Mk4 pytanie dotyczące płynu chłodzącego

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

maleaw
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: ndz lip 17, 2011 11:49

Mk4 pytanie dotyczące płynu chłodzącego

Post autor: maleaw » pn paź 17, 2011 19:54

Witam
Mam takie pytanie odnośnie płynu chłodzącego. Miałem na lato zalaną samą wodę. Niestety nie mam teraz możliwości odpięcia wężyka od chłodnicy i spuszczenia wody (bo jest założona osłona podsilnikowa, a nie mam dostępnego kanału). Czy mogę zrobić tak, że po prostu wężyk wsadzę do zbiorniczka, zaciągnę i spuszczę trochę, a potem doleję płynu, włączę silnik i pompa wody sama rozprowadzi? Są już przymrozki, dlatego boję się rozsadzenia głowicy i proszę jak najszybsze odpowiedzi, chciałbym zrobić to dziś. Pozdrawiam
Michał



Awatar użytkownika
Neoarti
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 894
Rejestracja: wt lis 01, 2005 20:18
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Mk4 pytanie dotyczące płynu chłodzącego

Post autor: Neoarti » pn paź 17, 2011 20:01

Rozgrzej silnik tak aby otworzył się termostat spuść wodę korkiem do tego przeznaczonym z prawej strony chłodnicy na dole nie potrzebujesz do tego kanału na pewno zleci z chłodnicy i zbiornika wyrównawczego
dolej koncentratu jak miałeś samą wodę bo z bloku pewnie niewiele zleci i będzie ok


NordGlass Diamentowe szyby samochodowe, jak masz problem z szybą wal śmiało na PW :)

Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Mk4 pytanie dotyczące płynu chłodzącego

Post autor: italiano_83 » pn paź 17, 2011 20:05

Auto na podnośnik do wymiany kół klocek pod drewna pod próg odkręcić osłonę i odkręcić kranik spustowy który jest z prawej strony pod stojąc przed autem.
Wężykiem nie wyciągniesz za wiele z układu chłodzenia, a dolewając płynu rozwodnisz go tak, że zamarznie bardzo szybko, musiał byś czystego koncentratu g12 dolać, żeby to nie zamarzło, a i tak rozrabia się go 50/50 więc trzeba połowę wody z układu spuścić.


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Mk4 pytanie dotyczące płynu chłodzącego

Post autor: souler » pn paź 17, 2011 21:03

przeciez jak zdejmiesz tez waz i poleci woda na oslone to nic sie takiego nie stanie. calosci nigdy nie spuscisz, ale polowa powinna zleciez. dolejesz koncentratu i powinno byc jako-tako.


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
Neoarti
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 894
Rejestracja: wt lis 01, 2005 20:18
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Mk4 pytanie dotyczące płynu chłodzącego

Post autor: Neoarti » wt paź 18, 2011 07:48

po co zdejmować osłonę ? jak dobrze rozgrzejesz auto to połowa na pewno zleci dolej koncentratu i będzie Ok


NordGlass Diamentowe szyby samochodowe, jak masz problem z szybą wal śmiało na PW :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 57 gości