Vw t4 2.5tdi zly kat wtrysku

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

biegunka
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: wt lip 29, 2008 10:58
Lokalizacja: Polski

Vw t4 2.5tdi zly kat wtrysku

Post autor: biegunka » ndz gru 18, 2011 14:18

Witam
W moim T4 podpiętny vag com wykrył zle ustawiony kat wtrysku ponadto zauważyłem że cięgno zaworu upustowego wogóle się nie porusza czy to może mieć jakiś związek ze sobą?



Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9229
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Vw t4 2.5tdi zly kat wtrysku

Post autor: wesol » ndz gru 18, 2011 15:21

kat do ustawienia. Ustawia sie po stronie malego paska ale to chyba wiesz. Jesli mowisz o ciegnie przy turbinie to sprawdz jak chodzi po sciagnieciu wezyka z gruszki. Powinno chodzic plynnie tyle zeby pokonac sprezyne ale bez oporów. A i wydaje mi sie ze masz turbo ze zmienna geo wiec nie zawor upustowy tylko kierownice sa regulowane.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Vw t4 2.5tdi zly kat wtrysku

Post autor: JABcok20 » ndz gru 18, 2011 23:33

Kąt wtrysku wcale nie łatwo się tu ustawia bo najlepiej przed przestawieniem sobie namalować białą kreską ustawienie, wtedy popuszczasz i wedle wskazań opóźniasz lub przyspieszasz, inaczej jest możliwość że za dużo przestawisz i nie odpalisz do czasu aż nie znajdziesz dobrego momentu wtrysku.


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

zyggy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 370
Rejestracja: ndz lis 27, 2005 22:42
Lokalizacja: L-c
Kontakt:

Vw t4 2.5tdi zly kat wtrysku

Post autor: zyggy » wt gru 20, 2011 10:06

Ustawianie kąta wtrysku w T4 2,5 TDI na małym pasku jest ciekawe. Często ludziska robią to przestawiając koło pasowe, a fachowo robi się to rolkami prowadzącymi / napinającymi tego paska. Faktem jest, że jeśli kąt przestawimy "w kosmos" to ciężko go później znaleźć.


pzdr
zyggy

Awatar użytkownika
edzio
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3937
Rejestracja: pt cze 27, 2008 01:00

Vw t4 2.5tdi zly kat wtrysku

Post autor: edzio » śr gru 21, 2011 12:02

Co do cięgna to ma tak byc,ma być sztywno,nie jest to turbina ze zmienną geometrią.A i nie ma związku z kątem wtrysku.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 65 gości