1.6 TD-JR-słaby przy ruszaniu.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- ja4rqu
- Gadatliwa bestia
- Posty: 635
- Rejestracja: czw kwie 22, 2010 15:14
- Lokalizacja: Okolice Przemyśla
1.6 TD-JR-słaby przy ruszaniu.
nowy silnik ma 34 bary, VW podaje że poniżej 26 to do remontu. Ciśnienie sprawdzasz wkrecając miernik w miejsce wtrysków lub świec. Co do wtrysków to rzeczywiście moga zamulić, a jak jest z filtrami? Paliwa, powietrza? Kiedy wymieniane? Jak jest z odpalaniem? Kopci na jakiś kolor podczas rozruchu i jazdy?
-
- Użytkownik
- Posty: 449
- Rejestracja: ndz sty 03, 2010 00:08
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
1.6 TD-JR-słaby przy ruszaniu.
No to masz przyczynę, wtryski z JP mają inne ciśnienie robocze niż te z TD (np z JR). Zmień końcówki wtrysków + regulacja ciśnienia i nie poznasz auta.Daniel79 pisze:Podobno ma założone wtryski od JP-ka.
Najlepszy układ to...Żona w domu, a kochanka w garażu..
(tylko dlaczego obie są tak drogie w utrzymaniu?)
(tylko dlaczego obie są tak drogie w utrzymaniu?)
- Michał_1977
- _
- Posty: 14142
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
1.6 TD-JR-słaby przy ruszaniu.
lukasz.gtd pisze: Daniel79 napisał(a):Podobno ma założone wtryski od JP-ka.
No to masz przyczynę
![bigok :bigok:](./images/smilies/bigok.gif)
JP ma 130bar na wtrysku,a JR ma 155.
Kąt wtrysku do sprawdzenia i filtry tak jak pisze ja4rqu,
- souler
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2515
- Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
- Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
- Kontakt:
1.6 TD-JR-słaby przy ruszaniu.
jak obnizyc cisnienie? czego? oczadziales? masz wtryski z wolnossaka w turbo. zaloz normalne z cisnieniem otwarcia na 155 bar i bedzie lepiej. pompy sie przy tym nie rusza, bo nie o jej cisnieniu mowimy.
Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo
- Michał_1977
- _
- Posty: 14142
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
1.6 TD-JR-słaby przy ruszaniu.
Kąt wtrysku,czyli początek tłoczenia paliwa do cylindrów przez wtryskiwacze,względem położenia wału korbowego.Innymisłowy-ustawienie zapłonu.Daniel79 pisze: Michał_1977 napisał(a):Kąt wtrysku do sprawdzenia
Moglibyście to trochę rozwinąć? Myślałem,że wymienia się całe wtryski
Reguluje się go ustawieniem pompy wtryskowej (przechyla się ją).
Czytaj dokładnie,co się do Ciebie piszeDaniel79 pisze:Skoro wtryski od JP pracują na niższym ciśnieniu,to jest jakiś sposób,aby obniżyć ciśnienie,do mniej więcej tych 130 barów?
![chytry :chytry:](./images/smilies/chytry.gif)
Więc co chcesz jeszcze obniżyć,skoro napisałeś,że masz wtryski od JP,czyli mają po 130bar?Michał_1977 pisze:JP ma 130bar na wtrysku,a JR ma 155.
Ciśnienia podawanego paliwa z pompy nie regulujemy.Reguluje się ciśnienie przy jakim otwiera się wtryskiwacz i rozpylane jest paliwo.
- tomassss24
- Użytkownik
- Posty: 370
- Rejestracja: czw sty 17, 2008 20:11
- Lokalizacja: Trzebiatów Zachodniopomorskie
- Kontakt:
1.6 TD-JR-słaby przy ruszaniu.
![bajer :bajer:](./images/smilies/bajer.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
- Michał_1977
- _
- Posty: 14142
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 227 gości