Lejące wtryski ? potwierdzi ktoś diagnozę ?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
borys123321
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 262
Rejestracja: śr sty 23, 2008 23:25
Lokalizacja: Luban

Lejące wtryski ? potwierdzi ktoś diagnozę ?

Post autor: borys123321 » sob sty 07, 2012 12:03

Witam, posiadam golf IV 1.9 tdi 110 km o silniku AHF a problem mam z nim mianowicie taki że rano auto ma ciężki pierwszy rozruch tzn auto odpala ale dopiero po chwili pokręcenia później odpali i chwile chodzi nie równo dymiąc pochodzi tak z 10 sekund później jest idealnie każdy następny rozruch bez względu od czasu od poprzedniego rozruchu następuje od tzw strzała i silnik odrazu chodzi idealnie. Byłem u mechanika który stwierdził usterkę świec żarowych udałem się do elektryka samochodowego który znowuż stwierdził poprawność pracy świec a nieprawidłową wtrysków. Ponieważ w sumie objaw przy odpalaniu jest taki jak by paliwo nie dochodziło, Padło stwierdzenia ,,braku ciśnienia w wtryskiwaczu'' akurat na wtryskach się nie znam mógł by mi ktoś objaśnił czy występuje takie coś jak brak ciśnienia ? Co ciekawsze objaw odpalenia jest bardzo nie regularny mianowicie raz auto postoi 3 dni i odpali idealnie prawie, innego czasu wrócę o 1 w nocy i odpalam auto wcześnie rano i jest problem. Objaw pojawił dopiero jesienią. Temperatura też nie ma znaczenia czy mróz czy w + raz pali dobrze a raz zle. Co ciekawego zauważyłem jeszcze taki objaw ze jak podjeżdżam do świateł skrzyżowania auto jak by nie równo pracowało ale jak się już zatrzymam jest idealnie, ten objaw również jest związany z główną usterką czy to coś innego ?



Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Lejące wtryski ? potwierdzi ktoś diagnozę ?

Post autor: italiano_83 » sob sty 07, 2012 15:58

1. Sprawdź kąt wtrysku vagiem
2. Sprawdź czy w przewodzie od filtra powietrza do pompy nie ma pęcherzyków powietrza.
3. vagiem sprawdzić wskazania czujnika temperatury
4. Wtryskiwacze sprawdzisz jedynie na stanowisku testowym/ ciśnienie otwarcia oraz poprawność rozpylania.

Poczytaj ten temat .

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=35&t=67570" onclick="window.open(this.href);return false;


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

Awatar użytkownika
borys123321
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 262
Rejestracja: śr sty 23, 2008 23:25
Lokalizacja: Luban

Lejące wtryski ? potwierdzi ktoś diagnozę ?

Post autor: borys123321 » sob sty 07, 2012 19:40

1. kąt wtrysku sprawdzony, jest odpowiedni
2. Bąbelki pojawiają się
3. Czujnik temperatury działa poprawnie (kąt jak i właśnie czujnik był sprawdzany przy okazji sprawdzania świec)
4. Tak, to wiem mechanik zaproponował aby moje wyciągnąć i sprawdzić a wsadzić jego na 100% dobre lecz myślałem ze ktoś może potwierdzi diagnozę. (wydaje mi się dziwne to ze tylko pierwszy rozruch jest dziwny reszta jest ok) Dziękuje i biorę się za lekturę.



Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Lejące wtryski ? potwierdzi ktoś diagnozę ?

Post autor: italiano_83 » sob sty 07, 2012 19:43

borys123321 pisze:Co ciekawego zauważyłem jeszcze taki objaw ze jak podjeżdżam do świateł skrzyżowania auto jak by nie równo pracowało ale jak się już zatrzymam jest idealnie, ten objaw również jest związany z główną usterką czy to coś innego ?
Typowy objaw zabrudzonego nastawnika.


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

Awatar użytkownika
borys123321
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 262
Rejestracja: śr sty 23, 2008 23:25
Lokalizacja: Luban

Lejące wtryski ? potwierdzi ktoś diagnozę ?

Post autor: borys123321 » sob sty 07, 2012 20:07

Można troszkę jaśniej ? Chodzi o nastawnik pompy ?
Jeśli tak to nie występują u mnie inne podstawowe objawy jak np falowanie na biegu jałowym a także na 4 i 5



tomsa
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: śr sty 17, 2018 21:53

Lejące wtryski ? potwierdzi ktoś diagnozę ?

Post autor: tomsa » śr sty 17, 2018 22:08

Mam identyczne objawy w moim samochodzie. Wymiana nastawnika nic nie zmieniła. Jak Pan rozwiązał ten problem?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 63 gości