Problem z czujnikiem temperatury cieczy

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » sob lut 07, 2009 11:51

tak


Obrazek

radzi
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: sob lut 07, 2009 11:30
Lokalizacja: leszno

Post autor: radzi » sob lut 07, 2009 11:52

Poprostu probojac odpalic auto po chwili gasnie ale udalo mi sie raz go odpalic i chodzil puzniej po wylaczeniu auta problem wrocil moga to byc bledy komputera? zgory dziekuje za pomoc



Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » sob lut 07, 2009 11:53

proponuję napisać prośbę w swojej grupie regionalnej aby ktoś z Vagiem podjechał do Ciebie i Ci sprawdził co niedomaga skoro auto jest uziemione a nie masz go gdzie sholować.


Obrazek

radzi
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: sob lut 07, 2009 11:30
Lokalizacja: leszno

Post autor: radzi » sob lut 07, 2009 11:54

Dziekuje kolego za pomoc i milego dnia



Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » sob lut 07, 2009 11:56

radzi pisze:Poprostu probojac odpalic auto po chwili gasnie ale udalo mi sie raz go odpalic i chodzil puzniej po wylaczeniu auta problem wrocil moga to byc bledy komputera? zgory dziekuje za pomoc
mrugająca kontrolka świec sygnalizuje, że sterownik zapisał błąd wskazujący na usterkę jakiegoś podzespołu, która to usterka powoduje gaśnięcie silnika i aby się dowiedzieć co źle funkcjonuje to niestety trzeba błąd odczytać ze sterownika.


Obrazek

radzi
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: sob lut 07, 2009 11:30
Lokalizacja: leszno

Post autor: radzi » sob lut 07, 2009 12:11

jeszcze raz wielkie dzieki

[ Dodano: 07 Lut 2009 12:07 ]
Witam wszystkich mam problem z autem odpali mi i po chwili gasnie i mroga kontrolka swiec zarowych po badaniu komputerowym wyskoczyl blad 01176 klucz co to jest i co robic



Awatar użytkownika
Przemas_82
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 211
Rejestracja: wt lut 21, 2006 19:40
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: Przemas_82 » sob lut 07, 2009 13:36

Panowie ja jeszcze powroce do kwestii tych numerow czujnikow bo zglupialem zupelnie, bylem dzis przy okazji w innej hurtowni motoryzacyjnej i podali mi jeszcze inny numer tego czujnika a mianowicie: 357 919 501A, gdzie oryginal byl 078 919 501B to nowy ktory zamontowalem 059 919 501. Jakies sugestie bo ja juz zwatpilem zupelnie ;(

[ Dodano: 09 Lut 2009 22:27 ]
ok, no to moja ciekawość zaspokojona, piszę tak bo może się komuś przydać na przyszłość. Udało mi się ściągnąć ETKE i numer 078 919 501B to czujnik temperatury podwójny i w 2002 roku został wycofany z produkcji i zastąpiony czujnikiem o numerze 059 919 501. Teraz tyko pozostaje sprawdzić jaki wpływ na spalanie miała wymiana. :bigok:
Ostatnio zmieniony ndz lut 08, 2009 11:44 przez Przemas_82, łącznie zmieniany 1 raz.


Stary golfik: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=654560&sid=66e1d1a566355ce7cec8160eed20ab37#654560 8)
Nowy golfik: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=176755 :bigok:

mms79
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: pn cze 09, 2008 19:02
Lokalizacja: łódzkie

Post autor: mms79 » sob mar 28, 2009 23:47

Sztomel pisze:
czyzaczek pisze:Sorry, ale ten czujnik czteropinowy spełnia podwójną rolę tzn. g62/g2 - i na ECU i deskę, więc jak mają się osobno popsuć????
bo to są dwa (odseparowane od siebie) czujniki i wspólnego mają tylko tyle, że znajdują się w jednej, wspólnej obudowie.
a mógłbyś mi jeszcze napisać gdzie to ustrojstwo siedzi? Silnik AHF, z góry dzięki.



Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » ndz mar 29, 2009 08:59

mms79 pisze:a mógłbyś mi jeszcze napisać gdzie to ustrojstwo siedzi? Silnik AHF, z góry dzięki.
no jasne, wkleję fotki to lepiej to zobrazuje :
ObrazekObrazekObrazekObrazek

czyli jak widać siedzi od strony tyłu silnika pod pompą podciśnienia w króćcu wodnym wychodzącym z prawej strony głowicy.

Łatwo sprawdzić który z tych czujników jest uszkodzony G62 czy G2, trzeba tylko sprawdzić na Vagu ich wskazania temperatur:
wskazania temperatury G62 sprawdzamy w "01 engine" - grupa 007 - ostatnia rubryka z prawej strony a G2 "17 instruments" - grupa 03 - pierwsza rubryka :

Obrazek

na powyższej fotce akurat temperatury G62 (14,3) i G2 (30*C) różnią się od siebie ale jest to związane z różnicą w czasie pomiaru a wybór "01 engine" i "17 instruments" jest banalnie prosty :
Obrazek

a następnie
Obrazek


Obrazek

Awatar użytkownika
sosna232
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 84
Rejestracja: pt wrz 12, 2008 21:57
Lokalizacja: kostrzyn / słońsk
Kontakt:

Post autor: sosna232 » ndz mar 29, 2009 20:11

radzi pisze:jeszcze raz wielkie dzieki

[ Dodano: 07 Lut 2009 12:07 ]
Witam wszystkich mam problem z autem odpali mi i po chwili gasnie i mroga kontrolka swiec zarowych po badaniu komputerowym wyskoczyl blad 01176 klucz co to jest i co robic


sprawc połączenia cewki czytającej immo kluczyka > sprawc instalację do immobilisera.


“Gdyby Bóg lubił przedni napęd chodzilibyśmy na rękach”

“Żaden mężczyzna nie przyzna się, że jest kiepskim kochankiem lub kierowcą”

Miszka82
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: ndz lis 06, 2011 18:56

Re: Problem z czujnikiem temperatury cieczy

Post autor: Miszka82 » wt gru 27, 2011 13:03

Witam

Czy w AJM czujnik jest w tym samym miejscu ?
I jeszcze dla potwierdzenia ten czujnik znajduje się po prawej stronie stojąc przodem do auta ?

thx



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Problem z czujnikiem temperatury cieczy

Post autor: munior » wt gru 27, 2011 21:59

radzi pisze:Witam wszystkich mam problem z autem odpali mi i po chwili gasnie i mroga kontrolka swiec zarowych po badaniu komputerowym wyskoczyl blad 01176 klucz co to jest i co robic
Wyłaczyć immo w sofcie :chytry: i zapomnieć o problemie .Immo to żadne zabezpieczenie w dzisiejszych czasach ,bo jedyną osobą której immo może przeszkodzić w odpaleniu auta jest jego wlasciciel :grin:


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Awatar użytkownika
EnJoy
.:DUB WAY:.
.:DUB WAY:.
Posty: 1386
Rejestracja: śr lip 26, 2006 13:42
Lokalizacja: Tychy

Problem z czujnikiem temperatury cieczy

Post autor: EnJoy » śr gru 28, 2011 00:00

Miszka82 pisze:Czy w AJM czujnik jest w tym samym miejscu ?
I jeszcze dla potwierdzenia ten czujnik znajduje się po prawej stronie stojąc przodem do auta ?
Tak w tym samym. Po prawej stronie bloku silnika.
munior pisze:Wyłaczyć immo w sofcie :chytry: i zapomnieć o problemie .Immo to żadne zabezpieczenie w dzisiejszych czasach ,bo jedyną osobą której immo może przeszkodzić w odpaleniu auta jest jego wlasciciel :grin:
LOL.. piękne rozwiązanie :panna: Może przy okazji niech nie zamyka auta na klucz, bo to przecież tym bardziej nie jest żadnym zabezpieczeniem w dzisiejszych czasach ;)



Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Problem z czujnikiem temperatury cieczy

Post autor: Sztomel » śr gru 28, 2011 07:46

Miszka82, foto z umiejscowieniem tego czujnika podałem Ci na PW na forum A4 a tu podaję nr czujnika 059 919 501 A (na półokrągłą wtyczkę) lub bez końcówki "A" na kwadratową wtyczkę bo niestety nie wiem, który masz rocznik auta.


Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 162 gości