SWAP silnika 1.9TDI z passata B6???do MK3 GTI TDI???
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Tego co ktos napisał to nie wiem, ja wiem tylko że moment przy tej modyfikacji ma być około 400Nm ale takich szczegułów o 404Nm to sam nie wiedziałem
Zastanawiam się czy nie pozostać przy seryjnych 130KM, te 177Km za dużo- nie mam żadnych systemów-to prawda, silniczek jeszcze dobrze nie zestrojony to nie muszę jeszcze go chipować?. Co myslicie?
A Hamulce można przełożyć???
Czy to wiąże się także z przełożeniem piast, wtedy będe miał na 5 śrób????
[ Dodano: Czw Cze 29, 2006 19:01 ]
Z przyciskiem wrzucę jutro. Na tej stronie http://www.rydzu.pl/ w "porady" na końcu jest jak zamontować w MK3 przycisk i jak wygląda- jeśli pomorze.
Zastanawiam się czy nie pozostać przy seryjnych 130KM, te 177Km za dużo- nie mam żadnych systemów-to prawda, silniczek jeszcze dobrze nie zestrojony to nie muszę jeszcze go chipować?. Co myslicie?
A Hamulce można przełożyć???
Czy to wiąże się także z przełożeniem piast, wtedy będe miał na 5 śrób????
[ Dodano: Czw Cze 29, 2006 19:01 ]
Z przyciskiem wrzucę jutro. Na tej stronie http://www.rydzu.pl/ w "porady" na końcu jest jak zamontować w MK3 przycisk i jak wygląda- jeśli pomorze.
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 853
- Rejestracja: pt wrz 23, 2005 18:45
- Lokalizacja: był Śląsk - Katowice, Mysłowice jest Poznań okolice
- Kontakt:
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 853
- Rejestracja: pt wrz 23, 2005 18:45
- Lokalizacja: był Śląsk - Katowice, Mysłowice jest Poznań okolice
- Kontakt:
w MK3 immo jest oddzielna kostką, w passacie jest wbudowane w licznik! nie przełozysz - nie jeżdziszIgor1 pisze:Widziałem dzisiaj ze Zegary z passata sa jakieś dużę i trzeba by było coś modyfikować a z Golfa GTI TDI muszę tylko przerzucić i ok. A co do immo właśnie muszą ponoć przestroić moje kluczyki i coś tam jeszcze gadali ale za bardzo nie zrozumiałem, tem mój immo nie podchodzi do tego silnika . Możliwe
Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB
Cowboy- co myślisz chipowac silnik? czy pozostawić serie, jak tak to na ile ? zależy mi na trwałości i niskim spalaniu. Wydaje mi się że 130KM i 310 Nm to ok w MK3 ale SWAPERZY ( rozmawiałem wlasnie z nimi)powiedzieli mi ze nie spotkali jeszcze silnika 130KM na pompo wtr. aby miał zawsze 130KM , najczęsciej wg nich jest 144KM do 155KM tak ponoć fabryka nie docenia swojego TDI- wydaje mi sie ze najpierw sprawdze ile ma na hamowni a potem może wzmocnie, co sądzisz? Czy wg nich osiagi z tym silnikiem w MK3 na poziomie 8,5 s do 100 i v max na skrzyni 6b ok 225km/h nie są na wyrost???
A Passat jakie ma osiągi na tym silniku???
A Passat jakie ma osiągi na tym silniku???
Igor - zakończ najpierw swap - zobacz jak to jeździ..
silnik miał chyba 18 tys wiec dopero co jest dobrze dotarty...
Ja bym zalecał pojeździć do 25 tys na serii - wrażenie pewnie takie jak u mnie obecnie - zobaczysz czy dzwon nie odbił sie negatywnie na silniku..
Gdy już nacieszysz sie tym setupem, pomysl o lepszych hamulcach i jedź do tunera
TDI dobrze wychodza na hamowni więc w serii bedzie pewnie 140/320, po BEZPIECZNYM, bezdymnym programie uwazam ze będzie 170/390 ...
powodzenia
ps. to bedzie chyba pierwszy swap 1.9 TDI PD do MK3 na naszym forum
silnik miał chyba 18 tys wiec dopero co jest dobrze dotarty...
Ja bym zalecał pojeździć do 25 tys na serii - wrażenie pewnie takie jak u mnie obecnie - zobaczysz czy dzwon nie odbił sie negatywnie na silniku..
Gdy już nacieszysz sie tym setupem, pomysl o lepszych hamulcach i jedź do tunera
TDI dobrze wychodza na hamowni więc w serii bedzie pewnie 140/320, po BEZPIECZNYM, bezdymnym programie uwazam ze będzie 170/390 ...
powodzenia
ps. to bedzie chyba pierwszy swap 1.9 TDI PD do MK3 na naszym forum
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 150 gości