Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
tomogolf2
- Forum Master
![Forum Master Forum Master](./images/ranks/rank69.gif)
- Posty: 1172
- Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
- Lokalizacja: Mrągowo
-
Kontakt:
Post
autor: tomogolf2 » śr cze 28, 2006 22:27
Może ktoś miał taki problem, jak jest zimny silnik to wiadomo musze uzyć przyspieszacza i zapala od razu wystarczy ze raz zakreci, a jak sie rozgrzeje silnik tak do 80-90 st. C, i probuje go odpalic to musze krecic kilka sekund az zaskoczy(czasem to sobie pomagam ssaniem, bo az mnie denerwuje) czekam na jakies rady.
Z góry dzięx.
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
Adamm
- V.I.P.
![V.I.P. V.I.P.](./images/ranks/vip.gif)
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
-
Kontakt:
Post
autor: Adamm » śr cze 28, 2006 22:34
bylo juz o tym troche
z tego co pamietam to moze byc to albo przestawiony rozrzad albo katwtrysku ale chyba to pierwsze poszukaj dobrze na forum podobnych tematow
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
-
tomogolf2
- Forum Master
![Forum Master Forum Master](./images/ranks/rank69.gif)
- Posty: 1172
- Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
- Lokalizacja: Mrągowo
-
Kontakt:
Post
autor: tomogolf2 » śr cze 28, 2006 22:53
rozrzad jest wporzadku, zapłon tez jest wporzadku, bylem u fachowca sprawdzal i mowil ze wszystko jest wporzadku ale nie wiedzial czemu mi tak ciezko pali.
-
Paweł NPI
- ...
![... ...](./images/ranks/user.gif)
- Posty: 1821
- Rejestracja: ndz sty 15, 2006 13:55
- Lokalizacja: OLSZTYN / Ruciane-Nida VWarmińsko-mazurskie
Post
autor: Paweł NPI » czw cze 29, 2006 07:08
Mam coś podobnego, tylko u mnie czy zimny czy ciepły to i tak muszę pokręcić z 3 sekundy...
[url=http://www.ilespala.pl/podsumowanie/426][img]http://www.ilespala.pl/obrazek/426/3/1[/img][/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]
-
pasiak
- Użytkownik
![Użytkownik Użytkownik](./images/ranks/rank.gif)
- Posty: 270
- Rejestracja: pt paź 14, 2005 20:17
- Lokalizacja: Białystok
-
Kontakt:
Post
autor: pasiak » czw cze 29, 2006 07:14
Sprawdz czy pompa daje prawidłowe ciśnienie,
nissan w rodzinie na zimno cykał od pierwszego nawet w -20 a jak silnik miał 90*C nie chciał odpalać bo głowica w pompie była zniszczona (jakością tego na czym jeździło się)
Był passat jest volvo i jeden i drugi ma w znaczku V
-
wilk
- wilk.vwgolf.pl
![wilk.vwgolf.pl wilk.vwgolf.pl](./images/ranks/rankm.gif)
- Posty: 1451
- Rejestracja: pt lip 29, 2005 13:13
- Lokalizacja: Zgorzelec
Post
autor: wilk » czw cze 29, 2006 08:13
Chodzi Ci o to, że silnik nie jest ani ciepły ani zimny i podczas odpalania nie grzeją świece (a przydałyby sie) i trzeba czekać kilka sekund aż odpali?
[b][size=134][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=21804&postdays=0&postorder=asc&start=0]MK II GTD Special by wilk - sprzedany[/url][/size][/b]
-
McMann
- Mały gagatek
![Mały gagatek Mały gagatek](./images/ranks/rank00.gif)
- Posty: 94
- Rejestracja: czw cze 15, 2006 12:44
- Lokalizacja: Sulejów / Łódź
Post
autor: McMann » czw cze 29, 2006 13:15
Ja mialem podobnie jak zimny to dygal z pol obrotu walu
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
:P Jak silnik jest juz cieply to zeby odpalil to trzeba zaqreic z 3 sek wtedy zapalal albo trzeba bylo uzyc ssania wtedy od razu zapalal. Podstawilem mu lekko dawke i sie uspokoilo. Na zimno pali tak latwo bo sa swiece zarowe wlaczone na cieplo kiedy juz nie grzeja to decydujace znaczenie ma cisnienie wyrysku i kompresja. Moze pompa juz slabnie i dlatego podstawienie dawki cos pomoglo. Co myslicie Panowie??
There's a plan to make all of this rigth...
Velocity & Acceleration - It's my addiction....
-
Cinek
- _
![_ _](./images/ranks/user czerwony.gif)
- Posty: 1738
- Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
- Lokalizacja: Bytom
-
Kontakt:
Post
autor: Cinek » czw cze 29, 2006 13:21
wtryski sie otwierają przy jakimś ciśnieniu, i jeżeli pompa nie daje to jest kaplica. natomiast zwiększenie dawki powoduje że pompa poda więcej paliwa więc i ciśnienie na wtrysku może lekko wzrosnąć
-
wilk
- wilk.vwgolf.pl
![wilk.vwgolf.pl wilk.vwgolf.pl](./images/ranks/rankm.gif)
- Posty: 1451
- Rejestracja: pt lip 29, 2005 13:13
- Lokalizacja: Zgorzelec
Post
autor: wilk » czw cze 29, 2006 13:37
Czyli na to wychodzi, że coś z pompą jest nie tak? Bo też mam ten problem - jak świece sie nie włączą to pare sekund kręci i dopiero odpala... Trzeba czekać aż sie paliwo wtłoczy...
[b][size=134][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=21804&postdays=0&postorder=asc&start=0]MK II GTD Special by wilk - sprzedany[/url][/size][/b]
-
Cinek
- _
![_ _](./images/ranks/user czerwony.gif)
- Posty: 1738
- Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
- Lokalizacja: Bytom
-
Kontakt:
Post
autor: Cinek » czw cze 29, 2006 13:44
z pompą jeżeli kompresja jest w porzo. może to też być kąt wtrysku. mcmann pisał że dawka pomogła więc moja odpowiedź była taka
![bigok :bigok:](./images/smilies/bigok.gif)
-
Krzylu
- Germanista
- Posty: 2105
- Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
- Lokalizacja: Stettin
-
Kontakt:
Post
autor: Krzylu » czw cze 29, 2006 15:58
pasiak,
Cinek, to pompa tak jak koledzy pisza
ostatnio z takim przypadkiem mialem do czynienia i co wyszlo??
pompa zaslabe cisnienie daje regenerowac sie nieda tego tzn da sie ale koszty straszne trzeba kupowac pompe inna sprawna
jechac do pompiarza niech ci sprawdzi jakie cisnienie daje pompa i zakladac koszt operacji u mnie we wsi 100zł za sprawdzenie pompa 300zł sprawna no i moze bedziesz tez musial wtryski sprawdzic przy okazji czy daja 150bar jak mniej to koncowki wymienic,zalozyc graty i bedzie lalunia
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
-
tomogolf2
- Forum Master
![Forum Master Forum Master](./images/ranks/rank69.gif)
- Posty: 1172
- Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
- Lokalizacja: Mrągowo
-
Kontakt:
Post
autor: tomogolf2 » czw cze 29, 2006 16:57
kurde, to pewnie cos z pompą, w sumie nie jest juz taka nowa
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
odwiedze jakiegos mechanika, niech mi sparwdzi cisnienie, i czy pompa odpowiednio podaje rope w momencie rozruchu.heh znow wydatki
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
wilk
- wilk.vwgolf.pl
![wilk.vwgolf.pl wilk.vwgolf.pl](./images/ranks/rankm.gif)
- Posty: 1451
- Rejestracja: pt lip 29, 2005 13:13
- Lokalizacja: Zgorzelec
Post
autor: wilk » czw cze 29, 2006 19:24
tomogolf2 pisze:heh znow wydatki
No niestety...
Też sprawdze u siebie sprzęt...
Dzięki
![pub :pub:](./images/smilies/pub.gif)
[b][size=134][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=21804&postdays=0&postorder=asc&start=0]MK II GTD Special by wilk - sprzedany[/url][/size][/b]
-
tomogolf2
- Forum Master
![Forum Master Forum Master](./images/ranks/rank69.gif)
- Posty: 1172
- Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
- Lokalizacja: Mrągowo
-
Kontakt:
Post
autor: tomogolf2 » czw cze 29, 2006 23:13
wilk pisze:Dzięki
![pub :pub:](./images/smilies/pub.gif)
wypijem jak zrobim
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 78 gości