Golf III 1.9TDI 94r problem brak mocy

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
xman0070
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: ndz paź 09, 2011 13:44
Lokalizacja: Poznań

Golf III 1.9TDI 94r problem brak mocy

Post autor: xman0070 » ndz paź 09, 2011 14:14

Witam!
Na początku się przywitam.

Mój problem polega na tym iż samochód nie ma takiej mocy jak miał wcześniej. Może napisze od początku - jakiś tydzień temu wymieniłem rozrząd i od tego czasu co jest nie tak. Silnik odpala normalnie itd - lekko zmieniony głos pracy. Ogólnie to juz nie to samo. a tak pieknie maszynka szła ;p

Wykonałem logi dynamiczne grup 003,008,011 w programie VCDS-Lite wersja 1.0.
Prosiłbym o interpretację wyników - nie można tak jeździć zamulając.

Pozdrawiam Marcin i czekam na odpowiedź z góry dziekuję.

Obrazek
Obrazek



Awatar użytkownika
ja4rqu
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 635
Rejestracja: czw kwie 22, 2010 15:14
Lokalizacja: Okolice Przemyśla

Golf III 1.9TDI 94r problem brak mocy

Post autor: ja4rqu » ndz paź 09, 2011 14:29

a był po wymianie ustawiany kąt wtrysku? Jak się zmieniło brzmienie? Klekocze tak metalicznie?



Awatar użytkownika
xman0070
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: ndz paź 09, 2011 13:44
Lokalizacja: Poznań

Golf III 1.9TDI 94r problem brak mocy

Post autor: xman0070 » ndz paź 09, 2011 14:51

Jakoś w tygodniu była ruszana pompa - właśnie z tej przyczyny, że nie chce jechać tak jak wcześniej. Pewnie tez daltego zmienił się dźwięk.
Sorki, że nie napisałem o tej pompie - zapewniam, że więcej ukrytych opcji nie było he ;p
Także jak pompa została przestawiona to nic lepiej się nie zmieniło.
Wykluczyłem już większość opcji - dlatego zrobiłem logi - poczytałem trochę o tym i wszędzie piszą, że najlepiej robic logi.
pozdro



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Golf III 1.9TDI 94r problem brak mocy

Post autor: munior » ndz paź 09, 2011 18:10

xman0070 pisze:Jakoś w tygodniu była ruszana pompa - właśnie z tej przyczyny, że nie chce jechać tak jak wcześniej. Pewnie tez daltego zmienił się dźwięk.
Pompy nie rusza się "na oko" :chytry: o ile ten vcds ma dostępną grupę 000 to ustaw ten kąt tak jak ma być ,czyli ok.50
xman0070 pisze:Mój problem polega na tym iż samochód nie ma takiej mocy jak miał wcześniej.
Przy takich wskazaniach przepływomierza ,nie będzie miał mocy ...Dawka cięta ewidentnie wskutek zbyt małej masy powietrza "widzianej "przez przepływomierz ...Albo coś z przepływką ,albo nieszczelność miedzy przepływką a dolotem ,albo zapchał ci się filtr powietrza ...to akurat najmniej pradopodobne w krótkim okresie czasu :chytry:


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Awatar użytkownika
xman0070
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: ndz paź 09, 2011 13:44
Lokalizacja: Poznań

Golf III 1.9TDI 94r problem brak mocy

Post autor: xman0070 » ndz paź 09, 2011 18:18

Hej
Dzięki za odpowiedź. Sprawdzę szczelność i ustawię pompę tak jak powinna byc.
Także moje przypuszczenia, że z przepływka jest coś nie tak są dobre.
Pewnie jak wyjmowałem obudowę filtra coś się z nia stało. Trzeba będzie kupić i sprawdzić.
Dzięki za interpretację logów.
Pozdro do usłyszenia



Awatar użytkownika
xman0070
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: ndz paź 09, 2011 13:44
Lokalizacja: Poznań

Golf III 1.9TDI 94r problem brak mocy

Post autor: xman0070 » ndz paź 16, 2011 21:21

Witam
Mam nowe dane odnośnie problemu. Sprawdziłem przepływomierz, wymieniłem wszystkie wężyki na nowe i dalej było to samo.
Połączyłem czerwony z niebieskim i turbina ładnie pracuje - dochodzi do 0.6 bara - nie łapie żadnych błędów.
Czyli teraz stawiam na zawór N75 - ale przy tej wersji zaworu ciężko z regeneracją. Postaram się obadac temat i napisze co i jak.
Pozdro



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Golf III 1.9TDI 94r problem brak mocy

Post autor: munior » ndz paź 16, 2011 22:08

xman0070 pisze:Połączyłem czerwony z niebieskim i turbina ładnie pracuje - dochodzi do 0.6 bara - nie łapie żadnych błędów.
Kombinujesz jak koń pod górę :chytry: w logach na pewno nie widać przeładowania ,wiec nie wiem po co czepiłeś się n75 ,widać za to zaniżone wskazania przepływki
xman0070 pisze:Sprawdziłem przepływomierz,
jak sprawdziłeś ? podmieniałeś na pewny ?


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Awatar użytkownika
xman0070
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: ndz paź 09, 2011 13:44
Lokalizacja: Poznań

Golf III 1.9TDI 94r problem brak mocy

Post autor: xman0070 » ndz paź 16, 2011 22:10

Witam
Mam takie małe pytanie - Czy przy połączonych wężykach (niebieskim i czerwonym) turbina będzie pracować równo ale czy samochód będzie miał pełną moc?? Bo coś mi się wydaje, że to jeszcze nie to samo co było na początku, to znaczy przed wystąpieniem problemu. Czy jak wymienię lub dobrze zregeneruję zawór N75 to przybędzie mocy czy to nic nie zmieni ???
Pozdro



Awatar użytkownika
xman0070
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: ndz paź 09, 2011 13:44
Lokalizacja: Poznań

Golf III 1.9TDI 94r problem brak mocy

Post autor: xman0070 » ndz paź 16, 2011 23:06

Jeżeli chodzi o przepływomierz to wymieniłem na inny identyczny (używany) - nie wiem czy jest możliwość, że obie mają taka samą usterkę.
Ale teraz jest lepszy numer bo po regeneracji N75 nie łapie błędów - nie wchodzi w tryb awaryjny - cały czas trzyma koło 0,9 bara ciśnienie.
Przed chwilą sprawdzane hehe
Jest znaczna poprawa ale to jeszcze nie to - tak jakby jeszcze troszkę lepiej "szedł". Coś trzeba jeszcze pogrzebać - a może spróbuję znowu zrobić logi ??
Dzięki za pomoc "munior" i czekam na dalsze podpowiedzi.
Pozdro



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 268 gości