wymiana paska rozrządu

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Marqs84
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 91
Rejestracja: śr gru 28, 2005 10:58
Lokalizacja: MikołóVW [poVWiat]
Kontakt:

wymiana paska rozrządu

Post autor: Marqs84 » pn lip 03, 2006 14:44

siema

Pół roku temu sprowadzilem swojeg golfika mk3 1.9 tdi 90KM `94
No i jak sie pytałem to mechanicy sypali po 600zł .. za wymiane paska, rolek i pompy wodnej... no i moje pytanie czy to jest typowa cena i czy faktycznie trzeba to wszystko wymienic?


http://www.vwslask.pl/

barca90
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 242
Rejestracja: sob lis 26, 2005 11:46
Lokalizacja: Beskidy
Kontakt:

Post autor: barca90 » pn lip 03, 2006 16:43

Marqs84 pisze:za wymiane paska, rolek i pompy wodnej...
Nie jestem mechanikiem ale pompy wodnej sie nie wymienia chyba, że twoja akurat jest padnięta. Nie wiem jak jest w TDI ale w moim TD wymiana kosztowała 350 zł(rolka, pasek, robocizna). Myśle w twoim powinno być podobnie przynajmniej 400 zł nie powinno przekroczyć. 600 - za dużo.



Awatar użytkownika
GSOWIEC
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 296
Rejestracja: wt sty 17, 2006 23:30
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: GSOWIEC » pn lip 03, 2006 17:31

400 zł z robocizną i nie daj się nagiąć na więcej, no i napisz dlaczego wspominasz o pompie wodnej? Jeśli z temperaturą nic się nie dzieje, to przy wymianie rozrządu zapomnij o pompie!!

:okej:



zenonpl
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 57
Rejestracja: czw kwie 13, 2006 22:49
Lokalizacja: Łódź

do wymiany rozrządu potrzebujesz

Post autor: zenonpl » pn lip 03, 2006 17:37

kółko dolne wału plus śruba koszt ok 140 zł duża rolka napinacza ok. 125zł plus mała prowadząca ok 70zł plus pasek ok 55 zł pompy nie musisz wymieniać w 1Z jak jest ok robota to ok 80-100 zł z ustawieniem kata na Vag-u blokada wałka itd. jak na farbke to taniej bo nie potrzeba góry rozbierać żeby wałek zblokować.



Awatar użytkownika
GSOWIEC
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 296
Rejestracja: wt sty 17, 2006 23:30
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: GSOWIEC » pn lip 03, 2006 17:44

zenonpl pisze:kółko dolne wału plus śruba koszt ok 140 zł
jeśli koło na wale chodzi równo, tzn nie kiwa się na boki, a autko pali od strzała - to nie wymieniaj tego koła i za nic nie pozwalaj mechnikowi go odkręcać!!!



Awatar użytkownika
dziechu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1119
Rejestracja: sob lut 25, 2006 21:58
Lokalizacja: Śląsk
Auto: Golf III, Touran I 2.0 FSI
Silnik: 1Z

Post autor: dziechu » pn lip 03, 2006 19:42

To chyba dlatego ze na Allegro czesto sa takie komplety - pasek rozrzadu, rolki i pompa wody...



Awatar użytkownika
Marqs84
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 91
Rejestracja: śr gru 28, 2005 10:58
Lokalizacja: MikołóVW [poVWiat]
Kontakt:

Post autor: Marqs84 » pn lip 03, 2006 19:45

mechanicy mówią ze nie muszą wszystkego wymieniać, ale wtedy nie daja gwarancji :/


http://www.vwslask.pl/

Sagan_RS
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: wt cze 06, 2006 10:01
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Sagan_RS » wt lip 04, 2006 13:28

Ja w swojej 110 za robote placilem 100pln wymienialem sam pasek (80pln)
600zl wydaje mi sie mocno zawyzone....
pozdr



qfel1971
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: pt mar 31, 2006 08:44
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: qfel1971 » wt lip 04, 2006 14:59

Ja myśle, że w granicach 400-450zł z ustawieniem kąta



barca90
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 242
Rejestracja: sob lis 26, 2005 11:46
Lokalizacja: Beskidy
Kontakt:

Post autor: barca90 » wt lip 04, 2006 15:00

zenonpl pisze:kółko dolne wału plus śruba koszt ok 140 zł
Nie wiem gdzie kupujesz to kółko. U mnie to kosztuje 35 zł + śruba 7 zł czyli razem 42 zł. A poza tym nie trzeba tego wymieniać przy każdej wymianie rozrządu. Jak nie ma potrzeby to po co tam grzebać. Ja zostaję przy swojej kwocie około 400 zł za wymianę rozrządu i ani zł więcej.Pozdrawiam.



zenonpl
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 57
Rejestracja: czw kwie 13, 2006 22:49
Lokalizacja: Łódź

cena kółka prosto z ASO

Post autor: zenonpl » wt lip 04, 2006 18:16

a co zamienników Hansa Preisa lub SVAG to pewnie coś ok właśnie ok 40 zł wyjdzie ale ja bym tego nie założył, w takim przypadku rzeczywiście lepiej zostawić stare kółko tylko ze jak ono ma nalatane ponad 300 tkm to może być już potrzeba wymiany ze względu na bicie . Co do odkręcania i dokręcania No problem jak ma się blokadę, klei i zna się moment dokręcania dla 1Z.



mkris
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 127
Rejestracja: pn lis 28, 2005 10:57
Lokalizacja: Ense

Post autor: mkris » wt lip 04, 2006 18:38

GSOWIEC pisze:
zenonpl pisze:kółko dolne wału plus śruba koszt ok 140 zł
jeśli koło na wale chodzi równo, tzn nie kiwa się na boki, a autko pali od strzała - to nie wymieniaj tego koła i za nic nie pozwalaj mechnikowi go odkręcać!!!
w 1000% popieram!!!!!niech nawet na te kolo nie patrzy!znam przypadki ze kolo sie nie gibalo ale koles sie upieral aby mechanik mu go wymienil (tak mu doradzali) i koles po jakims czasie zostal na trasie :crazy: a wiec ani nie dotykac :hmm:

a co do wymiany do pasek napinacz i rolka prowadzaca rowniez!
a co do mechanika to on ma wymienic a nie doradzac ;) bo czasami moze zle doradzic.



Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » śr lip 05, 2006 12:29

Marqs84 pisze:mechanicy mówią ze nie muszą wszystkego wymieniać, ale wtedy nie daja gwarancji :/
Ale gwarancja na co? Na to ze pasek nie peknie i na wszystko co wymienili? Ile kkm obejmuje ta gwarancja? Standardowo wymieniasz napinacz, rolke zwrotna i pasek.. Pompe wody tylko jak juz zameczona.. A i najlepiej jest kupic czesci w sklepie a nie u mechanika.. czesci swoje i patrzysz na lapy podczas calej operacji..

Pozdro
Gitner


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

jaszczur
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6612
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 09:34
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: jaszczur » śr lip 05, 2006 17:01

Pasek rozrządu
BOSCH 75,08 zł
CONTITECH 77,27 zł

Rolka napinająca paska rozrządu
SKF 134,54 zł
Rolka zwrotna paska rozrządu
SKF 99,37 zł
Pompa wody 4MAX 76,42 zł
FEBI 108,08 zł
SKF 104,32 zł
Uszczelka pompy wody
HANS PRIES 16,84 zł

[ Dodano: Sro Lip 05, 2006 17:03 ]
za wymianę rozrzadu w Opolu bez pompy wodnej ale z paskiem alternatora i rolką prowadzącą+spodpięcie pod kompa zapłaciłem 150 zeta



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 75 gości