Problem z czujnikiem temperatury cieczy
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
mrugająca kontrolka świec sygnalizuje, że sterownik zapisał błąd wskazujący na usterkę jakiegoś podzespołu, która to usterka powoduje gaśnięcie silnika i aby się dowiedzieć co źle funkcjonuje to niestety trzeba błąd odczytać ze sterownika.radzi pisze:Poprostu probojac odpalic auto po chwili gasnie ale udalo mi sie raz go odpalic i chodzil puzniej po wylaczeniu auta problem wrocil moga to byc bledy komputera? zgory dziekuje za pomoc
- Przemas_82
- Ma gadane
- Posty: 211
- Rejestracja: wt lut 21, 2006 19:40
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Panowie ja jeszcze powroce do kwestii tych numerow czujnikow bo zglupialem zupelnie, bylem dzis przy okazji w innej hurtowni motoryzacyjnej i podali mi jeszcze inny numer tego czujnika a mianowicie: 357 919 501A, gdzie oryginal byl 078 919 501B to nowy ktory zamontowalem 059 919 501. Jakies sugestie bo ja juz zwatpilem zupelnie ;(
[ Dodano: 09 Lut 2009 22:27 ]
ok, no to moja ciekawość zaspokojona, piszę tak bo może się komuś przydać na przyszłość. Udało mi się ściągnąć ETKE i numer 078 919 501B to czujnik temperatury podwójny i w 2002 roku został wycofany z produkcji i zastąpiony czujnikiem o numerze 059 919 501. Teraz tyko pozostaje sprawdzić jaki wpływ na spalanie miała wymiana.
[ Dodano: 09 Lut 2009 22:27 ]
ok, no to moja ciekawość zaspokojona, piszę tak bo może się komuś przydać na przyszłość. Udało mi się ściągnąć ETKE i numer 078 919 501B to czujnik temperatury podwójny i w 2002 roku został wycofany z produkcji i zastąpiony czujnikiem o numerze 059 919 501. Teraz tyko pozostaje sprawdzić jaki wpływ na spalanie miała wymiana.
Ostatnio zmieniony ndz lut 08, 2009 11:44 przez Przemas_82, łącznie zmieniany 1 raz.
Stary golfik: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=654560&sid=66e1d1a566355ce7cec8160eed20ab37#654560 8)
Nowy golfik: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=176755 :bigok:
Nowy golfik: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=176755 :bigok:
a mógłbyś mi jeszcze napisać gdzie to ustrojstwo siedzi? Silnik AHF, z góry dzięki.Sztomel pisze:bo to są dwa (odseparowane od siebie) czujniki i wspólnego mają tylko tyle, że znajdują się w jednej, wspólnej obudowie.czyzaczek pisze:Sorry, ale ten czujnik czteropinowy spełnia podwójną rolę tzn. g62/g2 - i na ECU i deskę, więc jak mają się osobno popsuć????
no jasne, wkleję fotki to lepiej to zobrazuje :mms79 pisze:a mógłbyś mi jeszcze napisać gdzie to ustrojstwo siedzi? Silnik AHF, z góry dzięki.
czyli jak widać siedzi od strony tyłu silnika pod pompą podciśnienia w króćcu wodnym wychodzącym z prawej strony głowicy.
Łatwo sprawdzić który z tych czujników jest uszkodzony G62 czy G2, trzeba tylko sprawdzić na Vagu ich wskazania temperatur:
wskazania temperatury G62 sprawdzamy w "01 engine" - grupa 007 - ostatnia rubryka z prawej strony a G2 "17 instruments" - grupa 03 - pierwsza rubryka :
na powyższej fotce akurat temperatury G62 (14,3) i G2 (30*C) różnią się od siebie ale jest to związane z różnicą w czasie pomiaru a wybór "01 engine" i "17 instruments" jest banalnie prosty :
a następnie
- sosna232
- Mały gagatek
- Posty: 84
- Rejestracja: pt wrz 12, 2008 21:57
- Lokalizacja: kostrzyn / słońsk
- Kontakt:
radzi pisze:jeszcze raz wielkie dzieki
[ Dodano: 07 Lut 2009 12:07 ]
Witam wszystkich mam problem z autem odpali mi i po chwili gasnie i mroga kontrolka swiec zarowych po badaniu komputerowym wyskoczyl blad 01176 klucz co to jest i co robic
sprawc połączenia cewki czytającej immo kluczyka > sprawc instalację do immobilisera.
“Gdyby Bóg lubił przedni napęd chodzilibyśmy na rękach”
“Żaden mężczyzna nie przyzna się, że jest kiepskim kochankiem lub kierowcą”
“Żaden mężczyzna nie przyzna się, że jest kiepskim kochankiem lub kierowcą”
Re: Problem z czujnikiem temperatury cieczy
Witam
Czy w AJM czujnik jest w tym samym miejscu ?
I jeszcze dla potwierdzenia ten czujnik znajduje się po prawej stronie stojąc przodem do auta ?
thx
Czy w AJM czujnik jest w tym samym miejscu ?
I jeszcze dla potwierdzenia ten czujnik znajduje się po prawej stronie stojąc przodem do auta ?
thx
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Problem z czujnikiem temperatury cieczy
Wyłaczyć immo w sofcie i zapomnieć o problemie .Immo to żadne zabezpieczenie w dzisiejszych czasach ,bo jedyną osobą której immo może przeszkodzić w odpaleniu auta jest jego wlascicielradzi pisze:Witam wszystkich mam problem z autem odpali mi i po chwili gasnie i mroga kontrolka swiec zarowych po badaniu komputerowym wyskoczyl blad 01176 klucz co to jest i co robic
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
Problem z czujnikiem temperatury cieczy
Tak w tym samym. Po prawej stronie bloku silnika.Miszka82 pisze:Czy w AJM czujnik jest w tym samym miejscu ?
I jeszcze dla potwierdzenia ten czujnik znajduje się po prawej stronie stojąc przodem do auta ?
LOL.. piękne rozwiązanie Może przy okazji niech nie zamyka auta na klucz, bo to przecież tym bardziej nie jest żadnym zabezpieczeniem w dzisiejszych czasachmunior pisze:Wyłaczyć immo w sofcie i zapomnieć o problemie .Immo to żadne zabezpieczenie w dzisiejszych czasach ,bo jedyną osobą której immo może przeszkodzić w odpaleniu auta jest jego wlasciciel
Problem z czujnikiem temperatury cieczy
Miszka82, foto z umiejscowieniem tego czujnika podałem Ci na PW na forum A4 a tu podaję nr czujnika 059 919 501 A (na półokrągłą wtyczkę) lub bez końcówki "A" na kwadratową wtyczkę bo niestety nie wiem, który masz rocznik auta.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 162 gości