za szybko schodzi z obrotow

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

sliver
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 59
Rejestracja: pt cze 23, 2006 10:49
Lokalizacja: Kutno

za szybko schodzi z obrotow

Post autor: sliver » czw cze 29, 2006 13:33

gdy zdejmuje noge z gazu to obroty momentalnie spadaja do 1 tys. podejrzewam, ze odpowiedzialny jest za to taki amortyzatorek sprzezony z linka gazu przy siniku.
jak fachowo sie to nazywa i ile moze orientacyjnie kosztowac??



Awatar użytkownika
daszczyk
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 195
Rejestracja: ndz kwie 24, 2005 22:32
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: daszczyk » czw cze 29, 2006 15:03

cześć !!!

jak to wymieniłem ostatnio !! dałem za to 80 zł za oryginał !! ale potem dowiedziałem się że pasuje od mercedesa nie pamiętam jaki model i on kosztuje 30 zł ;)) a nazywa to się tłumik wolnych obrotów.

pozdrawiam


Seba

Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Post autor: tomogolf2 » czw cze 29, 2006 23:44

sliver pisze:amortyzatorek sprzezony z linka gazu przy siniku.
mam golfa SB i tez mam ten problem, czyli musze wymienc tłumik wolnych obrotów :)


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

zbycho_s
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 11:49
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: zbycho_s » pt cze 30, 2006 08:30

tomogolf2 pisze:
sliver pisze:amortyzatorek sprzezony z linka gazu przy siniku.
mam golfa SB i tez mam ten problem, czyli musze wymienc tłumik wolnych obrotów :)
Witam.
Ja mam golfa JR, w krórym miejscu ma być ten tłumik wojnych obrotów ? No i jak on wyglada ? Nie mogę go zlokalizować w silniku, może go nie mam.

Pozdrawiam :pub:



pasiak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 270
Rejestracja: pt paź 14, 2005 20:17
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: pasiak » pt cze 30, 2006 08:47

nie grzebał ci nikt w ustawieniach pompy ?? amortyzatorek ten łączy obudowe pompy z łapką gazu (te obrotowe na górze pompy).


Był passat jest volvo i jeden i drugi ma w znaczku V

Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Cinek » pt cze 30, 2006 09:14

JR przynajmniej z wcześniejszych lat produkcji tego nie ma. chociaż to zależy jaką masz założoną pompę


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

zbycho_s
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 11:49
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: zbycho_s » pt cze 30, 2006 10:41

Mam pompę BOSCH (zdjęcie- mocowanie linki od gazu tyle że jest gruszka od podciśnienia)
rocznik 1988


Chyba mam tam jakąś sprężynkę w mechaniźmie na pompie poruszanym przez linkę (tam chyba jest możliwośc regulacji, bo widać wyrytą skalę).
:D To chyba u mnie temat z głowy, bo aż tak bardzo mi obroty nie spadaja (chociaż nie jestem do końca pewien). :otepienie:
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.



Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Post autor: tomogolf2 » pt cze 30, 2006 12:17

tłumik wolnych obrotów znajduje sie w tym miejscu ( sory za takie bohomazy ale to na szybkiego robione ;) )
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

zbycho_s
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 11:49
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: zbycho_s » pt cze 30, 2006 12:46

Czy brak tego tłumika może powodować takie odczuwalne szarpnięcia silnika podczas zmiany biegów. Gdy jadę i zacznę hamować silnikiem po dodaniu gazu też jest odczuwalne to szarpnięcie (poduszki sprawdziłem - są OK).



Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Post autor: tomogolf2 » pt cze 30, 2006 14:09

zbycho_s pisze:po dodaniu gazu też jest odczuwalne to szarpnięcie
u mnie ten tłumik jest spsiuty, ale tez mam takie szarpniecia, zwłaszcza na 2, 3, czasem i na 4 biegu.


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

zbycho_s
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 11:49
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: zbycho_s » pt cze 30, 2006 14:13

tomogolf2 pisze:
zbycho_s pisze:po dodaniu gazu też jest odczuwalne to szarpnięcie
u mnie ten tłumik jest spsiuty, ale tez mam takie szarpniecia, zwłaszcza na 2, 3, czasem i na 4 biegu.
A czy możesz zrobić fotę w silniku tego tłumika. Na żywo to jednak inaczej wygląda.



Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Post autor: tomogolf2 » pt cze 30, 2006 18:45

ok, prosze bardzo , oto fota......
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

zbycho_s
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 11:49
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: zbycho_s » pt cze 30, 2006 22:37

Teraz widzę, że u mnie jest trochę inna pompa i nie ma chyba miejsca na mocowanie tego tłumika. Dzisiaj zglądałem pod maskę w sprawie tłumika, ale na pierwszy żut oka pompa jest inna.

Dzięki za fote.
Pozdrawiam :pub:



sliver
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 59
Rejestracja: pt cze 23, 2006 10:49
Lokalizacja: Kutno

Post autor: sliver » wt lip 04, 2006 13:36

daszczyk pisze:cześć !!!

jak to wymieniłem ostatnio !! dałem za to 80 zł za oryginał !! ale potem dowiedziałem się że pasuje od mercedesa nie pamiętam jaki model i on kosztuje 30 zł ;)) a nazywa to się tłumik wolnych obrotów.

pozdrawiam
pytalem sie u sklepie w moim miescie i krzykneli za ten tlumik 110zl - troche drogo...
czy ktos wie od jakiego modelu merca pasuje lub gdzie kupic jakis tanszy zamiennik??



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 79 gości