kontrolka oleju - kłopot zdalny
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 9
- Rejestracja: pt paź 10, 2008 21:02
- Lokalizacja: Brzózki k Szczecina
- Kontakt:
kontrolka oleju - kłopot zdalny
Witam , mam prośbe o szybką poradę w takim temacie - vw 3-TD /przebieg 210000/Auto jest na terminie i przebiegu wymiany oleju/
po zimnej nocy -po odpaleniu bez problemowym/ po rozgrzaniu pojawia sie mrugająca kontrolka ciśnienia oleju? ??
Po sprawdzeniu poziomu - było ciut mało-uzupełnione- problem nie zanika.
Zdaję sobie sprawę że to częsty temat ale tym autem moja żona jest grube kilkaset km od domu - i Ona ma ten problem -jutro tzn niedziela ma wracać....
Podczas jazdy tam ani dotychczasowej ekspoloatacji ten problem nie występowal/ i ma obawy co do ewentualnych kłopotów z powrotem lub konsekwencji poważniejszych??
Jeśli na szybko ktoś może mi cokolwiek podpowiedzieć to proszę.
Czytałem całe wpisy odnosnie tego lub podobnego tematu ale jest sporo opcji/ czujniki..??/
po zimnej nocy -po odpaleniu bez problemowym/ po rozgrzaniu pojawia sie mrugająca kontrolka ciśnienia oleju? ??
Po sprawdzeniu poziomu - było ciut mało-uzupełnione- problem nie zanika.
Zdaję sobie sprawę że to częsty temat ale tym autem moja żona jest grube kilkaset km od domu - i Ona ma ten problem -jutro tzn niedziela ma wracać....
Podczas jazdy tam ani dotychczasowej ekspoloatacji ten problem nie występowal/ i ma obawy co do ewentualnych kłopotów z powrotem lub konsekwencji poważniejszych??
Jeśli na szybko ktoś może mi cokolwiek podpowiedzieć to proszę.
Czytałem całe wpisy odnosnie tego lub podobnego tematu ale jest sporo opcji/ czujniki..??/
michalfree
-
- Nowicjusz
- Posty: 9
- Rejestracja: pt paź 10, 2008 21:02
- Lokalizacja: Brzózki k Szczecina
- Kontakt:
kłopot zdalny
ok dzięki / tylko czy wymiana dopiero w domu -czyli trasa nie narobi kłopotów??
michalfree
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
kłopot zdalny
i tego bym się trzymał na początek skoro i tak jest czas na wymianę. Tylko unikać filtrów Filtron.michalfree pisze:Auto jest na terminie i przebiegu wymiany oleju
Co do jazdy...jeżeli kontrolka pali się bo ma dobry powód do tego to kilkaset km może nie wpłynąć dobrze na silnik, ja dla spokoju próbowałbym ogarnąć temat tam na miejscu.
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 518
- Rejestracja: śr lis 04, 2009 20:20
- Lokalizacja: WPU,WL Murowannka
- Kontakt:
kontrolka oleju - kłopot zdalny
jeżeli to wina tylko czujnika to wiadomo że można śmiało wracać
ale jeżeli nie ma pewności to jest duże ryzyko
dobrze by było przekręcić od innego auta czujnik na chwile i wtedy było by wszystko jasne co i jak
osobiście mam założony w kabinie zegar wskazujący ciśnienie oleju i mam kontrole nad tym w każdej chwili
parę min roboty
ale jeżeli nie ma pewności to jest duże ryzyko
dobrze by było przekręcić od innego auta czujnik na chwile i wtedy było by wszystko jasne co i jak
osobiście mam założony w kabinie zegar wskazujący ciśnienie oleju i mam kontrole nad tym w każdej chwili
parę min roboty
-
- Nowicjusz
- Posty: 9
- Rejestracja: pt paź 10, 2008 21:02
- Lokalizacja: Brzózki k Szczecina
- Kontakt:
kontrolka oleju - kłopot zdalny
cóż ..serdecznee dzięki -spróbowałem zdalnie temat ogarnąć, samochód zapalił normalnie ( czyli na dotyk) mimo ze zmrożony, pracował ok, poziom oleju na zimnym ok,,, podjęliśmy decyzję powrotu- udaną / jako dodatkową przypadłość dzisiaj rano -pojawił sie brak pracy obrotomierza.......
Czyli trzeba sie na miejscu przyjrzeć czujnikom, elektronice , przekażnikom // a zaczne od wymiany filtrów i oleju = wiem filtry dobrej jakości .
Dzięki za dobre porady i szybką reakcję,( gdyby komuś się skojarzył z czymś zanik obrotomierza-proszę o dodatkowe info) gdzies w tematach na forum w podobnych przypadlościach przewinął sie mi temat zaniku wskazań obrotomierza- muszę pogrzebać ponownie. .
Czyli trzeba sie na miejscu przyjrzeć czujnikom, elektronice , przekażnikom // a zaczne od wymiany filtrów i oleju = wiem filtry dobrej jakości .
Dzięki za dobre porady i szybką reakcję,( gdyby komuś się skojarzył z czymś zanik obrotomierza-proszę o dodatkowe info) gdzies w tematach na forum w podobnych przypadlościach przewinął sie mi temat zaniku wskazań obrotomierza- muszę pogrzebać ponownie. .
michalfree
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
kontrolka oleju - kłopot zdalny
wpisz w szukajkę a znajdziesz całą masę tematów - dosyć często poruszany problem kontrolki i niedziałającego obrotomierza. Nie ma sensu kolejny raz tego samego pisać...michalfree pisze:gdyby komuś się skojarzył z czymś zanik obrotomierza-proszę o dodatkowe info
- Michał_1977
- _
- Posty: 14242
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
kontrolka oleju - kłopot zdalny
Qto, to jest mitQto pisze:Tylko unikać filtrów Filtron.
Niech Ci t0mal, napisze co Niemcy ładowali na pierwszy montaż
- ciachotdi
- diesel m@ster
- Posty: 1121
- Rejestracja: pt gru 05, 2008 15:05
- Lokalizacja: Aalsmeer
- Auto: Seat mii
kontrolka oleju - kłopot zdalny
do przeczyszczenia przewód na alternatorze zasniedział czesty problemQto pisze:niedziałającego obrotomierza.
-
- Nowicjusz
- Posty: 9
- Rejestracja: pt paź 10, 2008 21:02
- Lokalizacja: Brzózki k Szczecina
- Kontakt:
kontrolka oleju - kłopot zdalny
ok dzięki Wam Koledzy i szukajce , po dotarciu mojej Kobiety do domu znalazłem... urwany kabel żółto czewony od wtyczki przy alteku...!
15 minut pracy ala McGywer po ciemku przy latarce i autko odzyskało sprawność..ech odrazu lżej na duszy.
Jutro wymiana oleju i filtrów( Michał_1977 = nie mam nic przeciwko Filtronowi osobiscie , fakt że do obu swoich Vw stosuję filtry Boscha ; tzn do Golfa 1.9 tD szanując go i traktując jako pojazd podstawowy...czytaj ma być bezawaryjny i niezawodny dla mojej żony
// do drugiego czyli Vw scirocco Mk II Bieber Cabrio; z uwagi na pasję i stosowanie do niego li tylko najwyższej klasy części i materiałów eksploatacyjnych- w zamian za co odpałaca mi się bezawaryjnością nawet na najdalszych trasach letnich.. ).
Zatem będzie to tak czy inaczej Bosch .
Pozdrawiam -Michał
15 minut pracy ala McGywer po ciemku przy latarce i autko odzyskało sprawność..ech odrazu lżej na duszy.
Jutro wymiana oleju i filtrów( Michał_1977 = nie mam nic przeciwko Filtronowi osobiscie , fakt że do obu swoich Vw stosuję filtry Boscha ; tzn do Golfa 1.9 tD szanując go i traktując jako pojazd podstawowy...czytaj ma być bezawaryjny i niezawodny dla mojej żony
// do drugiego czyli Vw scirocco Mk II Bieber Cabrio; z uwagi na pasję i stosowanie do niego li tylko najwyższej klasy części i materiałów eksploatacyjnych- w zamian za co odpałaca mi się bezawaryjnością nawet na najdalszych trasach letnich.. ).
Zatem będzie to tak czy inaczej Bosch .
Pozdrawiam -Michał
michalfree
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
kontrolka oleju - kłopot zdalny
może mit...mi się filtr tej firmy rozleciał i jego bebechy blokowały przepływ olejuMichał_1977 pisze: Qto napisał(a):Tylko unikać filtrów Filtron.
Qto, to jest mit
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 120 gości