Brak mocy głównie na niskich obrotach ale bardzo dziwnie....

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
wariatwariatwariat
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: pt paź 21, 2011 01:09

Brak mocy głównie na niskich obrotach ale bardzo dziwnie....

Post autor: wariatwariatwariat » pt paź 21, 2011 01:52

Witam wszystkich ...
2.0 TDI 170 DSG NO-DPF

Mam dziwny problem z moim golfrydem, mianowicie:
na niskich obrotach czyli od wart. poczat. około 800 obr do 3100 samochod praktycznie w ogóle nie przyspiesza, po przekroczeniu tej magicznej wartości dostaje tzw kopa i zaczyna w miarę sprawnie przyspieszać, ale nadal nie tak jak powinien.

Samochód nie posiada już DPF/FAP czyli zapchany filtr odpada, została założona nowiusieńka turbina i dalej jet tak samo, wymieniony zaworek (nazywa sie chyba N75...), przepływka przeczyszczona i sprawdzona VAGiem, wartości podobno w normie...

Macie panowie/panie jakiś pomysł
Z góry dziękuje za pomoc



Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Brak mocy głównie na niskich obrotach ale bardzo dziwnie....

Post autor: Sztomel » pt paź 21, 2011 04:15

wariatwariatwariat pisze:wartości podobno w normie...
ten właśnie jeden wyraz "podobno" należy zweryfikować a jak, prosto - wykonać logi i zamieścić je na forum.


Obrazek

Awatar użytkownika
wariatwariatwariat
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: pt paź 21, 2011 01:09

Brak mocy głównie na niskich obrotach ale bardzo dziwnie....

Post autor: wariatwariatwariat » pt paź 21, 2011 11:16

Na prawde nikt nie ma zadnego pomysłu???
Pomuzcie juz 4 miesiace sie z tym borykam...



Awatar użytkownika
hoja
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 180
Rejestracja: pn sty 04, 2010 22:57
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Brak mocy głównie na niskich obrotach ale bardzo dziwnie....

Post autor: hoja » pt paź 21, 2011 12:42

wariatwariatwariat pisze:Na prawde nikt nie ma zadnego pomysłu???
Pomuzcie juz 4 miesiace sie z tym borykam...
Sztomel, Ci napisał co zrobić. Zrób komplet logów i wrzuć na forum, z fusów nikt nic nie wywróży ;)



Awatar użytkownika
wariatwariatwariat
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: pt paź 21, 2011 01:09

Re: Brak mocy głównie na niskich obrotach ale bardzo dziwnie

Post autor: wariatwariatwariat » sob paź 22, 2011 10:44

Dzisiaj skombinowalem sprawna przeplywke, zamienie i zobaczymy czy będzie różnica, jeżeli nie to gdzie indziej tkwi ZONK...

Przepływka wymieniona i tzw CH...J nic to nie zmienilo...

JAKIES POMYSŁY ????



Awatar użytkownika
Łuki_79
Forum Master
Forum Master
Posty: 1694
Rejestracja: ndz lut 21, 2010 19:59
Lokalizacja: *̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡__|̲̲̲͡͡͡▫ ̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡__ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡* wieś w POS

Brak mocy głównie na niskich obrotach ale bardzo dziwnie....

Post autor: Łuki_79 » sob paź 22, 2011 21:05

wariatwariatwariat pisze:JAKIES POMYSŁY ????
Sztomel pisze:wykonać logi
hoja pisze:Zrób komplet logów
wariatwariatwariat, bez logów raczej nikt nie będzie tobie pisał co masz wymienić aby nie narażać ciebie na zbędne koszty.

Uruchom silnik i sprawdź czy możesz wtedy wcisnąć sztangę do gruszki turbiny.


Obrazek

Awatar użytkownika
wariatwariatwariat
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: pt paź 21, 2011 01:09

Brak mocy głównie na niskich obrotach ale bardzo dziwnie....

Post autor: wariatwariatwariat » wt paź 25, 2011 00:35

Sztanga hodzi jak złoto, ale wpadłem na mały pomysł:
mianowicie powiazalem to z faktem ze czasami troszkę dziwnie odpala.
Problem tkwi CHYBA w klapie gaszacej, tej co jest pod EGRem.
W wolnej chwili zablokuje ta klape w pozycji otwartej oczywiście :) i zobaczymy...

Mam nadzieje ze to to...

A... Może to czujnik cisnienia doładowania

Takie 2 pomysły na najbliższa diagnozę

Czujnik ciśnienia doładowania wymieniony i ... lipa, nic nie pomogło :rozpacz: :rozpacz: :rozpacz:

EGR zaslepiony , klapa gaszaca zablokowana i dalej KASZANA.!!

Na razie nie mam możliwości zrobienia logow, może ma ktoś jakiś pomysł co mógłbym jeszcze sprawdzic "garazowym" sposobem???



Awatar użytkownika
daniel.wwe
TDI PoweR
TDI PoweR
Posty: 752
Rejestracja: wt lip 05, 2011 14:04

Brak mocy głównie na niskich obrotach ale bardzo dziwnie....

Post autor: daniel.wwe » czw lis 03, 2011 10:57

wariatwariatwariat pisze:ma ktoś jakiś pomysł co mógłbym jeszcze sprawdzic "garazowym" sposobem???
Bez logów to wiesz można sobie gdybać może to a może tamto... Wymienisz połowę części a efektu i tak może nie być, bo okaże się że problem tkwi zupełnie gdzie indziej


“Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty dla szybkich kierowców”

Cobra_vs
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 50
Rejestracja: wt gru 02, 2008 13:20
Lokalizacja: Jelenia Góra
Kontakt:

Brak mocy głównie na niskich obrotach ale bardzo dziwnie....

Post autor: Cobra_vs » czw lis 03, 2011 12:50

Sprawdź wężyk odchodzący od zaworu N75 do gruszki przy turbinie. Zacznij od zaworu kierując się do gruszki pościskaj wężyk i zobacz czy nigdzie się nie zapada bo na oko to nie jest do sprawdzenia bo przeważnie wężyk jest w oplocie.



Awatar użytkownika
wariatwariatwariat
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: pt paź 21, 2011 01:09

Brak mocy głównie na niskich obrotach ale bardzo dziwnie....

Post autor: wariatwariatwariat » wt lis 22, 2011 14:05

dzisiaj wrzuce logi,

Samochód stał 2 tyg w warsztacie i ch...j co zdziałali. Posprawdzali prawie wszystko turbine, egr, wszelkiego rodzaju czujniki (np. przepływomierz, czujnik ciśnienia doładowania) wszystko SPRAWNE - tak powiedzieli.
Jedyne co nie zostało sprawdzone to układ paliwa...
Jedyny pomysł jaki mi przychodzi do głowy to pompa podciśnienia VACUM
Co drodzy specjaliści o tym myślicie??? Moga być takie objawy gdyby pompa podciśnienia nie pracowała poprawnie???



arwam

Brak mocy głównie na niskich obrotach ale bardzo dziwnie....

Post autor: arwam » wt lis 22, 2011 20:00

jak nie będzie podciśnienia to będziesz miał gorsze hamulce i nie będzie doładowania to nie bedzie podciśnienia które wciągnie sztangę w turbinie żeby ta wreszcie zaczęła dmuchać



Awatar użytkownika
wariatwariatwariat
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: pt paź 21, 2011 01:09

Brak mocy głównie na niskich obrotach ale bardzo dziwnie....

Post autor: wariatwariatwariat » śr lis 23, 2011 12:17

Prosze bardzo o to link do LOGÓW w moim MK5

http://vaglog.rtnet.pl/rugbypowerscrum_63797.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Log (0 - 011,003,001)



Awatar użytkownika
ringel
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 242
Rejestracja: ndz lis 25, 2007 19:58
Lokalizacja: Munchen

Brak mocy głównie na niskich obrotach ale bardzo dziwnie....

Post autor: ringel » śr lis 23, 2011 19:37

Widać, że turbina nie dmucha tyle ile trzeba, stąd brak mocy. Sprawdź wszystko po kolei co steruje turbiną plus możliwa nieszczelność w dolocie. Najlepiej oddaj to auto do kogoś kto się zna.



arwam

Brak mocy głównie na niskich obrotach ale bardzo dziwnie....

Post autor: arwam » śr lis 23, 2011 20:18

ringel pisze:prawdź wszystko po kolei co steruje turbiną plus możliwa nieszczelność w dolocie.

lub na wydechu przed turbiną. może też nie trzymać zawór EGR'u lub jest uszkodzona jedna z uszczelek od przewodu EGR.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 86 gości