Duże ciśnienie w układzie chłodzenia
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Duże ciśnienie w układzie chłodzenia
Panowie, średnio się znam to dlatego pytam, wcześniej nie myślałem, że to może mieć związek.
W moim golfie mam zaklejoną taśma odmę(uszczelke odmy, nie wiem na silniku obklejona taśmą bo podobno cieknie).
Czy to może mieć związek? Z tego co wiem odma ma wypuszczać jakieś ciśnienie?
Może to mieć związek z pęcznieniem przewodów?
W moim golfie mam zaklejoną taśma odmę(uszczelke odmy, nie wiem na silniku obklejona taśmą bo podobno cieknie).
Czy to może mieć związek? Z tego co wiem odma ma wypuszczać jakieś ciśnienie?
Może to mieć związek z pęcznieniem przewodów?
Duże ciśnienie w układzie chłodzenia
Witam.
Nic jeszcze nie robiłem z tą kompresją w układzie chłodzenia, ale mam jeszcze jedno pytanie.
Wczoraj zrobiłem 60 km moją maszyną i temperatura jaką osiągnąłem to było niecałe 70 stopni.
Jeżdżę na niedokręconym do końca korku wlewu płynu chłodzącego. W środku nawiewy dmuchały na cieplutko.
Co może być przyczyną i czy jest sens w tym dłubać. Dodam tylko, że na niedokręconym korku nic się nie dzieje, węże są mięciutkie, czasem tylko "wygoni" trochę płynu chłodzącego górą. Za taką kasę jaką dałem za tę maszynę nie opłaca mi się robić głowicy skoro samochód jeździ. Oleju nie bierze ani grama.
Zmieniać termostat czy zasłonić chłodnicę i śmigać?
Wiem, że wielu z Was, maniaków Golfa może moje podejście drażnić, ale ja chcę nim tylko jak najdłużej pojeździć. Samochodem moich marzeń niestety nie jest .
Pozdrawiam.
Nic jeszcze nie robiłem z tą kompresją w układzie chłodzenia, ale mam jeszcze jedno pytanie.
Wczoraj zrobiłem 60 km moją maszyną i temperatura jaką osiągnąłem to było niecałe 70 stopni.
Jeżdżę na niedokręconym do końca korku wlewu płynu chłodzącego. W środku nawiewy dmuchały na cieplutko.
Co może być przyczyną i czy jest sens w tym dłubać. Dodam tylko, że na niedokręconym korku nic się nie dzieje, węże są mięciutkie, czasem tylko "wygoni" trochę płynu chłodzącego górą. Za taką kasę jaką dałem za tę maszynę nie opłaca mi się robić głowicy skoro samochód jeździ. Oleju nie bierze ani grama.
Zmieniać termostat czy zasłonić chłodnicę i śmigać?
Wiem, że wielu z Was, maniaków Golfa może moje podejście drażnić, ale ja chcę nim tylko jak najdłużej pojeździć. Samochodem moich marzeń niestety nie jest .
Pozdrawiam.
Duże ciśnienie w układzie chłodzenia
ukal te objawy pasują do wymiany uszczelki pod głowicą
pzdr
zyggy
zyggy
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 872
- Rejestracja: wt lis 22, 2005 19:07
- Lokalizacja: WGS//WP
- Kontakt:
Re: Duże ciśnienie w układzie chłodzenia
Zrobienie uszczelki pod głowicą kosztuje ok. 300zł (popytaj kolegów z forum z Twoich stron - nie jeden nie takie rzeczy umie zrobić, a zrobi Ci napewno dokładniej niz przecietny mechanik).
Mój kolega wogóle nie miał ciśnienia w układzie a silnik mu się grzał. Czym to grozi? Pękłą mu głowica.
Mój kolega wogóle nie miał ciśnienia w układzie a silnik mu się grzał. Czym to grozi? Pękłą mu głowica.
http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRkioSjUFKyMHzqmuU0GfCiXEIgR5re3-DV5-g48EwFKSNS3s23AQ
Duże ciśnienie w układzie chłodzenia
U mnie niestety uszczelka do roboty, wymiana korków nic nie daje.
Jednak na razie jeżdzę takim. Widocznie nie ma termostatu, bo po 60 km mam maxymalnie 70 stopni.
Niech tak na razie będzie, pozdro wszystkim .
Jednak na razie jeżdzę takim. Widocznie nie ma termostatu, bo po 60 km mam maxymalnie 70 stopni.
Niech tak na razie będzie, pozdro wszystkim .
Duże ciśnienie w układzie chłodzenia
ukal, poczekaj jeszcze trochę to do listy wymiany oprócz uszczelek doliczysz głowicę. patrzyłeś czy nie masz mokro pod nagrzewnicą?
u mnie kiedyś nieszczelna nagrzewnica przyprawiała mnie i klika innych osób o niesamowity bół głowy bo każdy obstawiał uszczelkę albo samą głowicę. ale lekceważenie tej przypadłości z biegiem czasu spowoduje uszkodzenie głowicy.
u mnie kiedyś nieszczelna nagrzewnica przyprawiała mnie i klika innych osób o niesamowity bół głowy bo każdy obstawiał uszczelkę albo samą głowicę. ale lekceważenie tej przypadłości z biegiem czasu spowoduje uszkodzenie głowicy.
Duże ciśnienie w układzie chłodzenia
Witam, chciałbym odświeżyć temat. Mianowicie mam GOlfa 1,9 ASZ i mam problem z ubywającym płynem chłodniczym. Silnik nagrzewa sie norlamnie tzn. lapie 90 stopni po ok4-5 km. Ewidentnie płyn ucieka przez zwór w zbiorniczku wyrównawczym. Po ostrej jeździe widać jak płyn leje sie od zbiorniczka do zderzaka. Przy moim korku musze dolewać jakieś 1l na 1500km, natomiast gdy wezme od taty (Golf 4 1,9 AXR) szczelniejszy korek to musze dolewać dużo częściej, raz dolałem do pełna po 20km ostrej jazdy. Jeszcze nie robilem próby na twardość węży. Dodam ze golf nie kopci, olej czarny jak smoła. Nie wiem czy to ma jakies znaczenie ale raz złapałem notlfaufa na 4 biegu przy 120 jednak wtedy turbinka od razu poszla do czyszczenia i problem sie nie pojawił. Jakieś pomysły? Pozdrawiam
Duże ciśnienie w układzie chłodzenia
U mnie wywalało płyn przez przelew. Wymiana korka nic nie dała. Pomogła wymiana uszczelki pod głowicą.
pzdr
zyggy
zyggy
Duże ciśnienie w układzie chłodzenia
Teraz tylko takie pytanie: lepiej zainwestować w metalową uszczelke czy gumowa? Zna ktoś może kogos godnego polecenia kto by to zrobił w okolicach krakowa/ w krakowie a nie zażądałby za to góry pieniędzy? Pozdrawiam
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 730
- Rejestracja: czw wrz 17, 2009 10:14
- Lokalizacja: Myślenice
- Kontakt:
Duże ciśnienie w układzie chłodzenia
W TDI to już chyba tylko metalowe są . A już na pewno nie gumowe
Duże ciśnienie w układzie chłodzenia
W diesel'u uszczelka jest na bank metalowa. Fachowo jest to uszczelka pakietowa, wielowarstwowa.
pzdr
zyggy
zyggy
Duże ciśnienie w układzie chłodzenia
Panowie a mozliwe jest to ze padł mi wentylator i gotuje wode a pozniej ja wywala przez przelew?
Edit@
Z dzisiejszych obserwacji. Przejechałem 4 kilometry i silnik złapał 90 stopni, jechałem spokojnie ale na zewnatrz 29*C. Węże od chłodnicy miekkie, bąbli brak. Brak szarej mazi pod korkiem oleju. Szczerze powiedziawszy jeszcze nigdy nie slyszalem jak wentylator dzialał a mam samochód juz ponad poł roku. Jak sprawdzic czy jest sprawny? Dodam, że w zime nie dolewałem płynu prawie w ogóle a golf był stuknięty z przodu więc może jakiś pseudo mechanik źle to wszystko złożył? Pozdrawiam.
Edit@
Z dzisiejszych obserwacji. Przejechałem 4 kilometry i silnik złapał 90 stopni, jechałem spokojnie ale na zewnatrz 29*C. Węże od chłodnicy miekkie, bąbli brak. Brak szarej mazi pod korkiem oleju. Szczerze powiedziawszy jeszcze nigdy nie slyszalem jak wentylator dzialał a mam samochód juz ponad poł roku. Jak sprawdzic czy jest sprawny? Dodam, że w zime nie dolewałem płynu prawie w ogóle a golf był stuknięty z przodu więc może jakiś pseudo mechanik źle to wszystko złożył? Pozdrawiam.
Duże ciśnienie w układzie chłodzenia
Masz 1 czy 2 wentylatory? Nie znam tego modelu (ASZ). W Golfie III miałem dwa, napędzane jednym silnikiem i paskiem. W Passacie mam jeden elektryczny (zasadniczo od klimy) i jeden na sprzęgle wiskotycznym, którego praktycznie nie słychać. Przy tych temperaturach być może udało by się po jeździe na postoju rozgrzać go do temperatury włączenia wentylatora (jeśli to elektryczny). A co pokazuje wskaźnik na desce i jaką temperaturę pokazuje VAG?
pzdr
zyggy
zyggy
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 99 gości