Od roku mam problem z odpalaniem,silnik AJM pompa w baku i vacum sprawdzone,ECU sprawdzone(wyskakiwał błada pamieci ECU).
Autko bylo raz u jednego mechanika który w miarę poprawił odpalanie ale tylko na miesiąc,podobno gdzieś były zimne luty(nie dowiedziałem się gdzie) ale i tak ECU jest do naprawy.
Od dłuższego czasu błąd ECU nie wyskakuje.
Ostatnio sąsiad który pracuje w serwisie VW podkrecił grzanie świec i zwiększył dawke paliwa,nic to nie dało.
Można pomyśleć co to za mechanik który zrobił tylko tyle,wyjaśniam facet niedawno przeszedł ciężką chorobę i nie bardzo chce mu zawracać głowę moim autem.
Wracając do przekaźników mam kilka pytań:
1.Czy rozebranie przekaźnika jest skomplikowane.
2.Który przekaźnik odpowiada za sterowanie ECU a który za grzanie swiec 103 czy 109?
Znalezione na elektroda.pl "Przekaźnikiem świec steruje ECU , podając masę , na podstawie czujnika temperatury silnika."
Znalazłem tylko tyle że przekaźnik 109odp. za doprowadzenie prądu do sterownika silnika http://imageshack.us/f/339/przekanikiib ... kiho3.gif/" onclick="window.open(this.href);return false;
3.Czy zimne luty powodują to że przekaźnik całkowicie nie działa czy tylko czasami ?
4.Od czego jest-przekaźnik odciążający X kontakt(18)?
5.Drogie są nowe przekaźniki?
Golf IV przekaźnik 103 i 109 kojarzenie faktów
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Golf IV przekaźnik 103 i 109 kojarzenie faktów
u mnie czasami nie działał, aż padł całkiem, koszt około 30pln. pozdro.rafal0325 pisze:3.Czy zimne luty powodują to że przekaźnik całkowicie nie działa czy tylko czasami ?
- dawidb1987
- Mały gagatek
- Posty: 131
- Rejestracja: ndz mar 14, 2010 12:49
- Lokalizacja: Zamość/Tomaszów Lub.
Golf IV przekaźnik 103 i 109 kojarzenie faktów
1. nie jest skomplikowane
2. 103 grzanie swiec; 109 steruje elektrozaworem na pompie który odcina paliwo.
3. czasem nie bedzie wogole działał a czasem przerywał, zależy jak się ułoży w pinach
4. nie znaju ((
5. nie są drogie, moiom zdaniem lepiej kupić nowy i z bani, chyba że dobrze polutujesz stary
2. 103 grzanie swiec; 109 steruje elektrozaworem na pompie który odcina paliwo.
3. czasem nie bedzie wogole działał a czasem przerywał, zależy jak się ułoży w pinach
4. nie znaju ((
5. nie są drogie, moiom zdaniem lepiej kupić nowy i z bani, chyba że dobrze polutujesz stary
http://www.youtube.com/watch?v=SrPu-xGrKrk
Re: Golf IV przekaźnik 103 i 109 kojarzenie faktów
A jeszcze mam takie pytanko,jeżeli wydłużę grzanie swieć powiedzmy na 7sek,a przekaźnik 103 bedzię uszkodzony to kontrolka mimo to powinna się świecic te 7sek?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 52 gości