brak on na wyjsciu z pompy wt na wtryski?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

h-rt
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: czw gru 01, 2011 17:06

Re: brak on na wyjsciu z pompy wt na wtryski?

Post autor: h-rt » pt gru 02, 2011 10:54

Witam.

Golf III 1.9 TD 96r

Problem podobny a moze i identyczny:
Nie jest zapowietrzony, pali na "plaka".

Pompa pompuje paliwo, ladnie ciagnie, ale idzie w powrot, nie daje na wtryski-odkrecona rurka zaraz na wyjsciu z pompy do wtryskow i ani kropli. Sprawdzalem przekaznik 109 (odnowilem luty), wlozylem rowniez nowy (niestety zamiennik, do tego sama kostka mniejsza). Teoretycznie slychac elektrozawor ze "pstryka" ale po sprawdzeniu miernikiem pradu na przewodzie (czarno-bialym) do pompy (elektrozaworu) przy wlaczonym zaplonie nie pokazuje nawet 1V :/ zero napiecia.

Po podaniu pradu z aku "pstryka" ale przeciez komputer sterujacy nadal moze nie miec lub nie podawac sygnalu (bo z niego zdaje sie idzie kabel plusowy do pompy). Druga sprawa ze pompa ma jeszcze zawor cisnieniowy i czy on otwiera (pewnie w tej sytuacji nie). Koncza sie pomysly :kac: i szukam pomocy u Was Panowie.



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

brak on na wyjsciu z pompy wt na wtryski?

Post autor: t0mal » pt gru 02, 2011 12:23

Rozrząd sprawdź dla pewności. TD ze sterownikiem pompy może działać z kompletnie padniętą elektroniką, bo sam tak jeździłem. Z rana tylko grubym kablem grzałem świece i następnie elektrozawór na krótko i hula :helm: U mnie przetarła się wiązka i palił się bezpiecznik pompy.



leszekvento
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: śr lis 30, 2011 16:21

brak on na wyjsciu z pompy wt na wtryski?

Post autor: leszekvento » pt gru 02, 2011 12:33

byłem u pompiarza i zregeneruje pompe za 500zł. :rozpacz:
jak ktos sie zna na pompach to prosze o kontakt.



h-rt
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: czw gru 01, 2011 17:06

Re: brak on na wyjsciu z pompy wt na wtryski?

Post autor: h-rt » pt gru 02, 2011 12:59

t0mal pisze:Rozrząd sprawdź dla pewności. TD ze sterownikiem pompy może działać z kompletnie padniętą elektroniką, bo sam tak jeździłem. Z rana tylko grubym kablem grzałem świece i następnie elektrozawór na krótko i hula :helm: U mnie przetarła się wiązka i palił się bezpiecznik pompy.
Czyli juz z tego co napisales nie moze dzialac bez elektroniki :bajer: .
Rozrzad na samym poczatku sprawdzilem (idealnie na znakach, sprawdzony 2 razy i co wazne pali na "plaka" silnik pracuje rowno nie "kuleje") bo auto zaczelo na maxa kulec - m.in. padl oring w filtrze paliwa na powrocie, zrobiony dzien posmigal, nagle zgasl i juz nie odpalil.

O ktorym elektrozaworze piszesz? Tym u gory? On w sumie odpowiada bardziej za gaszenie silnika (fakt ze jesli nie otworzy to i nie powinien odpalic, ale jesli go rozebralem to jest w pozycji ciaglego otwarcia i ew. nie zgasze silnika...jest jeszcze na dole zawor cisnieniowy (jak dobrze sie orientuje) rowniez sterowany napieciem i on moze nie podaje na wtryski (?) )

Bezpiecznik pompy?? Mowimy o przekazniku 109? Czy jest przed/za nim jeszcze bezpiecznik?? Cos moze przeoczylem :hmm:

leszekvento jakos ta regeneracja nie brzmi wiarygodnie, bo za tyle to chodza pompy uzywane, prawdziwa regeneracja jest raczej drozsza i nie jest powiedziane ze to rozwiaze problem :crazy: a co wogole powiedzial ten Pan? Tylko ze moze zregenerowac czy podal jakies przyczyny?



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

brak on na wyjsciu z pompy wt na wtryski?

Post autor: t0mal » pt gru 02, 2011 13:41

Bezpiecznik jest normalnie w skrzynce.
Na dole pod pompą jest N108 i odpowiada za wyprzedanie wtrysku w funkcji obrotów.
Z elektrozaworu odcinającego wyciągałeś trzpień?



h-rt
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: czw gru 01, 2011 17:06

brak on na wyjsciu z pompy wt na wtryski?

Post autor: h-rt » pt gru 02, 2011 13:53

t0mal, ok dzis sprawdze jeszcze skrzynke :hmm: A jak mnie poniesie to leca plastiki za siedzenia i patrze na kable, poczawszy od stacyjki.

Tak wyciagalem trzpien, jak napisalem :).

Hmm czyli N108 moze nie dopuszczac paliwa do wtryskow.


PS. przepraszam za brak znakow, ale klawiatura nie pozwala- zachcialo sie wieczoram bronka nad klawiatura :banghead: .



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

brak on na wyjsciu z pompy wt na wtryski?

Post autor: t0mal » pt gru 02, 2011 14:17

h-rt pisze:Hmm czyli N108 moze nie dopuszczac paliwa do wtryskow.
Nie, nie ma nic do tego.
Jeśli elektrozawór odcinający jest unieszkodliwiony to nie ma bata i musi iść paliwo na wtryski. Pompa padła albo jest zapowietrzona.



leszekvento
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: śr lis 30, 2011 16:21

brak on na wyjsciu z pompy wt na wtryski?

Post autor: leszekvento » pt gru 02, 2011 15:12

dziekuje za podpowiedzi,
pompiarz sie usmiechnoł i ja wjem ze on wie o co chodzi i cos tam wyreguluje i zgarnie 500 !
mam pytanie ; co dokładnie odpowiada w pompie za podawanie paliwa na wtryski??? mysle ze jest jakas pierdoła !!! i dlatego nie podaje paliwa na wtryski. :otepienie:



leszekvento
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: śr lis 30, 2011 16:21

brak on na wyjsciu z pompy wt na wtryski?

Post autor: leszekvento » pt gru 02, 2011 16:07

czy bez czpienia zaworu 109 moge sprubowac opalic ? nic sie stanie? :otepienie:



leszekvento
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: śr lis 30, 2011 16:21

brak on na wyjsciu z pompy wt na wtryski?

Post autor: leszekvento » pt gru 02, 2011 16:13

czy bez czpienia 109 zaworu moge go odpalić ?? nic sie nie stanie złego? :otepienie:



h-rt
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: czw gru 01, 2011 17:06

brak on na wyjsciu z pompy wt na wtryski?

Post autor: h-rt » pt gru 02, 2011 16:50

leszekvento, wykrecasz, rozbierasz, wkrecasz bez trzpienia i sprawdzasz czy daje paliwo:)

Jak mozesz sprawdz czy masz prad na przewodzie idacym do pompy na elektrozawor gdy masz kluczyk w pozycji zaplonu i daj info ok :)



leszekvento
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: śr lis 30, 2011 16:21

brak on na wyjsciu z pompy wt na wtryski?

Post autor: leszekvento » sob gru 03, 2011 15:54

vw baron wyciagnolem czpien z zaw 109 i paliwo na wtryski nie idzie ! o co chodzi ? bo nie kumam. :otepienie: jesli ktos moze to prosze o pomoc . :otepienie:



Gelan
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: wt sty 31, 2012 14:34

brak on na wyjsciu z pompy wt na wtryski?

Post autor: Gelan » pn mar 12, 2012 17:07

Witam mam podobny problem do kolegi....
Moj silnik mial odchyly...Elektrozawór odpowiadajacy za gaszenie silnika sie przycinał wystarczyło go na krótko cyknąć z + i zawór sie odblokowaywał...
Wczoraj jednak mielismy mały problem zawór nie chciał sie odblokować a wiec na szybko podaliśmy + na stałe zeby wrócic do domu.. Jednak okazało sie w trkcie jazdy ze auto straciło moc....
Nie mam pojecia co jest grane na zawór nie przychodzi zadne napiecie. sprawdzone bezpieczniki przekaźnik itp...
Co moze byc ? wiązka ?
Potrafi ktoś mi powiedziec dokad ten kabelek idzie ?
Posiada ktoś schemat ? bo wszystkie linki jakie znalazłem nie działaja.. ;/
No i czy ktoś jest w stanie mi powiedzieć co sie stało z moca ? czym to moze być spowodowane skoro silnik chodzi pali na dotyk po podaniu + na elektrozawór bezposrednio z aku ?



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

brak on na wyjsciu z pompy wt na wtryski?

Post autor: Michał_1977 » pn mar 12, 2012 18:25

Zmień ten elektrozawór.Wszystko wróci do normy :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 221 gości