Brak mocy głównie na niskich obrotach ale bardzo dziwnie....
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- wariatwariatwariat
- Nowicjusz
- Posty: 10
- Rejestracja: pt paź 21, 2011 01:09
Brak mocy głównie na niskich obrotach ale bardzo dziwnie....
Witam wszystkich ...
2.0 TDI 170 DSG NO-DPF
Mam dziwny problem z moim golfrydem, mianowicie:
na niskich obrotach czyli od wart. poczat. około 800 obr do 3100 samochod praktycznie w ogóle nie przyspiesza, po przekroczeniu tej magicznej wartości dostaje tzw kopa i zaczyna w miarę sprawnie przyspieszać, ale nadal nie tak jak powinien.
Samochód nie posiada już DPF/FAP czyli zapchany filtr odpada, została założona nowiusieńka turbina i dalej jet tak samo, wymieniony zaworek (nazywa sie chyba N75...), przepływka przeczyszczona i sprawdzona VAGiem, wartości podobno w normie...
Macie panowie/panie jakiś pomysł
Z góry dziękuje za pomoc
2.0 TDI 170 DSG NO-DPF
Mam dziwny problem z moim golfrydem, mianowicie:
na niskich obrotach czyli od wart. poczat. około 800 obr do 3100 samochod praktycznie w ogóle nie przyspiesza, po przekroczeniu tej magicznej wartości dostaje tzw kopa i zaczyna w miarę sprawnie przyspieszać, ale nadal nie tak jak powinien.
Samochód nie posiada już DPF/FAP czyli zapchany filtr odpada, została założona nowiusieńka turbina i dalej jet tak samo, wymieniony zaworek (nazywa sie chyba N75...), przepływka przeczyszczona i sprawdzona VAGiem, wartości podobno w normie...
Macie panowie/panie jakiś pomysł
Z góry dziękuje za pomoc
Brak mocy głównie na niskich obrotach ale bardzo dziwnie....
ten właśnie jeden wyraz "podobno" należy zweryfikować a jak, prosto - wykonać logi i zamieścić je na forum.wariatwariatwariat pisze:wartości podobno w normie...
- wariatwariatwariat
- Nowicjusz
- Posty: 10
- Rejestracja: pt paź 21, 2011 01:09
Brak mocy głównie na niskich obrotach ale bardzo dziwnie....
Na prawde nikt nie ma zadnego pomysłu???
Pomuzcie juz 4 miesiace sie z tym borykam...
Pomuzcie juz 4 miesiace sie z tym borykam...
Brak mocy głównie na niskich obrotach ale bardzo dziwnie....
Sztomel, Ci napisał co zrobić. Zrób komplet logów i wrzuć na forum, z fusów nikt nic nie wywróżywariatwariatwariat pisze:Na prawde nikt nie ma zadnego pomysłu???
Pomuzcie juz 4 miesiace sie z tym borykam...
- wariatwariatwariat
- Nowicjusz
- Posty: 10
- Rejestracja: pt paź 21, 2011 01:09
Re: Brak mocy głównie na niskich obrotach ale bardzo dziwnie
Dzisiaj skombinowalem sprawna przeplywke, zamienie i zobaczymy czy będzie różnica, jeżeli nie to gdzie indziej tkwi ZONK...
Przepływka wymieniona i tzw CH...J nic to nie zmienilo...
JAKIES POMYSŁY ????
Przepływka wymieniona i tzw CH...J nic to nie zmienilo...
JAKIES POMYSŁY ????
- Łuki_79
- Forum Master
- Posty: 1694
- Rejestracja: ndz lut 21, 2010 19:59
- Lokalizacja: *̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡__|̲̲̲͡͡͡▫ ̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡__ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡* wieś w POS
Brak mocy głównie na niskich obrotach ale bardzo dziwnie....
wariatwariatwariat pisze:JAKIES POMYSŁY ????
Sztomel pisze:wykonać logi
wariatwariatwariat, bez logów raczej nikt nie będzie tobie pisał co masz wymienić aby nie narażać ciebie na zbędne koszty.hoja pisze:Zrób komplet logów
Uruchom silnik i sprawdź czy możesz wtedy wcisnąć sztangę do gruszki turbiny.
- wariatwariatwariat
- Nowicjusz
- Posty: 10
- Rejestracja: pt paź 21, 2011 01:09
Brak mocy głównie na niskich obrotach ale bardzo dziwnie....
Sztanga hodzi jak złoto, ale wpadłem na mały pomysł:
mianowicie powiazalem to z faktem ze czasami troszkę dziwnie odpala.
Problem tkwi CHYBA w klapie gaszacej, tej co jest pod EGRem.
W wolnej chwili zablokuje ta klape w pozycji otwartej oczywiście i zobaczymy...
Mam nadzieje ze to to...
A... Może to czujnik cisnienia doładowania
Takie 2 pomysły na najbliższa diagnozę
Czujnik ciśnienia doładowania wymieniony i ... lipa, nic nie pomogło
EGR zaslepiony , klapa gaszaca zablokowana i dalej KASZANA.!!
Na razie nie mam możliwości zrobienia logow, może ma ktoś jakiś pomysł co mógłbym jeszcze sprawdzic "garazowym" sposobem???
mianowicie powiazalem to z faktem ze czasami troszkę dziwnie odpala.
Problem tkwi CHYBA w klapie gaszacej, tej co jest pod EGRem.
W wolnej chwili zablokuje ta klape w pozycji otwartej oczywiście i zobaczymy...
Mam nadzieje ze to to...
A... Może to czujnik cisnienia doładowania
Takie 2 pomysły na najbliższa diagnozę
Czujnik ciśnienia doładowania wymieniony i ... lipa, nic nie pomogło
EGR zaslepiony , klapa gaszaca zablokowana i dalej KASZANA.!!
Na razie nie mam możliwości zrobienia logow, może ma ktoś jakiś pomysł co mógłbym jeszcze sprawdzic "garazowym" sposobem???
- daniel.wwe
- TDI PoweR
- Posty: 752
- Rejestracja: wt lip 05, 2011 14:04
Brak mocy głównie na niskich obrotach ale bardzo dziwnie....
Bez logów to wiesz można sobie gdybać może to a może tamto... Wymienisz połowę części a efektu i tak może nie być, bo okaże się że problem tkwi zupełnie gdzie indziejwariatwariatwariat pisze:ma ktoś jakiś pomysł co mógłbym jeszcze sprawdzic "garazowym" sposobem???
“Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty dla szybkich kierowców”
-
- Mały gagatek
- Posty: 50
- Rejestracja: wt gru 02, 2008 13:20
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- Kontakt:
Brak mocy głównie na niskich obrotach ale bardzo dziwnie....
Sprawdź wężyk odchodzący od zaworu N75 do gruszki przy turbinie. Zacznij od zaworu kierując się do gruszki pościskaj wężyk i zobacz czy nigdzie się nie zapada bo na oko to nie jest do sprawdzenia bo przeważnie wężyk jest w oplocie.
- wariatwariatwariat
- Nowicjusz
- Posty: 10
- Rejestracja: pt paź 21, 2011 01:09
Brak mocy głównie na niskich obrotach ale bardzo dziwnie....
dzisiaj wrzuce logi,
Samochód stał 2 tyg w warsztacie i ch...j co zdziałali. Posprawdzali prawie wszystko turbine, egr, wszelkiego rodzaju czujniki (np. przepływomierz, czujnik ciśnienia doładowania) wszystko SPRAWNE - tak powiedzieli.
Jedyne co nie zostało sprawdzone to układ paliwa...
Jedyny pomysł jaki mi przychodzi do głowy to pompa podciśnienia VACUM
Co drodzy specjaliści o tym myślicie??? Moga być takie objawy gdyby pompa podciśnienia nie pracowała poprawnie???
Samochód stał 2 tyg w warsztacie i ch...j co zdziałali. Posprawdzali prawie wszystko turbine, egr, wszelkiego rodzaju czujniki (np. przepływomierz, czujnik ciśnienia doładowania) wszystko SPRAWNE - tak powiedzieli.
Jedyne co nie zostało sprawdzone to układ paliwa...
Jedyny pomysł jaki mi przychodzi do głowy to pompa podciśnienia VACUM
Co drodzy specjaliści o tym myślicie??? Moga być takie objawy gdyby pompa podciśnienia nie pracowała poprawnie???
Brak mocy głównie na niskich obrotach ale bardzo dziwnie....
jak nie będzie podciśnienia to będziesz miał gorsze hamulce i nie będzie doładowania to nie bedzie podciśnienia które wciągnie sztangę w turbinie żeby ta wreszcie zaczęła dmuchać
- wariatwariatwariat
- Nowicjusz
- Posty: 10
- Rejestracja: pt paź 21, 2011 01:09
Brak mocy głównie na niskich obrotach ale bardzo dziwnie....
Prosze bardzo o to link do LOGÓW w moim MK5
http://vaglog.rtnet.pl/rugbypowerscrum_63797.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Log (0 - 011,003,001)
http://vaglog.rtnet.pl/rugbypowerscrum_63797.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Log (0 - 011,003,001)
Brak mocy głównie na niskich obrotach ale bardzo dziwnie....
Widać, że turbina nie dmucha tyle ile trzeba, stąd brak mocy. Sprawdź wszystko po kolei co steruje turbiną plus możliwa nieszczelność w dolocie. Najlepiej oddaj to auto do kogoś kto się zna.
Brak mocy głównie na niskich obrotach ale bardzo dziwnie....
ringel pisze:prawdź wszystko po kolei co steruje turbiną plus możliwa nieszczelność w dolocie.
lub na wydechu przed turbiną. może też nie trzymać zawór EGR'u lub jest uszkodzona jedna z uszczelek od przewodu EGR.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 174 gości