Buczy przy 1500 -1800

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
dexter7d
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 67
Rejestracja: wt sie 30, 2011 20:47

Buczy przy 1500 -1800

Post autor: dexter7d » sob wrz 24, 2011 18:02

bardzo prosze o porady co to moze byc bo to strasnie denerwuje. i nie moiwe tu o wciskaniu pedalu gazu do oporu w tym zakresie obrotow, po prostu normalna jazda normalne przyspieszanie

to jest zakres obrotow w ktorym sie dosc czesto jezdzi
Ostatnio zmieniony pn mar 19, 2012 12:36 przez dexter7d, łącznie zmieniany 3 razy.


"What if you found a portal to a parallel universe?"

Awatar użytkownika
matiz_1990
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 249
Rejestracja: śr cze 03, 2009 17:18
Lokalizacja: Rzeszów

Re: Buczy dudni w zakr. 1400 -1800 obr bez wzgledu na bieg H

Post autor: matiz_1990 » sob wrz 24, 2011 22:08

Szczelność wydechu sprawdziłeś? Myślę, że to może być tego przyczyna jak w moim przypadku :-)


Golf III 1.9 TDI 1Z :D Mroczny Parchu;)

Awatar użytkownika
dexter7d
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 67
Rejestracja: wt sie 30, 2011 20:47

Re: Buczy dudni w zakr. 1400 -1800 obr bez wzgledu na bieg H

Post autor: dexter7d » sob wrz 24, 2011 23:04

matiz_1990 pisze:Szczelność wydechu sprawdziłeś? Myślę, że to może być tego przyczyna jak w moim przypadku :-)
i tylko w takim zakresie obrotow by sie to dzialo ?
potem buczy dopiero powyzej 130km/h co tez nie jest przyjemne - ale nie wiem czy to ma zwiazek z wydechem - byc moze
predkosc 150 juz jest meczaca

wydechu tak dokladnie nie sprawdzalem.
powinienem znalezc duza dziure czy mala nieszczelnosc tez cos takiego moze dawac ??


"What if you found a portal to a parallel universe?"

Awatar użytkownika
matiz_1990
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 249
Rejestracja: śr cze 03, 2009 17:18
Lokalizacja: Rzeszów

Buczy dudni w zakr. 1400 -1800 obr bez wzgledu na bieg HELP

Post autor: matiz_1990 » sob wrz 24, 2011 23:35

Ja mam mala dziurkę i buczy mi na wolnych no i często w tym zakresie obrotów o których piszesz co mnie strasznie irytuje bo nie dość, że klekocze to jeszcze buczy :jezor: Na dniach jadę to robić wiec się dowiem czy to to :-) Obejrzyj wydech to zauważysz nieszczelność bo będzie sadza w miejscu gdzie jest dziura, nic nie stracisz, a może coś to rozwiąże :-) ja powyżej 90 nie wyskakuje to Ci nie powiem jak jest przy wyższych prędkościach :D


Golf III 1.9 TDI 1Z :D Mroczny Parchu;)

Awatar użytkownika
dexter7d
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 67
Rejestracja: wt sie 30, 2011 20:47

Re: Buczy dudni w zakr. 1400 -1800 obr bez wzgledu na bieg H

Post autor: dexter7d » sob gru 10, 2011 12:28

matiz_1990 pisze:Ja mam mala dziurkę i buczy mi na wolnych no i często w tym zakresie obrotów o których piszesz co mnie strasznie irytuje bo nie dość, że klekocze to jeszcze buczy :jezor: Na dniach jadę to robić wiec się dowiem czy to to :-) Obejrzyj wydech to zauważysz nieszczelność bo będzie sadza w miejscu gdzie jest dziura, nic nie stracisz, a może coś to rozwiąże :-) ja powyżej 90 nie wyskakuje to Ci nie powiem jak jest przy wyższych prędkościach :D
dziurka byla ale nie rozwiazalo to problemu

podejrzewam kolo dwumasowe ... slusznie ??
rzezi troche na pol sprzegle i buczy dudni


"What if you found a portal to a parallel universe?"

Awatar użytkownika
Grzechu_1990
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 344
Rejestracja: pn kwie 19, 2010 18:25
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Buczy dudni w zakr. 1400 -1800 obr bez wzgledu na bieg HELP

Post autor: Grzechu_1990 » sob gru 10, 2011 16:37

Przecież nie jeździ sie w takim zakresie obrotów, dwumas to chyba rzucałby budą ale można mu sie przyjrzeć.


Było: Opel Astra II 1.6 16V 101KM X16XEL, Skoda Octavia I 1.9TDI 110KM ASV.
Jest: Opel Rekord z 1982r 2.3D 65KM i 2.0N/S (90/100KM) z 1980r :helm: Passat B5FL 1.8T 150KM AWT.

Awatar użytkownika
dexter7d
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 67
Rejestracja: wt sie 30, 2011 20:47

Re: Buczy dudni w zakr. 1400 -1800 obr bez wzgledu na bieg H

Post autor: dexter7d » ndz gru 11, 2011 17:31

Grzechu_1990 pisze:Przecież nie jeździ sie w takim zakresie obrotów, dwumas to chyba rzucałby budą ale można mu sie przyjrzeć.
1500 obrotow to nie jest duzo nawet jak na diesla - ale powinno byc to minimum - i wlasnie na dieslu moga byc przeciez nizsze oborty. nie mowie od tego zakresu chce wciskac gaz do dechy, po prostu dodac gazu, ale tutaj po dodaniu gazu przy tych obrotach az buda wpada w rezonans najgorzej na 4 biegu -


"What if you found a portal to a parallel universe?"

Awatar użytkownika
dexter7d
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 67
Rejestracja: wt sie 30, 2011 20:47

Buczy dudni w zakr. 1400 -1800 obr bez wzgledu na bieg HELP

Post autor: dexter7d » pt lut 10, 2012 16:42

witam

mam nadzieje ze dodam wskazowke do rozwiazania mojego problemu

wlasnie wymienilem Dwumas i Sprzeglo.....objawy nie ustaly . silnik chodzi ladniej ale buczenie zostalo

zaczyna sie od 1500 obrotow do 1800 (wiec jakby mniejszy zakres sie zrobil)

nawet podczas zmiany biegu zalozmy z 2 na 3 . zmiana biegu przy 2500 obrotow przeciez jest ok no
i potem na nastepnym biegu trzeba przyspieszyc i buczy bardzo w tym zakresie 1500-1800
dodam ze ma w tym zakresie moc

prosze o sugestie bo to strasznie przeszkadza -


"What if you found a portal to a parallel universe?"

indyczes
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 461
Rejestracja: wt cze 13, 2006 23:53
Lokalizacja: Polska

Re: Buczy dudni w zakr. 1500 -1800 obr bez wzgledu na bieg H

Post autor: indyczes » pt lut 10, 2012 17:47

Jaki przebieg auta? Możesz mieć zużyty-wytarty wałek rozrządu.
Pozdr.



Awatar użytkownika
dexter7d
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 67
Rejestracja: wt sie 30, 2011 20:47

Re: Buczy dudni w zakr. 1500 -1800 obr bez wzgledu na bieg H

Post autor: dexter7d » pt lut 10, 2012 18:44

indyczes pisze:Jaki przebieg auta? Możesz mieć zużyty-wytarty wałek rozrządu.
Pozdr.
:shock:

230 000


jak to ??

a jak sprawdzic ? dlaczego moglby byc juz wytarty ?

cos czytam i objawy zuzycia walka rozrzadu nie pasuja do moich ... brak mocy itd .. u mnie wszystko gra

co jeszcze moge dodac to to ze przy kilkustopniowym juz mrozie dopoki sie nie rozgrzeje buczenia nie ma albo jest zredukowane (ale kiedy rano jest mroz) ...

czy to cos komus swita ?


"What if you found a portal to a parallel universe?"

Awatar użytkownika
dexter7d
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 67
Rejestracja: wt sie 30, 2011 20:47

Buczy dudni w zakr. 1500 -1800 obr bez wzgledu na bieg HELP

Post autor: dexter7d » ndz lut 12, 2012 20:27

walcze juz dosc dlugo z przypadlosciami mojego auta ktore sa strasznie denerwujace...
smierdzi spalinami, wiecej pali i do tego buczy miedzy 1500-1800 obrotow.

niedawno mechanik zasugerowal (powiedzialem mu o buczeniu i spalinach) ze moze mam walnieta uszczelke pod ktoryms z wtryskow
czy moze miec racje? czy objawy smrodu spalin, wiekszego spalania ale i co najwazniejsze BUCZENIA moglaby dawac walnieta uszczelka pod wtryskiem ???


bardzo prosze o sugestie ...


"What if you found a portal to a parallel universe?"

Awatar użytkownika
wronek1
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 788
Rejestracja: wt lut 24, 2009 20:25
Lokalizacja: Żary

Buczy przy 1500 -1800 obr, smiedzi spalinami, wiecej pali

Post autor: wronek1 » ndz lut 12, 2012 20:35

ogladnij kolego dokładnie plecionke - łacznik elastyczny wydechu za turbina , u mnie wyglądała na ok i tez buczało , wymieniłem ją i juz nie buczy a mialem takie same objawy jak Ty - podobne obroty i smrod spalin.


Mazda 5 2.0 pb 155km 187nm

Awatar użytkownika
matiz_1990
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 249
Rejestracja: śr cze 03, 2009 17:18
Lokalizacja: Rzeszów

Buczy przy 1500 -1800 obr, smiedzi spalinami, wiecej pali

Post autor: matiz_1990 » ndz lut 12, 2012 21:30

U mnie za to buczenie odpowiadał wydech. Po spawaniu wszystko ustało.


Golf III 1.9 TDI 1Z :D Mroczny Parchu;)

ronuch
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 577
Rejestracja: sob gru 30, 2006 16:52
Lokalizacja: jastrzębie zdrój

Buczy przy 1500 -1800 obr, smiedzi spalinami, wiecej pali

Post autor: ronuch » wt lut 14, 2012 12:03

tak jak pisza koledzy wyzej sprawdz ten lacznik wydechu czy nie jest pekniety. mozesz tez sprawdzic pompe w baku o ile posiadasz. U mnie tez cos buczy jak doda sie gazu w takich samych obrotach tylko ja to slysze tylko jak jade jakas dwupasmowka na 5 lub 6 na nizszych biegach tego nie sluchac.


kupie kierownice 3-ramienna do passata 3bg czarna skóra i galke zmiany biegow do skrzyni 6

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 96 gości