seryjny AFN po chipie

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pn cze 26, 2006 10:43

mirass pisze:no to napisz mu program konkretnie pod zdrową serie a nie pakuj gotowca z półki
a wg Ciebie program nie jest konkretny ?

pokaż mi lepszy wykres od AFN-a ? z tego co przeglądałem po forach (masters, diagtronik itd) nie widziałem lepszego AFN-a po samym sofcie...
mirass pisze:BTW: czemu nie zrobiłeś mocniejszego softu skoro silnik ma potencjał ???
no własnie uysy - tłumacz się :) :P

ten soft, który został wgrany i tak przewyższył moje oczekiwania :) ale apetyt rosnie więc nigdy nic nie wiadomo :bigok:



mirass
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 633
Rejestracja: czw lut 23, 2006 21:23
Lokalizacja: Oborniki Śląskie
Kontakt:

Post autor: mirass » pn cze 26, 2006 13:28

cowboy pisze:
mirass pisze:no to napisz mu program konkretnie pod zdrową serie a nie pakuj gotowca z półki
a wg Ciebie program nie jest konkretny ?

pokaż mi lepszy wykres od AFN-a ? z tego co przeglądałem po forach (masters, diagtronik itd) nie widziałem lepszego AFN-a po samym sofcie...
mirass pisze:BTW: czemu nie zrobiłeś mocniejszego softu skoro silnik ma potencjał ???
no własnie uysy - tłumacz się :) :P

ten soft, który został wgrany i tak przewyższył moje oczekiwania :) ale apetyt rosnie więc nigdy nic nie wiadomo :bigok:
poszukaj...ponoć gdzieś na pomorzu jest ibi AFN po samym sofcie gdzie wyszło sporo więcej...nie dawno to było - chyba było to na SR


www.vagtune.pl tel. 502730289

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pn cze 26, 2006 13:51

może to o to chodzi:
http://www.streetracing.pl/forum/viewto ... =ibiza+afn

niestety nie powieksza mi się ten wykres :(

w zasadzie co mógłbym zrobić u siebie to spróbowac powalczyc o bardziej płaski moment.. i może kilka koników - pewnie nawet tego nie odczuję...

popatrz na nasze wykresy - są prawie idealnie pokrywające się :)

przy 3000 rpm obaj mamy jeszcze troszke ponad 300 nm i 130 km

jedyna róznica to taka że ja mam ciut wiekszy moment (o 9 nm) max i niżej niż Ty a Ty masz ciut większą moc (o 4 km) też ciutke niżej - kto ma lepiej trudno roztrzygnąć...moim zdaniem wiekszy moment bardziej się wyczuwa niz max moc..

Nmax cowboy - 339 / 2072 rpm , miras 330,5 / 2450

Pmax cowboy - 136 / 3937 rpm , mirass 140,2 / 3760

jeżeli masz wstawione full gratów to trzeba to zestroic pod możliwości turbiny, wtrysków itd - a jeżeli masz tak jak ja serię, to faktycznie bierzesz program z półki i jeśli silnik jest OK to w 80% wszystko pieknie bangla :)

przecież nie oszukujmy sie tu nie ma czarów :) - mniej więcej tyle samo wgrywa się nowy soft i liste kanałów do pioneera :P - zwłaszcza jak ktoś ma OBD2 ..takie są fakty

jedyną rzeczą którą ja jeszcze musze zrobic to kupić kierownice powietrza na IC...bo nie mam jej w ogóle !! - a w zderzaku mam zaślepke pełna z benzyniaka ( lewy przód był bity i ktos się nie znał) ostatnio wydłubałem w niej troche dziurek...

na szczęście nie mam lewego nadkola i podczas deszczu mam za to naturalne spryskiwanie wodą :)

sam IC też ma pozaginane blaszki i mam w dolocie ponad 50 st C. :( a nawet prawie 60...

[ Dodano: Pon Cze 26, 2006 14:21 ]
może takie cuś? :P

http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=111605071

na razie wywierciłem otworki w zaślepce od benzynika... na czas ścigania mozna jeszcze wyjąć całkiem migacz ze zderzaka :)

Obrazek



mirass
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 633
Rejestracja: czw lut 23, 2006 21:23
Lokalizacja: Oborniki Śląskie
Kontakt:

Post autor: mirass » pn cze 26, 2006 18:48

właśnie..chodzi o to aby wykres był jak najbardziej płaski a nie miał załamań bo w nich kryja sie konie i niutki..
jest między nami jedna różnica - nasze pompy różnią sie falą, dlatego ty masz większy potencjał
no i uważam że moj przebieg wykresu jest bardziej przyjazny dla silnika.
czy autko przydymia ci jak mocno dociśniesz przy przyspieszaniu?
jeśli na serii IC masz 50stopni w dolocie to nie dotykaj go


www.vagtune.pl tel. 502730289

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pn cze 26, 2006 19:03

jest między nami jedna różnica - nasze pompy różnią sie falą, dlatego ty masz większy potencjał
no tak ale Ty masz w 3 miejscach przewage :
1. lepsze wtryski ASV
2. mocniejsza turbinkę ASZ 1,4 Bara - ja mam póki co 1,165 Bara
3. FIMC - to raczej nie ma wpływu na wykres :P
mirass pisze:czy autko przydymia ci jak mocno dociśniesz przy przyspieszaniu?
tak samo jak przed chipem - czyli prawie nic :) lekki dymek przy butowaniu na maxa..
mirass pisze:jeśli na serii IC masz 50stopni w dolocie to nie dotykaj go
no podchodziło pod 60 i auto nie było butowane jeszcze ... ale jeszcze z zaślepką..

IC ma pozaginane blaszki, pewnie się ostał po tej stłuczce - wygląda fatalnie...więc jak się uda dostać jakiegos od mk4 tak żeby pasował to zmienie..FIMCa nie planuje...za dużo rzeźby z rurkami...

najwiekasz róznica jest w koszcie dojścia do poziomu 140/330 - u mnie to było.. 4 razy mniej niż u Ciebie :) - ale też za dobrego mk3 z AFN-em trzeba dać co najmniej 2,5 kPLN wiecej - więc się wyrównuje :P

pozdro

ps. musze tylko dopaść G-techa coby sprawdzić czy jest podobnie na drodze...

ps.ps. do ilu się bujnąłeś na tych 400 metrach ?



mirass
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 633
Rejestracja: czw lut 23, 2006 21:23
Lokalizacja: Oborniki Śląskie
Kontakt:

Post autor: mirass » pn cze 26, 2006 19:12

cowboy pisze:
jest między nami jedna różnica - nasze pompy różnią sie falą, dlatego ty masz większy potencjał
no tak ale Ty masz w 3 miejscach przewage :
1. lepsze wtryski ASV
2. mocniejsza turbinkę ASZ 1,4 Bara - ja mam póki co 1,165 Bara
3. FIMC - to raczej nie ma wpływu na wykres :P
mirass pisze:czy autko przydymia ci jak mocno dociśniesz przy przyspieszaniu?
tak samo jak przed chipem - czyli prawie nic :) lekki dymek przy butowaniu na maxa..
mirass pisze:jeśli na serii IC masz 50stopni w dolocie to nie dotykaj go
no podchodziło pod 60 i auto nie było butowane jeszcze ... ale jeszcze z zaślepką..

IC ma pozaginane blaszki, pewnie się ostał po tej stłuczce - wygląda fatalnie...więc jak się uda dostać jakiegos od mk4 tak żeby pasował to zmienie..FIMCa nie planuje...za dużo rzeźby z rurkami...

najwiekasz róznica jest w koszcie dojścia do poziomu 140/330 - u mnie to było.. 4 razy mniej niż u Ciebie :) - ale też za dobrego mk3 z AFN-em trzeba dać co najmniej 2,5 kPLN wiecej - więc się wyrównuje :P

pozdro

ps. musze tylko dopaść G-techa coby sprawdzić czy jest podobnie na drodze...

ps.ps. do ilu się bujnąłeś na tych 400 metrach ?
z powietrza mocy nie nadmuchasz...chodzi o to aby przegonić dym
różnica miedzy ASV a AFN jest mała - kupilem bo dobrze sprzedalem swoje

co do IC nie ma aż takiej rzeźby...spokojnie..blaszki można porozginac małym śrubokrętem

na około 350metrze wrzuciłem 5tkę bo 4ka dochodziła do 4000obr/min


www.vagtune.pl tel. 502730289

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pn cze 26, 2006 19:19

mirass pisze:na około 350metrze wrzuciłem 5tkę bo 4ka dochodziła do 4000obr/min
opłaciło Ci sie na ostatnie 50 metrów 5 zapinać - ja bym ciągnał do 4300 rpm ?

robiłes testy jak jest szybciej - przecież spoko da się do 140 km/h na 4 lecieć..a zamian biegu to zawsze 0,1 sek :P
mirass pisze:różnica miedzy ASV a AFN jest mała - kupilem bo dobrze sprzedalem swoje
no w cisnieniu jest duza - w połaczeniu z pompą 1Z może tego nie widac...



mirass
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 633
Rejestracja: czw lut 23, 2006 21:23
Lokalizacja: Oborniki Śląskie
Kontakt:

Post autor: mirass » pn cze 26, 2006 19:23

cowboy pisze:
mirass pisze:na około 350metrze wrzuciłem 5tkę bo 4ka dochodziła do 4000obr/min
opłaciło Ci sie na ostatnie 50 metrów 5 zapinać - ja bym ciągnał do 4300 rpm ?

robiłes testy jak jest szybciej - przecież spoko da się do 140 km/h na 4 lecieć..a zamian biegu to zawsze 0,1 sek :P
mirass pisze:różnica miedzy ASV a AFN jest mała - kupilem bo dobrze sprzedalem swoje
no w cisnieniu jest duza - w połaczeniu z pompą 1Z może tego nie widac...
jak poćwiczę to odpowiem na to pytanie

dłun kolego dłub czekam na 150KM w twoim golfiku :smoke:


www.vagtune.pl tel. 502730289

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pn cze 26, 2006 19:47

mirass pisze:dłun kolego dłub czekam na 150KM w twoim golfiku
150 km nic specjalnego mi nie da wolałbym żeby przty 3500 rpm było jeszcze grubo ponad 300 niutków...

nie zamierzam na 1/4 startowac ale G-techem chetnie bym się zweryfikował :)

pozdrawiam



zenonpl
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 57
Rejestracja: czw kwie 13, 2006 22:49
Lokalizacja: Łódź

Wiecie ja uważam że nie ma co kłócić sie o programy

Post autor: zenonpl » pn cze 26, 2006 21:57

każdy wybiera co mu wygodniej a jak ja bym miał sie porównywać na wyniki to niestety Cowboy ze swoim softem dupę kopię mojemu autku i programowi ale czy to musi oznaczać zły program ... chyba nie po prostu fura taka juz oporna jest i tyle i program nic już tu nie zmieni jesli chodzi o wynik maksymalny tyle że jest bardzo łądnie poprowadzony i i tak jeździ się ok więc nie o co kruszyć kopii.



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pn cze 26, 2006 22:10

zenonpl pisze:więc nie o co kruszyć kopii.
spoko, przecież kopii nie kruszymy - ja przynajmniej nie mam takich zapedow :)
jestem zadowolony - może jeszcze coś sie porzeźbi :) może jakiś soft z przytupem na vwmanie zapodam :P

ale generalnie auto śmiga jak dzikie - szkoda dalej modzic bo mozna przedobrzyć - pójdzie turbina albo sprzęgło rozwale :P

a wyniki waszych 1Z tym bardziej gratki !! bo duzo wymagały pracy i kasy - ja se tylko wgrałem soft i śmigam :')



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » wt cze 27, 2006 00:26

zenonpl pisze:a jak ja bym miał sie porównywać na wyniki to niestety Cowboy ze swoim softem dupę kopię mojemu autku i programowi
dlaczego tak uwazasz?


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

zenonpl
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 57
Rejestracja: czw kwie 13, 2006 22:49
Lokalizacja: Łódź

to proste widziałem film

Post autor: zenonpl » wt cze 27, 2006 00:35

jak jego variat jeżdzi i widzę że mój pada pow. 3800 przy jego plus 129 koni to nie 136 mysle że stąd różnica a moment też sporo niższy mam.

[ Dodano: 27 Cze 2006 00:36 ]
przyczyna pewnie gdzieś leży ale ja nie wiem gdzie a dalej sam nie mam juz siły szukać i tak dobrze że kolega uysy pomógł znależć 9Nm i 4 PS.



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » śr cze 28, 2006 09:41

zenonpl pisze:jak jego variat jeżdzi
dzieki zenek :) nie jest jeszcze z niego taki wariat :P

jak wykombinuje g-techa to sie zweryfikuje czasy bo wykresy to nie wszystko - niektórzy się śmieją z wykresów vtecha...



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 214 gości