kąt wtrysku czy rozrzad przeskoczyl?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
kąt wtrysku czy rozrzad przeskoczyl?
witam
po ostatniej wymianie silnika w bielsku podlaskim ,gdzie wymieniony zostal cały blok silnika a przerzucone zostaly mje graty czyli wtryski i pompa wtryskowa i cała reszta silnik gdy jest zimny: na wcisnietym przyspieszaczu katu wtrysku ma okolo 1100 obrotów, dusi się słychać jakies stukoty leciutkie z silnika, przy rozruszaniu dopiero za 3 razem łapie a gdy wyciagne wajhe przyspieszacza to chodzi i nie dusi się , i odpala od strzała i slychac stukoty tak jakby ten kat wtrysku był źle ustawiony
na cieplym: wcisnieta wajha: odpala za 12 razem przekręcenia rozrusznika, czasem tylko złapie jakieś duszności jakby chciał przygasnąć, stuki dalej slychac
wyjeta na max wajha: odpala lekko, stuki dalej słychac
stuki o ktorych mowie są lekkie mechanik inny powiedział że jakby na zaworach bo szklanki stukałyby mocniej o wiele, szybsze obroty szybsze stukanie , ale to takie gluche nie metaliczne
dodatkowo strasznie kopci jak wcisnieta wajha, jak wyciagne ją to juz nie, niezaleznie od tego czy zimny silnik czy cieply, i niezaleznie od obrotów.
oddalem do mechanika co mi robil ten silnik ale on kompletnie nie zna sie kit mi wciska , nie wiedzialem ze taki jest a szkoda mi kasy na nastepnego:( wiec chce temu doradzic i pomoc a wtedy skopac dupe nic nie zostaje chyba
po ostatniej wymianie silnika w bielsku podlaskim ,gdzie wymieniony zostal cały blok silnika a przerzucone zostaly mje graty czyli wtryski i pompa wtryskowa i cała reszta silnik gdy jest zimny: na wcisnietym przyspieszaczu katu wtrysku ma okolo 1100 obrotów, dusi się słychać jakies stukoty leciutkie z silnika, przy rozruszaniu dopiero za 3 razem łapie a gdy wyciagne wajhe przyspieszacza to chodzi i nie dusi się , i odpala od strzała i slychac stukoty tak jakby ten kat wtrysku był źle ustawiony
na cieplym: wcisnieta wajha: odpala za 12 razem przekręcenia rozrusznika, czasem tylko złapie jakieś duszności jakby chciał przygasnąć, stuki dalej slychac
wyjeta na max wajha: odpala lekko, stuki dalej słychac
stuki o ktorych mowie są lekkie mechanik inny powiedział że jakby na zaworach bo szklanki stukałyby mocniej o wiele, szybsze obroty szybsze stukanie , ale to takie gluche nie metaliczne
dodatkowo strasznie kopci jak wcisnieta wajha, jak wyciagne ją to juz nie, niezaleznie od tego czy zimny silnik czy cieply, i niezaleznie od obrotów.
oddalem do mechanika co mi robil ten silnik ale on kompletnie nie zna sie kit mi wciska , nie wiedzialem ze taki jest a szkoda mi kasy na nastepnego:( wiec chce temu doradzic i pomoc a wtedy skopac dupe nic nie zostaje chyba
moje bejbe http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=400916
- punxbrygade
- Mały gagatek
- Posty: 116
- Rejestracja: wt sty 17, 2006 02:17
- Lokalizacja: warszawa
- Kontakt:
kąt wtrysku czy rozrzad przeskoczyl?
Mi to wygląda na żle ustawiony statyczny kąt wtysku. pompę ustawiał ci na zegar czy na słuch ?
T3 syncro AHU mTDI 11mm i narazie tylko to.. [url]https://picasaweb.google.com/punxbrygade/NaprawaSyncro#[/url]
kąt wtrysku czy rozrzad przeskoczyl?
dziś dopiero po 3 dniach rozmów o silniku przyznał że ustawiał pompe tak jak kiedyś była ustawiona na nowym silniku inna pompa bo widać ślady...
wszystko chyba jasne ?
wszystko chyba jasne ?
moje bejbe http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=400916
- punxbrygade
- Mały gagatek
- Posty: 116
- Rejestracja: wt sty 17, 2006 02:17
- Lokalizacja: warszawa
- Kontakt:
kąt wtrysku czy rozrzad przeskoczyl?
tiaaa no to juz wszystko jasne.... niech ustawi jak trzeba za zegar a jak nie umie to mu pokaż
T3 syncro AHU mTDI 11mm i narazie tylko to.. [url]https://picasaweb.google.com/punxbrygade/NaprawaSyncro#[/url]
kąt wtrysku czy rozrzad przeskoczyl?
czyli i te takie cykanie też minie ?:)
jestem w niebie, zaraz szukam jak to sie ustawia na zegarze bo jeszcze tego nie robiłem
jestem w niebie, zaraz szukam jak to sie ustawia na zegarze bo jeszcze tego nie robiłem
moje bejbe http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=400916
- souler
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2515
- Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
- Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
- Kontakt:
kąt wtrysku czy rozrzad przeskoczyl?
zegar albo lampa stroboskowa.
Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo
kąt wtrysku czy rozrzad przeskoczyl?
powiem ciekawostke ze mechanik nie chce odebrac telefonu wogole a mam do niego 200km, zajade na weekendzie to moze auto juz sprzedal na czesci normalnie dno...
edit: mechanik powiedział: "ustawiłem kapke przyspieszony zaplon tak troszke ale to stare auto i cudu nie bedzie"
zabieram gofra jade do innego i znow wpakowane pieniadze
edit: mechanik powiedział: "ustawiłem kapke przyspieszony zaplon tak troszke ale to stare auto i cudu nie bedzie"
zabieram gofra jade do innego i znow wpakowane pieniadze
moje bejbe http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=400916
kąt wtrysku czy rozrzad przeskoczyl?
ucichło , taka praca silnika, przyzwyczaiłem sie jednak kąt byl
moje bejbe http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=400916
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] i 70 gości