![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
pozdro
![kufel :kufel:](./images/smilies/kufel.gif)
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
po pierwsze - mechanik z dupy wzięty widocznie - jakis praktykant typu ryzyk fizyk czy chybił trafiłgreg pisze:zmień na taki od TDI to będzie różnica - wogóle to co to za "mechanik"???
greg - czy naprawdę można coś uzyskać wymontowując cały tłumik i zastępując go rurą około 2" ???greg pisze:wydech do TDI tj końcowy tłumik ma 2 wychodzące rurki - wiec jest charakterystyczny - po prostu całkiem inna jest jego konstrukcja.
jestem przeciwnikiem tego rodzaju tuningu - chcesz mieć większą moc to dobry sportiowy ywdech a nie zastępować go rurą.... + do tego przy pompie i turbo pomyślećJohny1984 pisze:greg - czy naprawdę można coś uzyskać wymontowując cały tłumik i zastępując go rurą około 2" ???
jeśli tak to od którego momentu wyciąć tłumik??? - kata wytłukłem na amen
najpierw wymontowałem go a potem wytlukłem środek łomem - za to dostałem 50 zł od kolesia który uzyskuje z tego srebro czy platynę - sam nie wiem.greg pisze:likwidacje przy pomocy młota powodują hałas, a co za tym idzie - zainteresowanie panów w niebieskich autach z białymi drzwiami
wiem, żę dużo jest na forum tego typu tematów ,ale nic konkretnego w nich nie piszągreg pisze:chcesz mieć większą moc to dobry sportiowy ywdech a nie zastępować go rurą.... + do tego przy pompie i turbo pomyśleć
polecałbym kontakt np z Leopardem z forum VW na www.autocentrum.pl lub którymś z chłopaków co zajmuje się wirusowaniem TDIJohny1984 pisze:a co Ty byś polecał do silnika 1Z????
aha, dzięki... trochę już pomogłeś... więc.... sam rozumiesz co i jak....greg pisze:polecałbym kontakt np z Leopardem z forum VW na www.autocentrum.pl lub którymś z chłopaków co zajmuje się wianiem TDI
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 111 gości