Wlałem lipne paliwo i zgasł

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

arwam

Wlałem lipne paliwo i zgasł

Post autor: arwam » wt sty 10, 2012 19:31

przy silnkach TDI tego nie odczuwacie. natomiast przy TD jest to odczuwalne nie tylko pod względem kultury prazy ale również i pod względem mocy. jak miałem jeszcze M-TID to jeździłem na zwykłym paliwie bo różnica była jedynie w mniejszym lub większym dymieniu



Awatar użytkownika
Viriss
Diesel Power
Diesel Power
Posty: 1843
Rejestracja: czw sty 08, 2009 23:09
Lokalizacja: Nienacko
Auto: Audi
Silnik: 1z

Wlałem lipne paliwo i zgasł

Post autor: Viriss » wt sty 10, 2012 19:37

Piasek pisze:macie jakieś doświadczenia z paliwem (dokładnie ON) ze stacji Auchan ?
W sobotę widziałem cysternę z tabliczką BP na stacji w Żorach. :popcorn: Ciężko powiedzieć skąd biorą inne stacje Auchan.



Awatar użytkownika
Piasek
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6862
Rejestracja: sob mar 21, 2009 20:57

Wlałem lipne paliwo i zgasł

Post autor: Piasek » wt sty 10, 2012 20:02

No bo ja jestem w ciężkim szoku w jakim stanie były wtryski z Volvo D5 po wyjęciu...
Pompiarz był zdziwiony że tak zasyfiałe...


https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=538082&p=7130128#p7130128

arwam

Wlałem lipne paliwo i zgasł

Post autor: arwam » wt sty 10, 2012 20:06

Piasek, mogą mieć zasyfione zbiorniki



silesian_boy
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 65
Rejestracja: pn lut 02, 2009 22:15
Lokalizacja: Śląsk

Wlałem lipne paliwo i zgasł

Post autor: silesian_boy » wt sty 10, 2012 20:22

Do każdej dostawy paliwa jest wydany certyfikat z określoną temperaturą blokowania zimnego filtra, temperaturą mętnienia oraz wieloma innymi parametrami. Nie zależy to od temperatury na zewnątrz a od pory roku. Obecnie sprzedawane paliwo powinno być zimowe czyli mieć tą temperaturę na poziomie ok. -20st. Dodatki są dodawane już w rafineriach. Co do zawartości bioestrów niestety zgodnie z normami europejskimi ich zawartość nieco wzrosła, na stacjach powinny być w widocznym miejscu informację odnośnie tej zawartości.


[img]http://images41.fotosik.pl/144/f7d3c04826739370.jpg[/img]

Awatar użytkownika
Piasek
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6862
Rejestracja: sob mar 21, 2009 20:57

Wlałem lipne paliwo i zgasł

Post autor: Piasek » wt sty 10, 2012 21:21

arwam, ale syf w zbiornikach tłumaczyłby syf w filtrze paliwa...
Ale nie tłumaczy (moim zdaniem) dziadostwa w samych wtryskiwaczach... i ogromnych nagarów na nich które (jak twierdzi pompiarz) powstają z niskiej jakości stosowanego paliwa...Wg niego tak wyglądają wtryski eksploatowane na BIO...


https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=538082&p=7130128#p7130128

arwam

Wlałem lipne paliwo i zgasł

Post autor: arwam » wt sty 10, 2012 21:41

a wiesz że żiarnko piasku może spowodować przedziurawienie papieru filtracyjnego przy dużych obrotach jeśli jest większy przepływ w filtrze paliwa?

i to na serio, bez jaj.

możesz nie wierzyć



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 191 gości