seryjny AFN po chipie

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
aw69
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 814
Rejestracja: ndz sty 30, 2005 23:48
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: aw69 » sob cze 24, 2006 17:11

ciekaw jestem co przyniosa mody mechaniczne dalej w AFNie, prawdopodobnie przy wtrsykach ASV i turbinie AWX nie wydoli sie więcej niz 1Z - praktycznie doł ten sam, no chyba ze sterownik od 1Z nie radzi sobie z ta turbiną?
Sterownik poradzi sobie oby był jednopłytowy (ja mam ecu od AFN'a) Jeśli chodzi o zastosowanie modów to niema reguły, to jak wyliczanke na jednym silniku będą przyrosty a na drugim nie.....Ja u siebie jeszcze chcialbym sprawdzic inną pompę 11-ke taką oryginalną od AHH, ale z tego co widze u kolegów co modzą na podobnych silnikach to raczej chyba nic nieda. Niema co sie oszukiwać nasze 1Z mają nagrzmocone kilometrów co nie miara 300 - 600 tys. i tak jak kolega Zenonpl mi powiedzial "Niestety ale z emeryta spirntera juz nie zrobisz :)"


Mistrzostwo Polski w klasie Diesel 1/4 mili WST 2008 rok.......

mirass
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 633
Rejestracja: czw lut 23, 2006 21:23
Lokalizacja: Oborniki Śląskie
Kontakt:

Post autor: mirass » sob cze 24, 2006 18:38

aw69 pisze:
ciekaw jestem co przyniosa mody mechaniczne dalej w AFNie, prawdopodobnie przy wtrsykach ASV i turbinie AWX nie wydoli sie więcej niz 1Z - praktycznie doł ten sam, no chyba ze sterownik od 1Z nie radzi sobie z ta turbiną?
Sterownik poradzi sobie oby był jednopłytowy (ja mam ecu od AFN'a) Jeśli chodzi o zastosowanie modów to niema reguły, to jak wyliczanke na jednym silniku będą przyrosty a na drugim nie.....Ja u siebie jeszcze chcialbym sprawdzic inną pompę 11-ke taką oryginalną od AHH, ale z tego co widze u kolegów co modzą na podobnych silnikach to raczej chyba nic nieda. Niema co sie oszukiwać nasze 1Z mają nagrzmocone kilometrów co nie miara 300 - 600 tys. i tak jak kolega Zenonpl mi powiedzial "Niestety ale z emeryta spirntera juz nie zrobisz :)"
dokładnie..dlatego ja nie grzebie dalej, to co jest musi mi wystarczyc


www.vagtune.pl tel. 502730289

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » sob cze 24, 2006 19:50

aw69, mirass, tak se myślę macie już mody lepsze niż mój AFN w serii - ECU, Wtryski, turbo - w zasadzie to przecież dół jest taki sam...

nie wiem jaki ja mam przebieg bo mam podmienioną szafę :( w komisie mu napisali 165 000 km :)

co do pompy 11mm to własnie może to być klucz w Twoim przypadku aw69... zresztą zenon miał zmienac pompe z AFN-a ciekaw jestem jaki efekt...

Ja w sumie jakoś (nie wiem czy VTECH przekłamuje) za łatwo osiągnąłem 136/339 :) na seryjnych gratach, suszarke mam ustawioną na maxa na 1,165 bara i nie wiem czy jest sens sie pałowac dalej...zwłaszcza że mam świadomość że łatwo nie będzie i każy niuton i konik kosztował bedzie coraz więcej... dodatkowo nie wiem jak długo pożyje mi sprzęgło...

a co do przebiegów 600 tys to jezeli kompresja w cylindrach jest OK to raczej nie powinno mieć to ogromnego znaczenia...

bardziej byłbym za tym że niektóre silniki są bardzo oporne np niektóre 1Z, AGR i inne 90... im wyżej tym lepiej 110 AFN, ASV nie mówiąć już o PD 130 czy o moim marzeniu ARL :P te ostatnie samym softem podchodzą do 180-190/ 400-420
Ale ARL to cięzko dostać one mają chyba FIMC-a w serii ?

pozdro



zenonpl
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 57
Rejestracja: czw kwie 13, 2006 22:49
Lokalizacja: Łódź

Cowboy zmieniłe efektu nie było zbytnio

Post autor: zenonpl » sob cze 24, 2006 21:57

więc poszła moja stara od 1Z na razie oczywiście ..... obecnie jak pisałem 8,24 na Gtechu



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » sob cze 24, 2006 22:31

więc poszła moja stara od 1Z na razie oczywiście ..... obecnie jak pisałem 8,24 na Gtechu
ale na starej pompie czy od AFN-a ?

no to nie jest az tak źle :)

kurde musze gdzieś tego G-techa dorwać - jestem ciekaw czy uda mi sie uzyskac podobny wynik?



Awatar użytkownika
uysy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 559
Rejestracja: pt lis 19, 2004 14:37
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: uysy » sob cze 24, 2006 22:34

Na starej, ta od AFNa była straszna bardacha...
A Mój g-tech jest na wszystkich majowkach, vwmaniach etc... no i u mnie w skrzynce zawsze :)



zenonpl
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 57
Rejestracja: czw kwie 13, 2006 22:49
Lokalizacja: Łódź

Polecam kontakt z kolegom Uysym

Post autor: zenonpl » sob cze 24, 2006 23:13

naprawdę bardzo mi pomógł i to po koleżeńsku .... a Gtech zawsze ma do dyspozycji......



mirass
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 633
Rejestracja: czw lut 23, 2006 21:23
Lokalizacja: Oborniki Śląskie
Kontakt:

Post autor: mirass » ndz cze 25, 2006 00:28

cowboy pisze:aw69, mirass, tak se myślę macie już mody lepsze niż mój AFN w serii - ECU, Wtryski, turbo - w zasadzie to przecież dół jest taki sam...

nie wiem jaki ja mam przebieg bo mam podmienioną szafę :( w komisie mu napisali 165 000 km :)

co do pompy 11mm to własnie może to być klucz w Twoim przypadku aw69... zresztą zenon miał zmienac pompe z AFN-a ciekaw jestem jaki efekt...

Ja w sumie jakoś (nie wiem czy VTECH przekłamuje) za łatwo osiągnąłem 136/339 :) na seryjnych gratach, suszarke mam ustawioną na maxa na 1,165 bara i nie wiem czy jest sens sie pałowac dalej...zwłaszcza że mam świadomość że łatwo nie będzie i każy niuton i konik kosztował bedzie coraz więcej... dodatkowo nie wiem jak długo pożyje mi sprzęgło...

a co do przebiegów 600 tys to jezeli kompresja w cylindrach jest OK to raczej nie powinno mieć to ogromnego znaczenia...

bardziej byłbym za tym że niektóre silniki są bardzo oporne np niektóre 1Z, AGR i inne 90... im wyżej tym lepiej 110 AFN, ASV nie mówiąć już o PD 130 czy o moim marzeniu ARL :P te ostatnie samym softem podchodzą do 180-190/ 400-420
Ale ARL to cięzko dostać one mają chyba FIMC-a w serii ?

pozdro
dół zgadza sie, ale moja pompa jest de facto jak od 1Z jeśli chodzi o parametry, silniki generacji AGR itp. mają już pompy mocniejsze, bardziej wydajne....w moim przypadku brakuje fali - gdybym miał falę od AFNa to może bym podszedł blizej 150KM, ale nie przeszedłbym tej bariery. Jeśli podejrzenie że w przypadku kolegi aw69 pompa klęczy, a druga bedzie oki to może wskoczyć ok.175KM :hmm: czego mu życze

fakt faktem mam więcej nagrzebane od ciebie, ale powietrzem nie da sie klaczy wykarmić. Trzeba podać owsa. Zgadzam sie z Tobą że każdy koń to dodatkowa, ciężka kasa.

No mnie też dziwi fakt iż tak łatwo poszła ci moc, aczkolwiek seria miła..teraz czekam na wyniki pomiarów g-techem bo z filmiku wychodzi w okolicach 9 sek.

w ARLu wystepuje komplet chłodnic, a IC jest naprawdę spory, ale do mk3 nie da sie włożyć (za szeroki)


www.vagtune.pl tel. 502730289

Awatar użytkownika
uysy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 559
Rejestracja: pt lis 19, 2004 14:37
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: uysy » ndz cze 25, 2006 01:45

No mnie też dziwi fakt iż tak łatwo poszła ci moc
Łatwo??? co to za wynik??? Przeca to bida.... To program z półki i wcale nie mocny....
Zauważam dziwną tendencję do zaniżania możliwości programowego kręcenia TDIków Nie wypada mi chyba pisać czemu tak się dzieje, może użytkownicy wyciągną wnioski sami??



zenonpl
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 57
Rejestracja: czw kwie 13, 2006 22:49
Lokalizacja: Łódź

w sumie porównując do moich 115 koni

Post autor: zenonpl » ndz cze 25, 2006 01:47

na TAKICH modach to łatwo ta moc przyszła

[ Dodano: 25 Cze 2006 01:47 ]
chyba sie zgodzisz ze mną po dzisiejszym dniu ???



Awatar użytkownika
uysy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 559
Rejestracja: pt lis 19, 2004 14:37
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: uysy » ndz cze 25, 2006 01:50

nie wiem co powiedzieć...
myślę, że już niedługo całe forum wyklaruje sobie opinię w tym temacie.



zenonpl
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 57
Rejestracja: czw kwie 13, 2006 22:49
Lokalizacja: Łódź

popieram

Post autor: zenonpl » ndz cze 25, 2006 01:53

OBY bo to z pożytkiem dla nas wszytskich



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » ndz cze 25, 2006 11:10

uysy pisze:atwo??? co to za wynik??? Przeca to bida.... To program z półki i wcale nie mocny....
dokładnie :) i to z półki dla emerytów :bigok: ale może kiedys sie zarzuci cos mocniejszego :P



mirass
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 633
Rejestracja: czw lut 23, 2006 21:23
Lokalizacja: Oborniki Śląskie
Kontakt:

Post autor: mirass » pn cze 26, 2006 01:36

uysy pisze:
No mnie też dziwi fakt iż tak łatwo poszła ci moc
Łatwo??? co to za wynik??? Przeca to bida.... To program z półki i wcale nie mocny....
Zauważam dziwną tendencję do zaniżania możliwości programowego kręcenia TDIków Nie wypada mi chyba pisać czemu tak się dzieje, może użytkownicy wyciągną wnioski sami??
no to napisz mu program konkretnie pod zdrową serie a nie pakuj gotowca z półki...zresztą kolega sam wie ze silnik silnikowi nie równy...

BTW: czemu nie zrobiłeś mocniejszego softu skoro silnik ma potencjał ??? autko było dostrajane czy kość do kompa i do domu???


www.vagtune.pl tel. 502730289

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 227 gości