MK3 po wymianie pompy chodzi jeszcze gorzej

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

MK3 po wymianie pompy chodzi jeszcze gorzej

Post autor: munior » pt lis 18, 2011 21:08

koperson pisze:Podłączyliśmy golfa pod Vag . Dawka oraz kąt wtrysku były ok .
Tzn.jakie :bajer: Bo sądząc po tym
koperson pisze:Zastanawia nas tylko fakt ze na 4 cylindrze jest brak jakiejkolwiek dawki....
to kiepsko się orientujecie ,bo nie zobaczycie dawki na zadnym cylindrze ,a tym bardziej na czwartym bo tak naprawdę to trzeci ,czyli sterujacy :chytry: widzieliście korekcje dawki ,a one nic nie mówia o dawce
koperson pisze:Byłem u mechanika , majstrował cos przy nastawniku ale to nie pomogło .
Majstrować to sobie mógł :grin: jak nie miał podpiętego vaga to szkoda było do niego jechać ...Kur...a mać :grrr: co tępe tłumoki :panna: biorą się za nastawnik bez vaga ...to nie 1,6 td że mozna sobie bez kompa śrubokrętem i kluczem przy pompie pokręcić .Watpię żeby ten "spec" przynajmniej zaznaczył sobie wcześniejsze położenie nastawnika ,przed zrzuceniem go z pompy ...


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

koperson
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 69
Rejestracja: wt sty 12, 2010 16:01
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna

MK3 po wymianie pompy chodzi jeszcze gorzej

Post autor: koperson » pt lis 18, 2011 21:18

Akurat Vag miał podpięty kiedy majstrował przy nastawniku :hmm: sluchaj nie jestem zadnym expertem (mozna nawet powiedzieć ze kupa sie znam) ja tutaj tylko pisze co jest nie tak i oczekuje porad . A ty zamiast powiedziec co nie tak ktos zrobił , i jak powinien zrobić to tylko potępiasz czyjeś starania

Kąt wahał sie od 38 do 42 .
Ostatnio zmieniony pt lis 18, 2011 21:20 przez koperson, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

MK3 po wymianie pompy chodzi jeszcze gorzej

Post autor: munior » pt lis 18, 2011 21:19

koperson pisze:Obiecał ze zrobi wszystko jak należy tylko musze mu znowu zostawić auto .
Od razu nie miał czasu :chytry:


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

MK3 po wymianie pompy chodzi jeszcze gorzej

Post autor: Adamm » pt lis 18, 2011 21:19

munior pisze:Watpię żeby ten "spec" przynajmniej zaznaczył sobie wcześniejsze położenie nastawnika ,przed zrzuceniem go z pompy ...
i tak by mu to wiele nie dalo
koperson pisze: napisał(a):
Byłem u mechanika , majstrował cos przy nastawniku ale to nie pomogło .
pomajstrowac to sobie moze w spodniach bez vaga

jak patrzyliscie korekcje dawek w grupie 13 to jakim cudem twierdzisz ze dawka jest ok?

grupa 001 pozycja 02 jaka jest wartosc na cieplym silniku?
basic settings grupa 000 pozycja 02 jaka jest wartosc ?


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

koperson
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 69
Rejestracja: wt sty 12, 2010 16:01
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna

Re: MK3 po wymianie pompy chodzi jeszcze gorzej

Post autor: koperson » pt lis 18, 2011 21:27

Adamm pisze:grupa 001 pozycja 02 jaka jest wartosc na cieplym silniku?
basic settings grupa 000 pozycja 02 jaka jest wartosc ?
Niestety w tym momencie juz nie jestem w stanie podać tych parametrów bo sam nie posiadam vaga



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

MK3 po wymianie pompy chodzi jeszcze gorzej

Post autor: munior » pt lis 18, 2011 21:28

koperson pisze: A ty zamiast powiedziec co nie tak ktos zrobił , i jak powinien zrobić to tylko potępiasz czyjeś starania
Niczego nie potępiam ,tylko chłopaki cienko się orientujecie i nic nie zdziałacie .Niech ten patałach zrobi jak się należy ,bo za to wziął kasę ,jak ma vaga to chwila i zrobione ...chyba że robi to pierwszy raz ,bo jak każe zostawić auto to raczej tak :chytry:


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

koperson
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 69
Rejestracja: wt sty 12, 2010 16:01
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna

MK3 po wymianie pompy chodzi jeszcze gorzej

Post autor: koperson » pt lis 18, 2011 21:31

Najwyrazniej masz racje , wychodzi na to ze slabo sie orientuje . Bo jak widać nie zrobił tego poprawnie . A ja sam nie jestem w stanie nic zrobić poniważ nie znam sie prawie na niczym , dlatego jesli auto sie psuje to jade do mechanika a nie robie auta samemu .



Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

MK3 po wymianie pompy chodzi jeszcze gorzej

Post autor: Fahoo » pt lis 18, 2011 21:34

koperson, napisz do kogos z grupy regionalnej niech zarzuci ci vaga i poda kat wtrysku i dawke i bedzie wiadomo co robic


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Awatar użytkownika
don vittorio
rock n roll
rock n roll
Posty: 248
Rejestracja: czw lut 04, 2010 20:23
Lokalizacja: kuj-pom

MK3 po wymianie pompy chodzi jeszcze gorzej

Post autor: don vittorio » ndz lis 20, 2011 21:35

koperson, chłopaki mają rację. Musisz skorzystać z diagnozy kogoś, kto naprawdę kuma VAGa i TDI na VP. Z tego co widzę, to ten Twój mechanior sobie doświadcza na Twojej furce. Zrób tak jak mówi Fahoo, i napisz co ustaliliście tutaj. Ja mogę tam czegoś nie wiedzieć ale w temacie masz wypowiedzi naprawdę tęgich głów z tego forum i na pewno Tobie doradzą.


"Jestem nędzarzem, posiadam tylko marzenia. Rozsiałem je u twych stóp.

Stąpaj lekko, gdyż stąpasz po moich marzeniach.”

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 46 gości