1z kopci i troche stracił na V-max

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

qba100
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: pt cze 30, 2006 00:50
Lokalizacja: Katowice

Post autor: qba100 » pt cze 30, 2006 00:55

A próbowałeś patrzeć w sklepach z częściami dla ciężarówek? Oni tam chyba mają takie wielkie rury.



Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » pt cze 30, 2006 08:25

research1 pisze:Już znalazłem przyczyne spadku mocy i dymiania. Okazało się że układ dolotowy jest nieszczelny tzn w wężu jest dziura a dokładnie w tym który pokazuje strzałka
To samo co u mnie.. narazie owinalem 4 razy tasma izolacyjna a na nia dwukrotnie jakas przylepna tasma aluminiowa i juz tak smigam kilka dni i no problem..
I teraz pytanie: Gdzie mogę dostać taki wąż, bo byłem juz u siebie w motoryzacyjnym ale oni tego nie mają i sprowadzić tez nie dadzą rady, byłem również w Norauto ale też tego tam nie mają :/. Jeśli wiecie gdzie takie coś dostane i za jaką cene to dajcie znać. Oczywiscie wszsystkim którzy pomogli mi w odnalezieniu usterki daje punkta :)
W moim watku doradzono mi wizyte w sklepie rolniczym, koszt rury 20zl, zmierz tylko ta peknieta, srednice i grubosc scianek.. w ASO krzycza sobie 2 stowy..
mam jeszcze jedno pytanko odnośnie tej rury. Próbowałem dziurę zakleić taśmą izolacyjną ale nie zdało to egzaminu, ale nie o to mi chodzi. Jak odkręciłem kawałek tej gumowej rury to w środku było parę kropelek oleju. Czy to jest normalne czy moze cos jest nie tak?
Normalne..

Pozdro
Gitner


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Awatar użytkownika
research1
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 375
Rejestracja: pt lis 04, 2005 23:37
Lokalizacja: Miasteczko Śląskie
Kontakt:

Post autor: research1 » pt cze 30, 2006 17:36

No i rura wymieniona. A najlepsze jest to że w oryginalnym sklepie z czesciami do VW ząyczyli sobie za kawałek gumy 140zł !! Chyba ich normalnie pogieło. Pojechałam do gostka który robi przy chłodnicach i wymienił mi na nowy za całe 30zł. (troche inny ma wygląd ale wyglada na bardziej solidny niz oryginalny).



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 32 gości