1.6 TD 1V spalanie 8l na 100km
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
1.6 TD 1V spalanie 8l na 100km
Witam, jestem nowym forumowiczem i uzytkownikiem golfa II 1.6 td 60 km 1V od okolo pol roku.
Z auta ogolnie jestem zadowolony, aczkolwiek od samego poczatku mam problem ze spalaniem (ok. 8l). ODkad go mam wymienilem w nim wszystkie filtry, plyny,olej, rozrzad z pompa wody,skrzynie biegow, termostat,zrobilem uklad wydechowy wraz z wycieciem katalizatora, sprawdzilem hamulce i zawieszenie.
W sumie jak na tak proste auto z grubsza wszystko, jedynie co jeszcze mi do glowy przychodzi co mogloby miec wpylw na spalanie to pompa wtryskowa i ewentualnie same wtryski. Jednakze auto odpala zawsze z polobrotu, raczej niewiele kopci (przy wyzszych obrotach i wcisnietym sporo gazem + wczesniej zamulanie po miescie), nie bierze oleju ani nic z tych rzeczy. Glownie jezdze po miescie ale i trasy z raz w tygodniu jakies po 100 km wypadaja takze robie jakies 70% miasto 30% trasa, leje normalna rope z shella i tesco, jezdze normalnie (czyli spokojnie bez naglych przyspieszen, biegi zmieniam wczesnie, na trasie jade do 100km/h).
Wczesniej jakos jezdzilem i tak sie zbieralem w sobie zeby poprosic Was o pomoc, ale ostatecznie nowe ceny ON mnie zmotywowaly
Tak wiec prosze serdecznie o jakies jeszcze rady, co siedzi w moim Golfiku ze spala mi te nieszczesne 8l w cyklu mieszanym ...
pozdrawiam
Z auta ogolnie jestem zadowolony, aczkolwiek od samego poczatku mam problem ze spalaniem (ok. 8l). ODkad go mam wymienilem w nim wszystkie filtry, plyny,olej, rozrzad z pompa wody,skrzynie biegow, termostat,zrobilem uklad wydechowy wraz z wycieciem katalizatora, sprawdzilem hamulce i zawieszenie.
W sumie jak na tak proste auto z grubsza wszystko, jedynie co jeszcze mi do glowy przychodzi co mogloby miec wpylw na spalanie to pompa wtryskowa i ewentualnie same wtryski. Jednakze auto odpala zawsze z polobrotu, raczej niewiele kopci (przy wyzszych obrotach i wcisnietym sporo gazem + wczesniej zamulanie po miescie), nie bierze oleju ani nic z tych rzeczy. Glownie jezdze po miescie ale i trasy z raz w tygodniu jakies po 100 km wypadaja takze robie jakies 70% miasto 30% trasa, leje normalna rope z shella i tesco, jezdze normalnie (czyli spokojnie bez naglych przyspieszen, biegi zmieniam wczesnie, na trasie jade do 100km/h).
Wczesniej jakos jezdzilem i tak sie zbieralem w sobie zeby poprosic Was o pomoc, ale ostatecznie nowe ceny ON mnie zmotywowaly
Tak wiec prosze serdecznie o jakies jeszcze rady, co siedzi w moim Golfiku ze spala mi te nieszczesne 8l w cyklu mieszanym ...
pozdrawiam
- ja4rqu
- Gadatliwa bestia
- Posty: 635
- Rejestracja: czw kwie 22, 2010 15:14
- Lokalizacja: Okolice Przemyśla
1.6 TD 1V spalanie 8l na 100km
Nie wycieka CI gdzieś to paliwo? bo 8l to za dużo. w jakim stanie jest turbo? sprawdź czy czasem baku ddziurawego nie masz
- Michał_1977
- _
- Posty: 14207
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
1.6 TD 1V spalanie 8l na 100km
Kąt wtrysku jeszcze sprawdź.Jeśli jest za wczesny (oczywiście niezbyt wiele),to będzie odpalał sprawnie,ale będzie słabszy i spali więcej.
1.6 TD 1V spalanie 8l na 100km
Hmm, paliwo raczej nigdzie nie wycieka, bo i na kanale byl i nic nikt nie zauwazyl, ani nigdzie nie czuc ropa, ani zadnych plam nie ma pod autem po postoju. Turbo nie ma wycieku i jest slyszalne delikatnie przy otwartej szybie ze sie zalacza (lekki gwizd), ale nie wiem czy jest to oznaka pelnej sprawnosci, ew. jak moge to zweryfikowac zeby to wykluczyc?
Kąt wtrysku jak moge sprawdzic? i skad miec pewnosc ze jest prawidlowy lub nie ?
z gory dzieki za podpowiedz
Kąt wtrysku jak moge sprawdzic? i skad miec pewnosc ze jest prawidlowy lub nie ?
z gory dzieki za podpowiedz
- Michał_1977
- _
- Posty: 14207
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
1.6 TD 1V spalanie 8l na 100km
Trzeba podjechać do pompiarza,żeby sprawdził.Titanos pisze:Kąt wtrysku jak moge sprawdzic? i skad miec pewnosc ze jest prawidlowy lub nie ?
Kat wtrysku mierzymy czujnikiem zegarowym lub lampą stroboskopową.
- grandi
- Lord GTI
- Posty: 3831
- Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
- Lokalizacja: Boat city
- Auto: Octavia
- Silnik: AQY
1.6 TD 1V spalanie 8l na 100km
Wtryski kolo 170 zl boscha chyba , kat do sprawdzenia .
Moje 1V w serii spalało min 4,5 w miescie 5,5-6 L
Moje 1V w serii spalało min 4,5 w miescie 5,5-6 L
...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
1.6 TD 1V spalanie 8l na 100km
no podjade to posprawdzac w nastepnym tygodniu.
No mi mniej jak 7l nie bierze takze przepaly mam spore. Zastanawiaja mnie wtryski czy jesli auto kopci w normie (wiadomo przy wcisnieciu ostro gazu na wysokich obrotach rzuci mala czarna chmurke i przy porannym odpaleniu tez) to czy moga byc z teorii mimo to wtryski?
No mi mniej jak 7l nie bierze takze przepaly mam spore. Zastanawiaja mnie wtryski czy jesli auto kopci w normie (wiadomo przy wcisnieciu ostro gazu na wysokich obrotach rzuci mala czarna chmurke i przy porannym odpaleniu tez) to czy moga byc z teorii mimo to wtryski?
-
- Forum Master
- Posty: 1279
- Rejestracja: pn mar 05, 2007 11:06
- Lokalizacja: Pisz/Białystok
1.6 TD 1V spalanie 8l na 100km
Jak nie ma wycieków widocznych - jak napisane wyżej kąt wtrysku oraz wtryski do sprawdzenia.
Nic już nie będzie takie same.
1.6 TD 1V spalanie 8l na 100km
Dzieki za porady, na pewno to sprawdze.
Przyszla mi do glowy jeszcze jedna istotna mysle rzecz, mianowicie termostat wymienilem po zakupie auta bo wskazowka od temp. chlodziwa podnosila sie tylko w miescie i opadala w lewo przy ciaglej jezdzie i to w lato. Po wymianie sie unormowalo ale wydaje mi sie ze i tak cos moze byc na rzeczy bo wskazowka podnosi sie regularnie ale tylko kawalek (moze o grubosc wskazowki) poza to grube biale pole z lewej strony. Czy nie powinna byc pionowo na srodku? moze czujnik temperatury?
Przyszla mi do glowy jeszcze jedna istotna mysle rzecz, mianowicie termostat wymienilem po zakupie auta bo wskazowka od temp. chlodziwa podnosila sie tylko w miescie i opadala w lewo przy ciaglej jezdzie i to w lato. Po wymianie sie unormowalo ale wydaje mi sie ze i tak cos moze byc na rzeczy bo wskazowka podnosi sie regularnie ale tylko kawalek (moze o grubosc wskazowki) poza to grube biale pole z lewej strony. Czy nie powinna byc pionowo na srodku? moze czujnik temperatury?
1.6 TD 1V spalanie 8l na 100km
A ją się dolacze do tematu
Jak nie mam obrotka w mk2 td 1v to przy jakiej prędkości włączać jaki bieg?
Jak nie mam obrotka w mk2 td 1v to przy jakiej prędkości włączać jaki bieg?
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 518
- Rejestracja: śr lis 04, 2009 20:20
- Lokalizacja: WPU,WL Murowannka
- Kontakt:
1.6 TD 1V spalanie 8l na 100km
wojtass31
zawsze można założyć obrotek
na liczniku masz czerwone kreski przy danych prędkościach każda poszczególna od każdego biegu po kolei
zawsze można założyć obrotek
na liczniku masz czerwone kreski przy danych prędkościach każda poszczególna od każdego biegu po kolei
1.6 TD 1V spalanie 8l na 100km
Wiem ze mozna zalozyc obrotek.
Widzialem te kreski ale nie za bardzo mi sie wydaje ze to bedzie oszczedna jazda krecac go tak na obroty
Widzialem te kreski ale nie za bardzo mi sie wydaje ze to bedzie oszczedna jazda krecac go tak na obroty
- ja4rqu
- Gadatliwa bestia
- Posty: 635
- Rejestracja: czw kwie 22, 2010 15:14
- Lokalizacja: Okolice Przemyśla
1.6 TD 1V spalanie 8l na 100km
te kreski nie są od zmian biegów tylko mówią o maksymalnych prędkościach na poszczególnych obszarach. Jest np kreska przy 50 obszar zabudowany, 70 obszar niezabudowany, 110 droga ekspresowa. na tym polegaja czerwone kreski a nie podpowiedź dotycząca zmian biegów.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 203 gości