Rozrząd i pompa wody
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Re: Rozrząd i pompa wody
Nie jeździj za dużo z tak ustawionym rozrządem bo to nie jest zdrowe dla silnika. Zawory o tłoki raczej nie uderzają bo o ile by to było w stanie odpalić (w co wątpię) to jechać już nie miałby szans.
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 872
- Rejestracja: wt lis 22, 2005 19:07
- Lokalizacja: WGS//WP
- Kontakt:
Re: Rozrząd i pompa wody
Może mi ktos wytłumaczyć, dlaczego przy rozrządzie trzeba kombinować z kątem wtrysku?
Nie wystarczy na znaki? U mnie byłą wymieniona pompa wody, rozrząd i nic nie stuka.
To znaczy stukał, ale wtrysk bo się zacinał (nie ma to zapewne nic do rzeczy), ale już wszystkie wymieniłem...
Co do kolegi to chyba coś przestawione, skoro nie stukało a stuka...
Nie wystarczy na znaki? U mnie byłą wymieniona pompa wody, rozrząd i nic nie stuka.
To znaczy stukał, ale wtrysk bo się zacinał (nie ma to zapewne nic do rzeczy), ale już wszystkie wymieniłem...
Co do kolegi to chyba coś przestawione, skoro nie stukało a stuka...
http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRkioSjUFKyMHzqmuU0GfCiXEIgR5re3-DV5-g48EwFKSNS3s23AQ
- Michał_1977
- _
- Posty: 14218
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Rozrząd i pompa wody
Nie wystarczy.To jest coś podobnego,jak ustawienie zapłonu w benzyniaku-rozregulowany,to kicha prycha i nie jedzie.dominik7 pisze:Może mi ktos wytłumaczyć, dlaczego przy rozrządzie trzeba kombinować z kątem wtrysku?
Nie wystarczy na znaki?
Poluzuj pompę i rusz nią w tył i przód,a przekonasz się,że ustawienie początku tłoczenia ma duże znaczenie
Rozrząd i pompa wody
W oplach sie nie ustawia tego ale nie wiem czy dlatego ze ma tak duzy zakres regulacji na nastawniku kara w pompie czy poprostu producent nie przewiduje takich zabiegów. W tdi natomiast sie reguluje i bardzo dobrze bo mamy wplyw na to ze silniczek chodzi idealnie a nie ze prawie dobrze.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
Rozrząd i pompa wody
wesol, tylko tu mowa o TD ale w nim tez sie ustawia i ma to wiekszy wplyw na prace niz w TDI gdzie komputer po odpaleniu jest w stanie doregulowac kat wtrysku w pewnym zakresie
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
- PhoeniX
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2167
- Rejestracja: śr maja 18, 2011 18:04
- Lokalizacja: Bad Dirsdorf
- Auto: MK2 oraz MK4
- Silnik: 2xRP
Rozrząd i pompa wody
Dobra kat lekko przestawiony został i przyznam że kurcze jest chyba gorzej. Rano musialem troche pochechłac żeby odpalił choc był przymrozek ale autko spi w garazu. Tłucze co jakis czas w zaworach więc kurde nie wiem co się dzieje z miłą chęcia to chyba skocze do kogoś ze sprzętem i tyle.
PhoeniX
Boże jak umrę, nie pozwól mojej żonie sprzedać auta za cenę zakupu z umowy
MK2 by PhoeniX http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 2#p6250552
Boże jak umrę, nie pozwól mojej żonie sprzedać auta za cenę zakupu z umowy
MK2 by PhoeniX http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 2#p6250552
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
Rozrząd i pompa wody
PhoeniX_DDZ, a przestawiales na oko ?
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
- PhoeniX
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2167
- Rejestracja: śr maja 18, 2011 18:04
- Lokalizacja: Bad Dirsdorf
- Auto: MK2 oraz MK4
- Silnik: 2xRP
Rozrząd i pompa wody
Adamm ja sie wogóle nie znam na niczym więc koles ma poprawiac i gów..... mnie obchodzi. Zmienił troche kąt wtrysku i mam kłopoty rano z odpaleniem czyli poprawka. W sumie jutro autko idzie do poprawki a ze zapłaciłem to ma zrobic tak żeby działało i to dobrze. A co do stuków to stuka spad klawiatury i to tak cyklicznie co jakis czas masakra. Miałem do końca roku kupic części do zmiany wyglądu a niestety chyba tego nie dokonam.
PhoeniX
Boże jak umrę, nie pozwól mojej żonie sprzedać auta za cenę zakupu z umowy
MK2 by PhoeniX http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 2#p6250552
Boże jak umrę, nie pozwól mojej żonie sprzedać auta za cenę zakupu z umowy
MK2 by PhoeniX http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 2#p6250552
Rozrząd i pompa wody
silnik po prawidłowej wymianie rozrządu i ustawieniu kąta wtrysku pracuje jak zegarek( o ile przed wymianą nie chodizł jak wychetłany kamaz). Większośc mechanikw maluje znaki i nie ustawia kąta wtrysku taka prawda.
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
- PhoeniX
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2167
- Rejestracja: śr maja 18, 2011 18:04
- Lokalizacja: Bad Dirsdorf
- Auto: MK2 oraz MK4
- Silnik: 2xRP
Rozrząd i pompa wody
Reklamacja sie przesuneła więc klekocze jak na bociana przystało. JABcok20 masz racje namalował znaczki ustawił póxniej przestawił ale teraz jest gorzej z odpaleniem rano a autko w garazu stoi. Problemem jest cykliczny stukot pod klawiaturą i tutaj jest moja obawa. Dzisiaj niby ma iśc na poprawkę więc zobaczymy jak mój SIEPAKA bedzie pracował
PhoeniX
Boże jak umrę, nie pozwól mojej żonie sprzedać auta za cenę zakupu z umowy
MK2 by PhoeniX http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 2#p6250552
Boże jak umrę, nie pozwól mojej żonie sprzedać auta za cenę zakupu z umowy
MK2 by PhoeniX http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 2#p6250552
- PhoeniX
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2167
- Rejestracja: śr maja 18, 2011 18:04
- Lokalizacja: Bad Dirsdorf
- Auto: MK2 oraz MK4
- Silnik: 2xRP
Rozrząd i pompa wody
Drodzy administratorzy ten temat do zamknięcia. Podczas wymiany wałek rozrządu był źle ustawiony i wymagał przestawienia o jeden ząbek teraz działa choć koles ukręcił mi nakretke od pokrywy zaworów i mam zalany olejem silnik. Jako laik poprawiłem wszystko po swojemu i narazie jest dobrze choć silnik jest do wyczyszczenia.
PhoeniX
Boże jak umrę, nie pozwól mojej żonie sprzedać auta za cenę zakupu z umowy
MK2 by PhoeniX http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 2#p6250552
Boże jak umrę, nie pozwól mojej żonie sprzedać auta za cenę zakupu z umowy
MK2 by PhoeniX http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 2#p6250552
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 43 gości