Dlaczego TDi mk2 tak cieżko odpala??

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Dlaczego TDi mk2 tak cieżko odpala??

Post autor: tomogolf2 » śr cze 28, 2006 22:27

Może ktoś miał taki problem, jak jest zimny silnik to wiadomo musze uzyć przyspieszacza i zapala od razu wystarczy ze raz zakreci, a jak sie rozgrzeje silnik tak do 80-90 st. C, i probuje go odpalic to musze krecic kilka sekund az zaskoczy(czasem to sobie pomagam ssaniem, bo az mnie denerwuje) czekam na jakies rady.
Z góry dzięx. :)


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » śr cze 28, 2006 22:34

bylo juz o tym troche

z tego co pamietam to moze byc to albo przestawiony rozrzad albo katwtrysku ale chyba to pierwsze poszukaj dobrze na forum podobnych tematow


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Post autor: tomogolf2 » śr cze 28, 2006 22:53

rozrzad jest wporzadku, zapłon tez jest wporzadku, bylem u fachowca sprawdzal i mowil ze wszystko jest wporzadku ale nie wiedzial czemu mi tak ciezko pali.


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

Awatar użytkownika
Paweł NPI
...
...
Posty: 1821
Rejestracja: ndz sty 15, 2006 13:55
Lokalizacja: OLSZTYN / Ruciane-Nida VWarmińsko-mazurskie

Post autor: Paweł NPI » czw cze 29, 2006 07:08

Mam coś podobnego, tylko u mnie czy zimny czy ciepły to i tak muszę pokręcić z 3 sekundy...


[url=http://www.ilespala.pl/podsumowanie/426][img]http://www.ilespala.pl/obrazek/426/3/1[/img][/url]

[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]

pasiak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 270
Rejestracja: pt paź 14, 2005 20:17
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: pasiak » czw cze 29, 2006 07:14

Sprawdz czy pompa daje prawidłowe ciśnienie,
nissan w rodzinie na zimno cykał od pierwszego nawet w -20 a jak silnik miał 90*C nie chciał odpalać bo głowica w pompie była zniszczona (jakością tego na czym jeździło się)


Był passat jest volvo i jeden i drugi ma w znaczku V

Awatar użytkownika
wilk
wilk.vwgolf.pl
wilk.vwgolf.pl
Posty: 1451
Rejestracja: pt lip 29, 2005 13:13
Lokalizacja: Zgorzelec

Post autor: wilk » czw cze 29, 2006 08:13

Chodzi Ci o to, że silnik nie jest ani ciepły ani zimny i podczas odpalania nie grzeją świece (a przydałyby sie) i trzeba czekać kilka sekund aż odpali?


[b][size=134][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=21804&postdays=0&postorder=asc&start=0]MK II GTD Special by wilk - sprzedany[/url][/size][/b]

Awatar użytkownika
McMann
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 94
Rejestracja: czw cze 15, 2006 12:44
Lokalizacja: Sulejów / Łódź

Post autor: McMann » czw cze 29, 2006 13:15

Ja mialem podobnie jak zimny to dygal z pol obrotu walu :P:P Jak silnik jest juz cieply to zeby odpalil to trzeba zaqreic z 3 sek wtedy zapalal albo trzeba bylo uzyc ssania wtedy od razu zapalal. Podstawilem mu lekko dawke i sie uspokoilo. Na zimno pali tak latwo bo sa swiece zarowe wlaczone na cieplo kiedy juz nie grzeja to decydujace znaczenie ma cisnienie wyrysku i kompresja. Moze pompa juz slabnie i dlatego podstawienie dawki cos pomoglo. Co myslicie Panowie??


There's a plan to make all of this rigth...
Velocity & Acceleration - It's my addiction....

Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Cinek » czw cze 29, 2006 13:21

wtryski sie otwierają przy jakimś ciśnieniu, i jeżeli pompa nie daje to jest kaplica. natomiast zwiększenie dawki powoduje że pompa poda więcej paliwa więc i ciśnienie na wtrysku może lekko wzrosnąć


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

Awatar użytkownika
wilk
wilk.vwgolf.pl
wilk.vwgolf.pl
Posty: 1451
Rejestracja: pt lip 29, 2005 13:13
Lokalizacja: Zgorzelec

Post autor: wilk » czw cze 29, 2006 13:37

Czyli na to wychodzi, że coś z pompą jest nie tak? Bo też mam ten problem - jak świece sie nie włączą to pare sekund kręci i dopiero odpala... Trzeba czekać aż sie paliwo wtłoczy...


[b][size=134][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=21804&postdays=0&postorder=asc&start=0]MK II GTD Special by wilk - sprzedany[/url][/size][/b]

Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Cinek » czw cze 29, 2006 13:44

z pompą jeżeli kompresja jest w porzo. może to też być kąt wtrysku. mcmann pisał że dawka pomogła więc moja odpowiedź była taka :bigok:


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » czw cze 29, 2006 15:58

pasiak, Cinek, to pompa tak jak koledzy pisza
ostatnio z takim przypadkiem mialem do czynienia i co wyszlo??
pompa zaslabe cisnienie daje regenerowac sie nieda tego tzn da sie ale koszty straszne trzeba kupowac pompe inna sprawna

jechac do pompiarza niech ci sprawdzi jakie cisnienie daje pompa i zakladac koszt operacji u mnie we wsi 100zł za sprawdzenie pompa 300zł sprawna no i moze bedziesz tez musial wtryski sprawdzic przy okazji czy daja 150bar jak mniej to koncowki wymienic,zalozyc graty i bedzie lalunia ;)



Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Post autor: tomogolf2 » czw cze 29, 2006 16:57

kurde, to pewnie cos z pompą, w sumie nie jest juz taka nowa :) odwiedze jakiegos mechanika, niech mi sparwdzi cisnienie, i czy pompa odpowiednio podaje rope w momencie rozruchu.heh znow wydatki :( :)


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

Awatar użytkownika
wilk
wilk.vwgolf.pl
wilk.vwgolf.pl
Posty: 1451
Rejestracja: pt lip 29, 2005 13:13
Lokalizacja: Zgorzelec

Post autor: wilk » czw cze 29, 2006 19:24

tomogolf2 pisze:heh znow wydatki
No niestety...
Też sprawdze u siebie sprzęt...
Dzięki :pub:


[b][size=134][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=21804&postdays=0&postorder=asc&start=0]MK II GTD Special by wilk - sprzedany[/url][/size][/b]

Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Post autor: tomogolf2 » czw cze 29, 2006 23:13

wilk pisze:Dzięki :pub:
wypijem jak zrobim :)


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 78 gości