Kąt wtrysku 1.9 TDI ALH 90 KM + rozrusznik (film,fotoporada)

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Mumin90
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 518
Rejestracja: śr lis 04, 2009 20:20
Lokalizacja: WPU,WL Murowannka
Kontakt:

Re: Kąt wtrysku 1.9 TDI ALH 90 KM

Post autor: Mumin90 » sob paź 15, 2011 19:23

wesol pisze:Tak do zderzak aprzekrecajac pompa czyli zgodnie z kierunkiem porusznaia si epaska przyspieszamy kąt.
tak zgodnie z kierunkiem poruszania sie paska opóźniamy kąt czyli w strone zderzaka a w strone szyby przyspieszamy

pomyś kęcisz kołem pompy w prawo to chyba żeby kąt był wcześniejszy to trzeba przekęcić w przeciwną stronę pompą czyli w lewo żeby kąt był wcześniejszy, przemyśl to dobrze



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Kąt wtrysku 1.9 TDI ALH 90 KM

Post autor: munior » sob paź 15, 2011 19:56

Mumin90 pisze: wesol napisał(a):Tak do zderzak aprzekrecajac pompa czyli zgodnie z kierunkiem porusznaia si epaska przyspieszamy kąt.



tak zgodnie z kierunkiem poruszania sie paska opóźniamy kąt czyli w strone zderzaka a w strone szyby przyspieszamy

pomyś kęcisz kołem pompy w prawo to chyba żeby kąt był wcześniejszy to trzeba przekęcić w przeciwną stronę pompą czyli w lewo żeby kąt był wcześniejszy, przemyśl to dobrze
Zaraz się pobijecie :grin: sprawa jest tak prosta że nie ma się o co spierać ,kąt przyspiesza się pod obroty a opużnia z obrotami ,mniejsza o zderzaki i szyby :chytry: ...w pompach ze stałym kołem pasowym , gdzie kąt reguluje się przesuwając pompę sprawa jest prosta ,w pompach gdzie pompa stoi sztywno a regulacja jest kołem pasowym jest odwrotnie ,czyli przyspieszamy dając kołem z obrotami i opużniamy pod obroty ...i jak to zwykle bywa nowy 'wynalazek ,czyli regulacja na kole jest o kant dupy potłuc bo trwa znacznie dłużej z racji braku możliwości korekcji podczas pracy silnika ,jak to można bez problemu zrobić przy pompie przykręcanej na ''fasolkach ''


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Awatar użytkownika
daniel.wwe
TDI PoweR
TDI PoweR
Posty: 752
Rejestracja: wt lip 05, 2011 14:04

Kąt wtrysku 1.9 TDI ALH 90 KM

Post autor: daniel.wwe » sob paź 15, 2011 20:07

munior a jeszcze wczoraj widziałem Twój post i trochę inaczej brzmiał, ale go wykasowałeś :chytry: więc chyba ktoś doczytał :grin:


“Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty dla szybkich kierowców”

Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Kąt wtrysku 1.9 TDI ALH 90 KM

Post autor: munior » ndz paź 16, 2011 13:29

daniel19843 pisze:munior a jeszcze wczoraj widziałem Twój post i trochę inaczej brzmiał, ale go wykasowałeś :chytry: więc chyba ktoś doczytał :grin:
Nie wiem czy odczytał czy nie ,i w czym masz problem ... bo nie było tam niczego nie zgodnego z prawdą ,było tam o pompach z regulacją kata na fasolach korpusu ,a że w trakcie pisania ,przypomniałem sobie że są pompy z regulacją kąta na kole ,to usunąłem i napisałem drugi żeby była jasność, z uwzględnieniem tych drugich pomp z regulacją na kole ,nie widzę więc nic nadzwyczajnego w usunieciu tego postu ...Czyżbyś miał inne zdanie dotyczące tego co napisałem :bajer:


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Awatar użytkownika
daniel.wwe
TDI PoweR
TDI PoweR
Posty: 752
Rejestracja: wt lip 05, 2011 14:04

Kąt wtrysku 1.9 TDI ALH 90 KM

Post autor: daniel.wwe » ndz paź 16, 2011 17:02

munior pisze:Czyżbyś miał inne zdanie dotyczące tego co napisałem
Miałem inne zdanie odnośnie Twojego wcześniejszego postu, gdzie to niby nie miałem racji...
Spoko luzik wszystko się zgadza :pub:


“Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty dla szybkich kierowców”

Awatar użytkownika
macv6
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 119
Rejestracja: pt paź 19, 2007 22:00
Lokalizacja: Tuszyn
Kontakt:

Kąt wtrysku 1.9 TDI ALH 90 KM

Post autor: macv6 » pn lis 14, 2011 14:28

Przedwczoraj ustawiłem w moim Golfiku kąt, teraz jest prawie idealnie, no minimalnie ponad niebieską linią, wcześniej było sporo poniżej dolnej (chyba czerwonej).
Troche się poprawiło odpalanie, ale nie jest idealnie, dzisiaj rano było tylko -0,5 po odpaleniu nie zaskoczył odrazu na wszystkie cylindry tylko przez ułamek sekundy pracował nierówno. I co najgorsze zakopcił tak jak przed ustawieniem, no może trochę mniej, ale dużej różnicy nie ma.
Natomiast poprawiła sie reakcja na gaz, szczególnie przy wiekszych prędkościach. Choć może to placebo, ale chyba nie...



bolekilolek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: pn lis 14, 2011 22:26

Kąt wtrysku 1.9 TDI ALH 90 KM

Post autor: bolekilolek » pn lis 14, 2011 22:38

u mnie tez wyskakuje blad 00550 ale pali ok .tylko jak kasuje blad vagiem to pozniej i tak jest blad o co kaman



Awatar użytkownika
rolmik
naczelny rolnik
naczelny rolnik
Posty: 2637
Rejestracja: ndz lut 07, 2010 11:35
Lokalizacja: Oława
Kontakt:

Kąt wtrysku 1.9 TDI ALH 90 KM

Post autor: rolmik » pn lis 28, 2011 18:21

panowie mam pytanko jaki powinien być kąt dla 216 w alh ?


były :D http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=303319" onclick="window.open(this.href);return false;
obecny http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=471027" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Siwak
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: ndz sty 20, 2008 14:10
Lokalizacja: Nysa
Kontakt:

Kąt wtrysku 1.9 TDI ALH 90 KM

Post autor: Siwak » wt lis 29, 2011 00:09

:-) Witam.
Mam podobny problem z zapalaniem silnika ALH jakby był zapowietrzony. Przez weekend stał dwa dni a było powyżej zera i dziś rano zapalił za pierwszym razem. Po 17.00 wracając z pracy temperatura 1 stopień musiałem kręcić ze dwa lub trzy razy. Ostatnio zmieniłem pompę bo poprzednia się pociła i nie ustawiłem kąta Vagiem ponieważ zepsuł się kabel można to zrobić Lunch-em. I czy na pewno to będzie kąt czy coś jeszcze? :-)


[size=150][b] Niemcom gratulujemy VW [/b][/size]

jaro789
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 393
Rejestracja: śr lis 12, 2008 23:56
Lokalizacja: ngi
Kontakt:

Kąt wtrysku 1.9 TDI ALH 90 KM

Post autor: jaro789 » wt lis 29, 2011 18:27

właśnie jaki powinien by kąt wtrysku przy 216 bez softu??
ja mam u siebie ok 44 jednostek
z odpalaniem nie ma problemu ale z ciekawości czy przy większych otworkach trzeba go jakoś specjalnie doregulować



Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Kąt wtrysku 1.9 TDI ALH 90 KM

Post autor: italiano_83 » wt lis 29, 2011 19:53

rolmik pisze:panowie mam pytanko jaki powinien być kąt dla 216 w alh ?
A co to ma za znaczenie czy to ori wtryskiwacze czy 0.216 czy 0.230 .... Kąt statyczny ustawia się taki jak fabryka przykazała...


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

gelek82
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 140
Rejestracja: sob lis 01, 2008 13:20
Lokalizacja: Lublin

Kąt wtrysku 1.9 TDI ALH 90 KM (film problem + foto porada)

Post autor: gelek82 » czw gru 29, 2011 22:37

Znalazłem po roku na aparacie film pokazujący problemem z odpalaniem i dorzucam go na początku postu :)



MiCooL
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: śr lut 08, 2012 21:24

Kąt wtrysku 1.9 TDI ALH 90 KM (film problem + foto porada)

Post autor: MiCooL » śr lut 08, 2012 21:39

Możliwe, że mam taki kąt wtrysku czy robie coś nie tak???


Obrazek



Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Kąt wtrysku 1.9 TDI ALH 90 KM (film problem + foto porada)

Post autor: italiano_83 » śr lut 08, 2012 21:44

MiCooL pisze:Możliwe, że mam taki kąt wtrysku czy robie coś nie tak???
vag/engine bassic settings pozycja druga odczytaj wartość .. wygląda na "epicko" przyspieszony :blush:


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 153 gości