD/?fref=ts
https://www.facebook.com/VwPoloTDIRWD/?fref=ts
Re: wałek rozrządu SDI w TDI
http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=318784" onclick="window.open(this.href);return false;
sam jak wyjade swoja1.7tdi sprawdze na własnej skórze jaki wałek lepszy bo bede zmieniał na taki od 1.9
według linku który zamieściłem stockowy jet najlepszy...
sam jak wyjade swoja1.7tdi sprawdze na własnej skórze jaki wałek lepszy bo bede zmieniał na taki od 1.9
według linku który zamieściłem stockowy jet najlepszy...
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
wałek rozrządu SDI w TDI
chrzaniu, nie wiem jak jest w MK4 ale z tego co koledzy pisali do wałki w TDI i SDI są takie same.
przy silnikach 1Z i AFN oraz pochodnych można pokombinować. z wałkami do TD czy D.
w nowszych pozostaje już tylko robienie wałka u świątka lub kupno gotowych wyrobów tuningowych chyba że tampodejdą jeszcze wałki od innych silników
przy silnikach 1Z i AFN oraz pochodnych można pokombinować. z wałkami do TD czy D.
w nowszych pozostaje już tylko robienie wałka u świątka lub kupno gotowych wyrobów tuningowych chyba że tampodejdą jeszcze wałki od innych silników
-
- Użytkownik
- Posty: 386
- Rejestracja: wt sie 25, 2009 20:38
- Lokalizacja: gorzów wlkp.
- Kontakt:
Re: wałek rozrządu SDI w TDI
Dziwne bo pisałem z Rob555 i jakoś nie wynikało z tego aby były takie same ... jak dorwe w ręce wałek z SDI to mam na miejscu wałek z 1Z więc porównamarwam pisze:chrzaniu, nie wiem jak jest w MK4 ale z tego co koledzy pisali do wałki w TDI i SDI są takie same.
przy silnikach 1Z i AFN oraz pochodnych można pokombinować. z wałkami do TD czy D.
w nowszych pozostaje już tylko robienie wałka u świątka lub kupno gotowych wyrobów tuningowych chyba że tampodejdą jeszcze wałki od innych silników
Vw Polo 1.9TDI 86c RWD Central -> 12.84s 402m na ślizgającym sprzęgle i delikatnie pod górkę :D
https://www.facebook.com/VwPoloTDIRWD/?fref=ts
https://www.facebook.com/VwPoloTDIRWD/?fref=ts
wałek rozrządu SDI w TDI
Według Etki wychodzi :
silniki AGR,ALH,AHF,ASV 038 109 101 K
silnik AQM 038 109 101 E
Według mnie powinna być różnica.
silniki AGR,ALH,AHF,ASV 038 109 101 K
silnik AQM 038 109 101 E
Według mnie powinna być różnica.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 140 gości