Problem z SDI
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Problem z SDI
Witam wszystkich posiadaczy czterech kółek . i od razu przechodzę do rzeczy
Mam problem z moim golfikiem MK4 99r. 1.9 SDI mianowicie gdy jest zimny po odpaleniu gdy zaczynam dodawać gazu silnik dziwnie chodzi (ale tylko na wolnych obrotach ok. 1000- 1200obr. ) tzn. jakby go "dusiło'' i strasznie " klekoci ".Pedał gazu tez jak by póżniej reagował . Jego maksymalna prędkość też zostawia wiele do życzenia 130km/h na autostradzie i ani ciut więcej . Dojeżdzam nim do pracy 60 km codziennie i nie było z nim problemów , dopiero od 3-4 miesięcy pojawiły się takie objawy . Byłem u jednego majstra i stwierdził ze to nastawnik - wyczyściłem i to samo . Pojechałem do innego podłączył komputer ale żadnych błędów nie pokazało - podrapał się po głowie i rzekł - to na pewno popychacze . Proszę o pomoc nie chce w ciemno wymienić pół silnika.
Mam problem z moim golfikiem MK4 99r. 1.9 SDI mianowicie gdy jest zimny po odpaleniu gdy zaczynam dodawać gazu silnik dziwnie chodzi (ale tylko na wolnych obrotach ok. 1000- 1200obr. ) tzn. jakby go "dusiło'' i strasznie " klekoci ".Pedał gazu tez jak by póżniej reagował . Jego maksymalna prędkość też zostawia wiele do życzenia 130km/h na autostradzie i ani ciut więcej . Dojeżdzam nim do pracy 60 km codziennie i nie było z nim problemów , dopiero od 3-4 miesięcy pojawiły się takie objawy . Byłem u jednego majstra i stwierdził ze to nastawnik - wyczyściłem i to samo . Pojechałem do innego podłączył komputer ale żadnych błędów nie pokazało - podrapał się po głowie i rzekł - to na pewno popychacze . Proszę o pomoc nie chce w ciemno wymienić pół silnika.
- krzysiek737
- Nowicjusz
- Posty: 18
- Rejestracja: czw sie 04, 2005 22:52
- Lokalizacja: KRAKÓW
- Kontakt:
Problem z SDI
Cześć , też posiadam Golfika 1.9 SDI . Zacznij od filtra powietrza , później przeczyść EGR no i sprawdź kąt wtrysku powinien być na vag-u pomiędzy 49-52 .
Pozdrawiam i mam nadzieje że to nic poważnego . Jak zdiagnozujesz co to był za problem to daj znać .
Pozdrawiam i mam nadzieje że to nic poważnego . Jak zdiagnozujesz co to był za problem to daj znać .
- ja4rqu
- Gadatliwa bestia
- Posty: 635
- Rejestracja: czw kwie 22, 2010 15:14
- Lokalizacja: Okolice Przemyśla
Problem z SDI
kiedy wymieniałeś filtr paliwa? Na rezerwie było jechane? Gdy tak nierówno chodzi to dymi na jakiś kolor? Być może rano któraś świeca nie grzeję bądź wtryski się wieszają. co od v-max to rzeczywiscie można na filtr powietrza popatrzeć
Problem z SDI
Dzięki koledzy za podpowiedzi ale.....
-filtr powietrza i paliwa wymieniałem w wrześniu i nigdy nie wyjeżdzałem do dna
-po odpaleniu delikatnie zakurzy ale jak pracuje to nie kopci no chyba ze na pełnych obrotach
-dziś wyczyściłem zawór EGR nie był mocno brudny lekko zakurzony
Problem ciągle istnieje , umówiłem się na kontrole vagiem może to faktycznie kąt bo ma trochę ''twardy klank'' jak będe coś wiedział dam znać.
Ale ciągle ''klekocze'' i go ''dusi'' na wolnych obrotach , a i jeszcze mały szczegół jak chodzi na luzie to tego klekotu nie ma tylko pod obciążeniem jak jadę nawet na pierwszym biegu. Pozdrawiam i proszę o pomoc .......
-filtr powietrza i paliwa wymieniałem w wrześniu i nigdy nie wyjeżdzałem do dna
-po odpaleniu delikatnie zakurzy ale jak pracuje to nie kopci no chyba ze na pełnych obrotach
-dziś wyczyściłem zawór EGR nie był mocno brudny lekko zakurzony
Problem ciągle istnieje , umówiłem się na kontrole vagiem może to faktycznie kąt bo ma trochę ''twardy klank'' jak będe coś wiedział dam znać.
Ale ciągle ''klekocze'' i go ''dusi'' na wolnych obrotach , a i jeszcze mały szczegół jak chodzi na luzie to tego klekotu nie ma tylko pod obciążeniem jak jadę nawet na pierwszym biegu. Pozdrawiam i proszę o pomoc .......
Problem z SDI
Jutro po pracy kolega sprawdzi mi go komputerem ale jakby ktoś chciał mi doradzić to zapraszam........
Problem z SDI
Witam wszystkich po długiej przerwie ......ale nie było ostatnio wolnego czasu a więc tak sprawa się wyjaśniła mianowicie przyczyn było kilka ,po podłączeniu do kompa żadnych błędów nie wykazało ale
-był zły kąt wtrysku
-dawka paliwa była za mała( ale tylko troszkie)
-i co najważniejsze jeden popychacz juz siadł dlatego tak w silniku klekotało
Teraz wszystko gra pozdrawiam
-był zły kąt wtrysku
-dawka paliwa była za mała( ale tylko troszkie)
-i co najważniejsze jeden popychacz juz siadł dlatego tak w silniku klekotało
Teraz wszystko gra pozdrawiam
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 101 gości