po wymianie rozrządu

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Michal7891
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: sob lis 05, 2011 20:01

po wymianie rozrządu

Post autor: Michal7891 » czw lis 10, 2011 00:47

NA zimnym jak go dzisiaj sprawdzałem to tego nie słychac



Awatar użytkownika
J.B.S.
Forum Master
Forum Master
Posty: 1819
Rejestracja: sob mar 22, 2008 19:08
Lokalizacja: Radom

po wymianie rozrządu

Post autor: J.B.S. » czw lis 10, 2011 00:51

To niby by się zgadzało że za mocno napięte.Jaki masz napinacz hydrauliczny czy samą rolką się napina?



Awatar użytkownika
$iwy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 457
Rejestracja: pt kwie 13, 2007 17:36
Lokalizacja: Prudnik (Opolskie)

Re: po wymianie rozrządu

Post autor: $iwy » czw lis 10, 2011 20:13

Dwa tygodnie temu przerabiałem to w moim ASZ :panna: :helm:
Robiłem rozrząd ze znajomkiem-pasek Dayco rolki Ina i pompa KWP
Poskładaliśmy i jęczy tak jak w tym linku.
Pojechałem do znajomka mechanika i powiedział że pewnie pasek Dayco- trafił :)
Założył mi Gates'a i jest cisza.Też myślałem że to rolka albo pompa ale wziął oscyloskop?czy coś i dał mi posłuchać że jest cisza.
Tak więc ja stawiam na pasek.
Podobno te z Dayco jęczą bo mają ten teflon i musi się wytrzeć.Wtedy będzie cisza.



Michal7891
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: sob lis 05, 2011 20:01

po wymianie rozrządu

Post autor: Michal7891 » pt lis 11, 2011 02:00

w tym rzecz ze cały zestaw jest z Gates'a , bynajmniej widziałem karton bo co tam w środku śmiga tego nie wiem. A napinacz prawdopodobnie jest hydrauliczny. Byłem dzisiaj u innego mechanika i powiedział ze te pompy z ruvila czasem są za długie mikro ale są i proponował założyć SKF-a.A jak jest zbyt mocno napięty to będę musiał kupić nowy pasek czy wystarczy go poluzować??



Awatar użytkownika
J.B.S.
Forum Master
Forum Master
Posty: 1819
Rejestracja: sob mar 22, 2008 19:08
Lokalizacja: Radom

po wymianie rozrządu

Post autor: J.B.S. » pt lis 11, 2011 02:22

Jak pracował krótko wystarczy poluzować .Pomimo ze napinacz jest hydrauliczny powinno sie go ustawić odpowiednio .Może mechanik ustawił za mocno napięcie i dlatego hałasuje.
Parę pomp ruvilla zamontowałem i nie miałem takich problemów.To samo tyczy się pasków DAYCO.
Niech delikatnie poluzuje i zobaczycie czy się poprawiło.



Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9231
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

po wymianie rozrządu

Post autor: wesol » pt lis 11, 2011 09:32

tak poluzować. To samo w chewroletach mielismy. Ustawialo sie napiecie na znak na napnaczu i halasował. Dawalo sie deczko mniej i juz była cisza.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Michal7891
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: sob lis 05, 2011 20:01

po wymianie rozrządu

Post autor: Michal7891 » pt lis 11, 2011 17:01

500 km to krótko??? czy już będzie trzeba nowy kupić?



Awatar użytkownika
Neoarti
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 894
Rejestracja: wt lis 01, 2005 20:18
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Re: po wymianie rozrządu

Post autor: Neoarti » pt lis 11, 2011 21:15

spokojnie nie panikuj może po prostu za mocno naciągnęli pasek i wyje, sprawdź zanim zaczniesz rozbierać cały układ rozrządu


NordGlass Diamentowe szyby samochodowe, jak masz problem z szybą wal śmiało na PW :)

Michal7891
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: sob lis 05, 2011 20:01

po wymianie rozrządu

Post autor: Michal7891 » wt lis 15, 2011 17:40

a żeby poluzować trzeba to wszystko rozbierać na nowo?



Awatar użytkownika
J.B.S.
Forum Master
Forum Master
Posty: 1819
Rejestracja: sob mar 22, 2008 19:08
Lokalizacja: Radom

po wymianie rozrządu

Post autor: J.B.S. » wt lis 15, 2011 23:36

No prawie wszystko.



Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

po wymianie rozrządu

Post autor: Fahoo » śr lis 16, 2011 01:52

Michal7891, sprawdz tłumik drgan na kole wałka rozrzadu czy nie ma pęknieć i czy si enie rozwulkanizował


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Michal7891
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: sob lis 05, 2011 20:01

Re: po wymianie rozrządu

Post autor: Michal7891 » pt lis 18, 2011 17:01

Fahoo pisze:Michal7891, sprawdz tłumik drgan na kole wałka rozrzadu czy nie ma pęknieć i czy si enie rozwulkanizował
A powiedź mi gdzie to jest :D



Michal7891
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: sob lis 05, 2011 20:01

po wymianie rozrządu

Post autor: Michal7891 » pt lis 18, 2011 17:23

Dobra juz znalazłem dowiedziałem się gdzie to jest. A powiedz mi jaki jest koszt wymiany tego. I czy warsztat rozbierając już parę razy ten rozrząd nie doszedł do tego a przed wymianą tego nie było powinien to zrobić po kosztach?? dodam że udzielili mi na rozrząd gwarancji.



Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9231
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

po wymianie rozrządu

Post autor: wesol » pt lis 18, 2011 18:53

to zgloś ze od wymiany wlasnie jest taki dzwiek. niech sprawdza ten rozrzad, moze sami poluzuja nieco i bedzie git.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 164 gości