1.6 TD-JR-słaby przy ruszaniu.

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
ja4rqu
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 635
Rejestracja: czw kwie 22, 2010 15:14
Lokalizacja: Okolice Przemyśla

1.6 TD-JR-słaby przy ruszaniu.

Post autor: ja4rqu » sob sty 07, 2012 23:23

nowy silnik ma 34 bary, VW podaje że poniżej 26 to do remontu. Ciśnienie sprawdzasz wkrecając miernik w miejsce wtrysków lub świec. Co do wtrysków to rzeczywiście moga zamulić, a jak jest z filtrami? Paliwa, powietrza? Kiedy wymieniane? Jak jest z odpalaniem? Kopci na jakiś kolor podczas rozruchu i jazdy?



lukasz.gtd
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 449
Rejestracja: ndz sty 03, 2010 00:08
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

1.6 TD-JR-słaby przy ruszaniu.

Post autor: lukasz.gtd » sob sty 07, 2012 23:24

Daniel79 pisze:Podobno ma założone wtryski od JP-ka.
No to masz przyczynę, wtryski z JP mają inne ciśnienie robocze niż te z TD (np z JR). Zmień końcówki wtrysków + regulacja ciśnienia i nie poznasz auta.


Najlepszy układ to...Żona w domu, a kochanka w garażu..
(tylko dlaczego obie są tak drogie w utrzymaniu?)

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

1.6 TD-JR-słaby przy ruszaniu.

Post autor: Michał_1977 » ndz sty 08, 2012 09:44

lukasz.gtd pisze: Daniel79 napisał(a):Podobno ma założone wtryski od JP-ka.



No to masz przyczynę
:bigok:
JP ma 130bar na wtrysku,a JR ma 155.
Kąt wtrysku do sprawdzenia i filtry tak jak pisze ja4rqu,


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

1.6 TD-JR-słaby przy ruszaniu.

Post autor: souler » ndz sty 08, 2012 18:11

jak obnizyc cisnienie? czego? oczadziales? masz wtryski z wolnossaka w turbo. zaloz normalne z cisnieniem otwarcia na 155 bar i bedzie lepiej. pompy sie przy tym nie rusza, bo nie o jej cisnieniu mowimy.


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

1.6 TD-JR-słaby przy ruszaniu.

Post autor: Michał_1977 » ndz sty 08, 2012 18:20

Daniel79 pisze: Michał_1977 napisał(a):Kąt wtrysku do sprawdzenia


Moglibyście to trochę rozwinąć? Myślałem,że wymienia się całe wtryski
Kąt wtrysku,czyli początek tłoczenia paliwa do cylindrów przez wtryskiwacze,względem położenia wału korbowego.Innymisłowy-ustawienie zapłonu.
Reguluje się go ustawieniem pompy wtryskowej (przechyla się ją).
Daniel79 pisze:Skoro wtryski od JP pracują na niższym ciśnieniu,to jest jakiś sposób,aby obniżyć ciśnienie,do mniej więcej tych 130 barów?
Czytaj dokładnie,co się do Ciebie pisze :chytry:
Michał_1977 pisze:JP ma 130bar na wtrysku,a JR ma 155.
Więc co chcesz jeszcze obniżyć,skoro napisałeś,że masz wtryski od JP,czyli mają po 130bar?
Ciśnienia podawanego paliwa z pompy nie regulujemy.Reguluje się ciśnienie przy jakim otwiera się wtryskiwacz i rozpylane jest paliwo.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
tomassss24
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 370
Rejestracja: czw sty 17, 2008 20:11
Lokalizacja: Trzebiatów Zachodniopomorskie
Kontakt:

1.6 TD-JR-słaby przy ruszaniu.

Post autor: tomassss24 » czw sty 12, 2012 12:08

:bajer: Daniel to do jakiego mechaniora jezdzi twoj kuzyn :) chyba w stodole naprawia



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

1.6 TD-JR-słaby przy ruszaniu.

Post autor: Michał_1977 » czw sty 12, 2012 16:16

Daniel79 pisze:od RA/SB - DNOSD273
274,a 273 sa do JR-a


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 227 gości