Rozrząd i pompa wody

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

adamwwy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 328
Rejestracja: ndz lis 14, 2010 21:38
Lokalizacja: Wyszków

Re: Rozrząd i pompa wody

Post autor: adamwwy » czw lis 10, 2011 23:15

Nie jeździj za dużo z tak ustawionym rozrządem bo to nie jest zdrowe dla silnika. Zawory o tłoki raczej nie uderzają bo o ile by to było w stanie odpalić (w co wątpię) to jechać już nie miałby szans.



dominik7
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 872
Rejestracja: wt lis 22, 2005 19:07
Lokalizacja: WGS//WP
Kontakt:

Re: Rozrząd i pompa wody

Post autor: dominik7 » pt lis 11, 2011 03:34

Może mi ktos wytłumaczyć, dlaczego przy rozrządzie trzeba kombinować z kątem wtrysku?
Nie wystarczy na znaki? U mnie byłą wymieniona pompa wody, rozrząd i nic nie stuka.
To znaczy stukał, ale wtrysk bo się zacinał (nie ma to zapewne nic do rzeczy), ale już wszystkie wymieniłem...
Co do kolegi to chyba coś przestawione, skoro nie stukało a stuka...


http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRkioSjUFKyMHzqmuU0GfCiXEIgR5re3-DV5-g48EwFKSNS3s23AQ

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14218
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Rozrząd i pompa wody

Post autor: Michał_1977 » pt lis 11, 2011 08:41

dominik7 pisze:Może mi ktos wytłumaczyć, dlaczego przy rozrządzie trzeba kombinować z kątem wtrysku?
Nie wystarczy na znaki?
Nie wystarczy.To jest coś podobnego,jak ustawienie zapłonu w benzyniaku-rozregulowany,to kicha prycha i nie jedzie.
Poluzuj pompę i rusz nią w tył i przód,a przekonasz się,że ustawienie początku tłoczenia ma duże znaczenie :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9260
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Rozrząd i pompa wody

Post autor: wesol » pt lis 11, 2011 09:40

W oplach sie nie ustawia tego ale nie wiem czy dlatego ze ma tak duzy zakres regulacji na nastawniku kara w pompie czy poprostu producent nie przewiduje takich zabiegów. W tdi natomiast sie reguluje i bardzo dobrze bo mamy wplyw na to ze silniczek chodzi idealnie a nie ze prawie dobrze.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Rozrząd i pompa wody

Post autor: Adamm » pt lis 11, 2011 15:42

wesol, tylko tu mowa o TD :P ale w nim tez sie ustawia i ma to wiekszy wplyw na prace niz w TDI gdzie komputer po odpaleniu jest w stanie doregulowac kat wtrysku w pewnym zakresie


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
PhoeniX
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2167
Rejestracja: śr maja 18, 2011 18:04
Lokalizacja: Bad Dirsdorf
Auto: MK2 oraz MK4
Silnik: 2xRP

Rozrząd i pompa wody

Post autor: PhoeniX » sob lis 12, 2011 12:03

Dobra kat lekko przestawiony został i przyznam że kurcze jest chyba gorzej. Rano musialem troche pochechłac żeby odpalił choc był przymrozek ale autko spi w garazu. Tłucze co jakis czas w zaworach więc kurde nie wiem co się dzieje z miłą chęcia to chyba skocze do kogoś ze sprzętem i tyle.


PhoeniX
Boże jak umrę, nie pozwól mojej żonie sprzedać auta za cenę zakupu z umowy
MK2 by PhoeniX http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 2#p6250552

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Rozrząd i pompa wody

Post autor: Adamm » sob lis 12, 2011 13:47

PhoeniX_DDZ, a przestawiales na oko ?


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
PhoeniX
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2167
Rejestracja: śr maja 18, 2011 18:04
Lokalizacja: Bad Dirsdorf
Auto: MK2 oraz MK4
Silnik: 2xRP

Rozrząd i pompa wody

Post autor: PhoeniX » wt lis 15, 2011 11:00

Adamm ja sie wogóle nie znam na niczym więc koles ma poprawiac i gów..... mnie obchodzi. Zmienił troche kąt wtrysku i mam kłopoty rano z odpaleniem czyli poprawka. W sumie jutro autko idzie do poprawki a ze zapłaciłem to ma zrobic tak żeby działało i to dobrze. A co do stuków to stuka spad klawiatury i to tak cyklicznie co jakis czas masakra. Miałem do końca roku kupic części do zmiany wyglądu a niestety chyba tego nie dokonam. :(


PhoeniX
Boże jak umrę, nie pozwól mojej żonie sprzedać auta za cenę zakupu z umowy
MK2 by PhoeniX http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 2#p6250552

Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Rozrząd i pompa wody

Post autor: JABcok20 » wt lis 15, 2011 15:33

silnik po prawidłowej wymianie rozrządu i ustawieniu kąta wtrysku pracuje jak zegarek( o ile przed wymianą nie chodizł jak wychetłany kamaz). Większośc mechanikw maluje znaki i nie ustawia kąta wtrysku taka prawda.


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

Awatar użytkownika
PhoeniX
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2167
Rejestracja: śr maja 18, 2011 18:04
Lokalizacja: Bad Dirsdorf
Auto: MK2 oraz MK4
Silnik: 2xRP

Rozrząd i pompa wody

Post autor: PhoeniX » śr lis 16, 2011 10:06

Reklamacja sie przesuneła więc klekocze jak na bociana przystało. JABcok20 masz racje namalował znaczki ustawił póxniej przestawił ale teraz jest gorzej z odpaleniem rano a autko w garazu stoi. Problemem jest cykliczny stukot pod klawiaturą i tutaj jest moja obawa. Dzisiaj niby ma iśc na poprawkę więc zobaczymy jak mój SIEPAKA bedzie pracował


PhoeniX
Boże jak umrę, nie pozwól mojej żonie sprzedać auta za cenę zakupu z umowy
MK2 by PhoeniX http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 2#p6250552

Awatar użytkownika
PhoeniX
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2167
Rejestracja: śr maja 18, 2011 18:04
Lokalizacja: Bad Dirsdorf
Auto: MK2 oraz MK4
Silnik: 2xRP

Rozrząd i pompa wody

Post autor: PhoeniX » pn lis 21, 2011 09:34

Drodzy administratorzy ten temat do zamknięcia. Podczas wymiany wałek rozrządu był źle ustawiony i wymagał przestawienia o jeden ząbek teraz działa choć koles ukręcił mi nakretke od pokrywy zaworów i mam zalany olejem silnik. Jako laik poprawiłem wszystko po swojemu i narazie jest dobrze choć silnik jest do wyczyszczenia.


PhoeniX
Boże jak umrę, nie pozwól mojej żonie sprzedać auta za cenę zakupu z umowy
MK2 by PhoeniX http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 2#p6250552

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 33 gości