Wymiana wtrysku POLO 1.4 TDI

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

rombana
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: pn cze 14, 2010 23:29
Lokalizacja: Malbork -Obecnie Londyn

Wymiana wtrysku POLO 1.4 TDI

Post autor: rombana » wt lis 01, 2011 19:57

Witam.
Temat jest następujący ,mam okazje kupić VW Polo 1.4 TDI z przebiegiem 180000 tys km samochód nie pracuje na 2 cylinder ale dopiero po osiagnieciu temperatury pracy silnika .
Pytanie do kolegów czy w VW jest tak samo kodowany wtrysk jak w Fordzie czy wystarczy go wymienić i będzie latał ??
I czy autko z tym przebiegiem nie będzie z byt awaryjne .
Prosze kolegów o jakieś ciekawe wypowiedzi na ten temat ,autko jest wizualnie w stanie dobrym dlatego sie nad nim zastanawiam a ze musze dojechać do pracy 30 km w jedną stronę to 1.4 TDI jest do tego najlepsze (tak myślę).
Nie chce się wpakować jak to się mówi w bagno ,nie stać mnie na częste naprawy auta a wiem ze czesci do tanich nie nalezą .Może koledzy wyjawią wady i zalety POLO 1.4 TDI.
Dziękuje z góry i pozdrawiam.



Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10573
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Wymiana wtrysku POLO 1.4 TDI

Post autor: doggie » wt lis 01, 2011 23:20

pompowtryskiwaczy się nie koduje



Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9260
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Wymiana wtrysku POLO 1.4 TDI

Post autor: wesol » wt lis 01, 2011 23:25

rombana pisze:Nie chce się wpakować jak to się mówi w bagno ,nie stać mnie na częste naprawy auta a wiem ze czesci do tanich nie nalezą .Może koledzy wyjawią wady i zalety POLO 1.4 TDI.
to nie biez zadnych 1.2 cz 1.4 tdi. chlopie zastanow sie czego jest wiecej i ile masz czesci dostepnych do tej motorowni. Myslisz ze zaoszczedzisz na paliwie?? Nie bedzie to jechac a bedzie palic mniej o pol litra od 1.9


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Awatar użytkownika
Łuki_79
Forum Master
Forum Master
Posty: 1694
Rejestracja: ndz lut 21, 2010 19:59
Lokalizacja: *̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡__|̲̲̲͡͡͡▫ ̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡__ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡* wieś w POS

Wymiana wtrysku POLO 1.4 TDI

Post autor: Łuki_79 » wt lis 01, 2011 23:26

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=35&t=364471" onclick="window.open(this.href);return false;


Obrazek

Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10573
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Re: Wymiana wtrysku POLO 1.4 TDI

Post autor: doggie » wt lis 01, 2011 23:34

wesol pisze:chlopie zastanow sie czego jest wiecej i ile masz czesci dostepnych do tej motorowni.
części jest tyle samo co do 1.9 TDI, tylko faktem jest że trochę słabo to jedzie a pali niekoniecznie mniej od 1.9, ale z drugiej strony spokojnie softem na 100ps to się robi i wtedy jedzie normalnie ale i tak telepie bo przecież to kastrat



rombana
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: pn cze 14, 2010 23:29
Lokalizacja: Malbork -Obecnie Londyn

Wymiana wtrysku POLO 1.4 TDI

Post autor: rombana » śr lis 02, 2011 00:14

Panowie mi nie chodzi o startowanie na rajdach mi te 70 parę koni wystarczy i nie muszę mieć więcej już się w życiu na jezdziłem i na wydawałem pieniędzy wcześniej posiadałem BMW E34 M60 B30 I już nigdy więcej nie kupię BMW .
Mi chodzi tylko o to czy te autko z tym przebiegiem nie zacznie się już sypać nie ważne ile to spali mniejsza o to na pewno mniej niż 3 litrowe BMW .
Wcześniej miałem okazję jezdzić tym autem i naprawde przyjemnie mi sie nim jechało jeśli chodzi o spalanie i porównać do 1.9 może być porównywalne mi panowie bardziej chodzi o grupę ubezpieczeniową Polo znajduje sie on na 5 pozycji a takie 1.9 wychodzi to poza moje granice tu na wyspach za audi A4 1.9 tdi ubezpieczenie na rok wyniosło by mnie 3000 tyś funt na rok a za Polo zapłacę około 700.
Pozdrawiam .



Awatar użytkownika
Muszka.d
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 286
Rejestracja: wt gru 18, 2007 21:15
Lokalizacja: DW /ONY
Kontakt:

Wymiana wtrysku POLO 1.4 TDI

Post autor: Muszka.d » śr lis 02, 2011 01:02

1.4 tdi pięknie wącha ropkę :bigok:

W takim sensie że miałem taki furgon jako zastępczy i nie jeździłem bardziej oszczędnym samochodem.

Przy prędkościach 120 km/h autostradą palił 3,5 L.

Po mieście 4.5 L MAX .

Jeździło się jak za freeko.



Ja tobie proponuje wyszukać kogoś kumatego i żeby Ci sprawdził ten furgon - bo to nie musi być wina wtrysku czasami listwy padają zasilające.
komp i będziesz już cokolwiek widział.


[/color]
tel: 606408070- WTRYSKI 0.216/0.230/0.260 WZM/TH/SEVEN/BOSCH/FIRAD
POMPOWTRYSKI - FIRAD HF +50% / +80% / +120% Power Plus 1043, Race 783
TURBINY [- GTB2260VK / GTB1756VK / GT2256VK / GT1749VA / GT1749VB /gt22v / GT2256V

Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9260
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Wymiana wtrysku POLO 1.4 TDI

Post autor: wesol » śr lis 02, 2011 08:07

tez mi sie wydaje ze to ta nieszczesna kabloteka do pompek a w zasadzie piny we wtyczkach tej kabloteki.
Jesli chodzi o warunki platnicze w UK to rozumiem oco CI chodzi. w tym przypadku jestem sklonny zmienic zdanie.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

rombana
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: pn cze 14, 2010 23:29
Lokalizacja: Malbork -Obecnie Londyn

Wymiana wtrysku POLO 1.4 TDI

Post autor: rombana » śr lis 02, 2011 08:15

Dzięki za odp kolego Muszka.
Usterka została zdjagnozowana ,przyjechał pan z komputerem wpioł wtyczkę i wyskoczył tylko błąd wtrysku na 2 cyl i coś z alternatorem wykasowalismy błąd ale on zaraz powróćił ,nie muszę objaśniać jak pracuję silnik 3 cylindrowy z nie działającą 2 :crazy:autko moge kupić za 800 fun wiec naprawdę się opłaca normalnie stoją 0d 2000 d0 3500 tyś fun.
Dziękuje i pozdrawiam.



Awatar użytkownika
jhosef
_
_
Posty: 9172
Rejestracja: czw lis 16, 2006 21:12
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Wymiana wtrysku POLO 1.4 TDI

Post autor: jhosef » sob lis 05, 2011 00:45

Z alternatorem to pewnie 17911. Ja też mam regularnie powracający. Trzeba sie przyjrzeć wtyczce koło rozrusznika. Ponoć kabel koroduje i nie daje sygnału o obciążeniu altka.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 86 gości