Pompa 11, brak cisnienia

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

dack23
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 354
Rejestracja: ndz kwie 20, 2008 21:58
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Pompa 11, brak cisnienia

Post autor: dack23 » wt lis 02, 2010 22:40

Dziś po ustawieniu rozrządu auto mimo to nie chciało odpalić. Założoną mam pompe 11 z automatu w swoim mk3 1z, wtyczka według schematu na forum przerobiona, piny 1-7 -->1-7 i 8,9,10 osobno. Z tego co się orientuję to pompa powinną zasysać paliwo a ciśnienia nie ma w przewodzie ssącym i powrotnym. Ktoś coś poradzi ? Może to jest problem z elektroniką


był golf mk1
był golf mk3
jest golf mk5

Awatar użytkownika
superkasztan
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 320
Rejestracja: pn paź 22, 2007 13:47
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Pompa 11, brak cisnienia

Post autor: superkasztan » czw lis 04, 2010 15:29

Zalej pompę paliwem, jakaś bańka wyżej niż pompa i wężyk do pierwszego rozruchu, jak zapali to podepniesz pod filtr :)
Ja w swoim wymieniłem pompę była pusta, nie chciał zapalić, dopiero jak ją zalałem zaczęła ssać sama


Somewhere in Nowhere

Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Pompa 11, brak cisnienia

Post autor: tomogolf2 » czw lis 04, 2010 15:51

Jezeli w pompie wstepnej nie bedzie ropy to nigdy nie zassa... Musisz zalac ja ropką albo naciagnąć paliwko wezykiem powrotnym... najlepiej do pełna ;)


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Pompa 11, brak cisnienia

Post autor: t0mal » pt lis 05, 2010 11:35

Albo pompa wstępna ma zastane łopatki - jak jest napełniona to wystarczy kręcić kluczem za wałek a paliwo będzie się przelewać przez powrót.



Awatar użytkownika
LeadPCT-V.A.G
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 929
Rejestracja: pt sie 13, 2010 13:24
Lokalizacja: Trzcianka

Pompa 11, brak cisnienia

Post autor: LeadPCT-V.A.G » pn lis 28, 2011 17:49

odgrzeje kotleta trochę ;P

mam aaz trochę pomodzonego , dokupiłem pompę z JR do niego i założyłem cały zestaw tłokorozdzielacz itp na 10mm od tego czasu pompa jak by umarła , dałem ją do pompiarza , poskładał wsio na nowo i się okazuje że nie ma ciśnienia wewnętrznego. Czy to będzie problem z łopatkami ? wcześniej przed modzeniem pompy wszystko działało.



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Pompa 11, brak cisnienia

Post autor: t0mal » pn lis 28, 2011 23:46

Pewnie tak, zwróciłeś uwagę, żeby ich nie poprzekręcać?



Awatar użytkownika
LeadPCT-V.A.G
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 929
Rejestracja: pt sie 13, 2010 13:24
Lokalizacja: Trzcianka

Pompa 11, brak cisnienia

Post autor: LeadPCT-V.A.G » wt lis 29, 2011 00:52

powiem tak całą tą zębatkę z łopatkami przekładałem z innej pompy ale też od JR i w sumie nie zwróciłem uwagi na dokładne ich położenie , cały mechanizm jest poskładany poprawnie. To sprawdziłem otwierając górę pompy i kręcąc silnikiem , łopatki się nie rozkładały dopiero jak sam wysunełem bolec to się rozłożyły



Awatar użytkownika
LeadPCT-V.A.G
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 929
Rejestracja: pt sie 13, 2010 13:24
Lokalizacja: Trzcianka

Pompa 11, brak cisnienia

Post autor: LeadPCT-V.A.G » wt lis 29, 2011 17:46

dzisiaj wymieniłem całość , przed tym przeleciałem łopatki papierkiem 2000 mocząc wszystko w ropie , później ładnie to wypłukałem i założyłem , no i niestety brak poprawy , auto jak nie paliło tak nie pali



rex_hunt
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 77
Rejestracja: ndz lis 04, 2007 17:29
Lokalizacja: Podlaskie

Pompa 11, brak cisnienia

Post autor: rex_hunt » wt lis 29, 2011 20:59

Może masz odwrotnie założony pierścień mimośrodowy, w którym te łopatki poruszają się. Wtedy paliwo z pompy będzie wypychane zamiast zasysane.



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Pompa 11, brak cisnienia

Post autor: t0mal » wt lis 29, 2011 23:39

Obudowa jak? Nie jest porysowana? Oś regulatora odśrodkowego jest wkręcona na taką głębokość jak poprzednio? Zawór regulacji ciśnienia sprawny? Uszczelki całe?



Awatar użytkownika
LeadPCT-V.A.G
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 929
Rejestracja: pt sie 13, 2010 13:24
Lokalizacja: Trzcianka

Pompa 11, brak cisnienia

Post autor: LeadPCT-V.A.G » śr lis 30, 2011 00:55

obudowa nie jest porysowana , poprzednio miałem tak samo wkręconą i też nie było różnicy arwam polecił wykręcić ją tak oby nie dotykała łapy pompy czyli ok 2-3mm wystaje z kontry 14stki , co do zaworu nie wiem nie wykręcałem nie mam takiego klucza , uszczelki OK nic nigdzie nie cieknie.



Awatar użytkownika
LeadPCT-V.A.G
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 929
Rejestracja: pt sie 13, 2010 13:24
Lokalizacja: Trzcianka

Pompa 11, brak cisnienia

Post autor: LeadPCT-V.A.G » czw gru 01, 2011 20:27

udało mi się wykręcić ten zaworek dzisiaj , nie wiem co w nim może być nie tak ale wyglądało ok wsio , jak pompką pompowałem to ropa leciała jak miałem wykręcony. wkręciłem go spowrotem ale jeszcze nic nie sprawdzałem czy zapali

założyłem zaworek z drugiej pompy który miał trzpień wbity ok 1mm ;) autko wczoraj odpaliło ;)) dzisiaj sprawdziłem i odpaliło od strzała ;)) mam nadzieję że już pompa pożyje sobie chociaż jakiś czas ;)



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 240 gości