SWAP silnika 1.9TDI z passata B6???do MK3 GTI TDI???

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Igor1
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 333
Rejestracja: czw gru 16, 2004 18:26
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Igor1 » sob lip 01, 2006 13:01

Sukces udało się dzissiaj uruchomić im silnik :grin: jeszcze pracuja przy wydechu i poprawiaja mocowania-poduszki silnika, skrzyni, ale wydaje mi sie że na pompo wtryskach jest jakby głośniejszy niz moje TD chyba że to wrażenie silnik był zimny, jak co to muszę popracować nad wygłuszeniem- co proponujecie?? Mam nadzieje że we wtorek będe mogł juz pojezdzić :okej: P.S. Chłopaki poprzekłądali coś robili w welektronice, wszystko ok tylko obrotomierz pokazuje maxa- mówili że muszą coś przełożyć z paska. Nie wiecie co???
Jeszcze jedno czy da radę przełożyć xenony z paska. Facet powiedziłą mi że robia stare klosze daja na założęnie dodatkowych soczewek, jakaś przesłona i będzie ok- co myślicie??? Bawić sie w to???



TDI_GOLF_FUN
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: czw cze 29, 2006 18:02
Lokalizacja: Stargard Szcz

Post autor: TDI_GOLF_FUN » sob lip 01, 2006 13:12

Powiem Ci ze mieszkam tam nie dalego i zaglądam czasami tam wszystko wygląda super- bardzo profesjonalnie- Ciekawe ile za to zabulisz??? I jak zastanowileś się nad Twoim silnikiem TD wiem ze masz w nim 110KM, tam już mechaniore maja na niego chrabkę lepiej sprzedaj mi :pub: Widzialem jak robili dzisiaj pierwsze jazdy ale bez tłumika myślalem że to jedzie hayabusa taki huk, ale już widzialem że fajny tłumiczek już jest i coś Ci robią przy hamulcach- nawet fajne -dziurkowane. Chciałem porobić fotki ale powiedzieli że muszę się Ciebie spytać . Wiec muszę sie troche podlizać z tym silniczkiem wiec daj znać jeśli bedziesz sprzedawał :bigok: Wydaje mi się że te felgi co mają 16 cali nie za duże??? Poza tym podziw jak bedziesz robił próbna jazdę chętnie wpadne. Te zegary do 220KM/h pewnie bedziesz miał za małe :blush: Ale jak pozwolisz jutro wpadne ponoć ma byc hamowany zobacze chętnie wyniki-- daj znać jutro o której bedziesz!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jeśli pozwolisz :jezor:



Awatar użytkownika
Igor1
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 333
Rejestracja: czw gru 16, 2004 18:26
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Igor1 » sob lip 01, 2006 13:22

Ok to jutro ok 11. Felgi to za małe na tą moc bez ESP. wiec bedą takie http://felgi.vel.pl/felgi90_95/alufelga ... 8a5c0bb169 juz je mam ale w atrakcyjniejsze cenie i takie oponki http://www.opony.pl/opony.asp?idb=1436&rozmiar=193 jutro zawoze.
Słyszałem ponoć że przy tej mocy i wadze w MK3 ten silnik bedzie mniej mi palił niż TD AAZ. Ponoć w Pasku ma średnie spalanie 6,1l Ciekawe ile bedzie w MK3? jeśli nie bedzie sie mocno wykorzystywac mocy :food:
P.S chciałem przerzucić kierownicę z paska ta co wyżej na zdjęciu da radę?? Jak co to są jakieś przejściówki???
Poza tym i tak co bym robił nie bede miał szans z poczciwym 126P :grrr: http://www.maxior.pl/?p=index&id=21442&0



Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » sob lip 01, 2006 13:44

Igor1 pisze:pompo wtryskach jest jakby głośniejszy niz moje TD
nie tylko na pompowtryskach - kazdy tdi bedzie głosniejszy (a raczzej jak ja to okreslam bedzie miał bardziej twarda prace silnika)
Igor1 pisze:ak co to muszę popracować nad wygłuszeniem- co proponujecie?
na początek sensowna osłona pod silnik - najlepiej z tdi


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

TDI_GOLF_FUN
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: czw cze 29, 2006 18:02
Lokalizacja: Stargard Szcz

Post autor: TDI_GOLF_FUN » sob lip 01, 2006 17:52

Widzę ze już testujecie na drodze autko :jezor:
Z tymi felgami masz racje widze ze na tych seriach 14 cali to na 3 biegu zostawia 5 metrowe ślady :blush:
Zbiera sie o niebo lepiej od mojego GTI TDI mogę wochać tylko smród :grrr: co ja mówię ojca A4 TDI 150KM nie ma szans :crazy:
MAm nadzieje jutro poglądać z bliska twoje efekty :grin:
Pozdrawiam i rzycze miłych testów i strojenia
P.S. jak tam wykres mocy widzę że juz stał na hamowni- pochwal się.



Awatar użytkownika
Igor1
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 333
Rejestracja: czw gru 16, 2004 18:26
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Igor1 » sob lip 01, 2006 17:58

Autko sie stroi wyszło w serii 143 KM, może sie skuszę na ok 170KM , lece dalej popatrzec i przypilnować :food:



TDI_GOLF_FUN
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: czw cze 29, 2006 18:02
Lokalizacja: Stargard Szcz

Post autor: TDI_GOLF_FUN » sob lip 01, 2006 20:44

Widzę ze juz jeżdzisz daj znać co i jak albo zadzwoń 4691633 chcę zobaczyć z bliska :smoke:



Awatar użytkownika
Igor1
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 333
Rejestracja: czw gru 16, 2004 18:26
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Igor1 » sob lip 01, 2006 20:52

Wogóle nie będe zapeszał ale jestem zaskoczony ze tak fajnie wszystko wyszło, jutro zakładam te 17-nastki, dzisiaj jazda aby wyeliminować błedy i niedoróbki dzisiaj jezdze na 14 nastakach 185/60 i jak wychodze z zakretu na 2 biegu gaz do deski i z prawego koła dym :hmm: Nie mogę za duzo gadać bo mi się rece trzesą i idę dalej pojeżdzić
Boje sie pozrywać przegłuby, za ostrego ma kopa po prostu jest za lekki samochodzik ma już 170 KM i 410Nm, na razie na autostradzie jechałem nie powiem jutro pełny test, rano mała kontrola w serwisie, koła, zlikwidowanie rezonansu wyszedł ok 2000 obr, cos srodkowy tłumik i jazda ok 1000 Km i spowrotenm test wtedy powiem co i jak i wtedy mam zapłacic za robotę- chociaz poważna firma :grin:
Na razie lecę :kac:



TDI_GOLF_FUN
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: czw cze 29, 2006 18:02
Lokalizacja: Stargard Szcz

Post autor: TDI_GOLF_FUN » sob lip 01, 2006 20:56

To jutro bede ok 11 w serwisie i pogadamy o starym silniczku i mam nadzieje ze mnie przewieziesz- test autostradowy :cool:



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » sob lip 01, 2006 23:19

Igor1 - nagraj jakiś filmik, no i przypominam o fotkach...



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » ndz lip 02, 2006 01:20

to masz niezle cacuszko :> czekamy na fotki ;)


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
Gobo90
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2197
Rejestracja: sob mar 25, 2006 18:56
Lokalizacja: Świdnik
Kontakt:

Post autor: Gobo90 » ndz lip 02, 2006 17:10

FOTY !!!!!! :food: :food: :food:



Awatar użytkownika
szerszeniak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 277
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 21:30
Lokalizacja: warszawa
Kontakt:

Post autor: szerszeniak » ndz lip 02, 2006 18:08

Igor1, a skrzynia jest od czego bo na fotce paska widać ze silnik wzdłóżnia a u ciebie raczej poprzecznia pozatym zeby prętkości sie zgadzały na tamtej skrzyni wypadało by7 koła takie same jak w passacie zaożyć a niesądze zeby i sie udało do MK3 wiec twoje 225 moze być 180 u innych zeby obrotomierz chodził prawidlowo potrzeba twojego starego alternatora prawdopodobnie a tak w końcu ten silnik jest u ciebie czy u brata?


sprzedam pompe wtryskową 1,6TD silnik SB
felgi 15" BBS i całe auto http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C1942956

Awatar użytkownika
Igor1
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 333
Rejestracja: czw gru 16, 2004 18:26
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Igor1 » ndz lip 02, 2006 20:47

Skrzynia jest 6 biegowa, z tym nie ma problemu bo ten sam silnik z ta skrzynia jest w vwPolo 1.9TDI i tam jest poprzecznie tylko trzba powalczyc z mocowaniami i wodzikami, mam poprzekładane wiele elementów własnie z POLO 2005r. 1.9TDI ale ja juz sie tym nie zajmowalem tylko Ci co przekładali- z tego co wiem, koła nie mam 225 tylko 215 i weszły bez problemu tylko profil za mały i nie wiem czy niedługo ich nie wymienie ale teraz nie ma problemu z trakcją. A co do podłączenia elektroniki toi sie nie znam na razie wszystko dziala ok jezdzi ja im zlecilem a oni zrobili i wsio jest ok- jestem zadowolony, meczyli sie 1 tydzien co swiadczy ze nie było latwo. Zdjecia od dołu skrzyni i silnika ma kolega z tego forum , poprosilem go byl ze mna i ma wrzucic w wolnym czasie. Na sprawach technicznych on bardziej sie znał i robił zdjecia i pewnie wam odpowie na wiele tematów bo osobiście pytał monterów o szczegoły. I oczywiście opyliłem mu swój stary silnik, a ten zamontowałem jak pisałem wyżej u siebie bo brat sprzedał golfa w stanie jaki był i kupił sobie MK4 wiec szkoda było nie skorzystac z okazji po wczesniejszym sie upewnieniu ze ktos sie podejmie roboty.
P.S predkośc sprawdzona z golfem MK3 1Y przy 165km/h byla identyczna predkośc, powiedzcie jak wrzucic filmik na forum , mam licznik do 220 i na oko na autobanie było ok 235km/h moze cos zawyza ale efekt fajny :bigok: Tesciu z Mercedesem C 220E przy 220km/h wymiekł na jego liczniku było 220 i go wyprzedziłem to chociaż to wiem ze jedzie szybciej :grin:
Ciul z predkością ale elastycznośc jest fenomenalna a u nas w Polsce bardzo ważne :D



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 168 gości