Odpala i gaśnie po 1 sekuńdzie
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Odpala i gaśnie po 1 sekuńdzie
witam wszystkich forumowiczów mam problem z moim Passatem B5 1.9TDI 115 koni a mainowicie robiłem silnik od podstaw poprzedni właściciel dosłownie go zakatował była wywalona panewka na korbowodzie padnięta turbosprężarka olej w paliwie i jeszcze można by tak było bez końca ale do żeczy poskładałem go całego wymieniłem rozrząd turbo wał z panewkami olej i filtry silnik zagadał od strzału jeździłem nim przez około 5 dni po mojej wiosce tam i spowrodem "nie dużo bo pare elementów bylo w tym czasie malowane" palił idealnie nic mu się nie działo aż pewnego dnia jak był kompletnie poskładany po przejechaniu 20 km przy prędkości 140km/h gościu mi wyjechał z podporządkowanej i musiałem dosyć mocno hamować po czym zredukoiwałem do 3 biegu po czym dodałem gazu lecz samochód zaszarpał troche po czym zgasł stamołem na poboczy i próbowałem go odpalić ale on Odpala i po 1 sekuńdzie gaśnie i tak za każdym razem Paliwo jest immo nie mruga Vag nic nie pokazuje. Nie mam pojęcia co to może być proszę o pomoc. Z góry dzięki
Odpala i gaśnie po 1 sekuńdzie
Do sprawdzenia Immo, bo objawy typowe
Golf IV Variant 1.9 TDI PD 2003 r Special
BYŁ- GOLF PLUS 1.9 TDI COMFORTLINE 2006 r
BYŁ- GOLF PLUS 1.9 TDI COMFORTLINE 2006 r
Odpala i gaśnie po 1 sekuńdzie
na początku też myślałem że immo ale raczej nie podczas jazdy tylko przy paleniu, jeszcze jak go paliłem to raz chodził troszke dłużej ale falował na obrotach pomiedzy 700/900 i nie reagował na pedał gazu ale jak dosyć szybko zacząłem go wciskać i puszczać to powoli wspinał się na obroty ale jak conajmniej ciagnik bez wydechu ale jak puściłem to puźniej już nie reagował
Odpala i gaśnie po 1 sekuńdzie
Witam, dzisiaj troche pogrzebałem przy silniku odpinałem po kolei kostki i odpalałem i gdy odpiołem czujnik ciśnienia doładowania samochód odpala i chodzi na wolnych obrotach tak jak trzeba ale gdy dodaję gazu on wspina sie ledwo do 1300obr i koniec więc wyciągnąłem czujnik od ojca z A4 1.9 TDi 110 AFN czujnik ma wszystkie numery te same i jak go podpiąłem do paska dalej to samo samochód odpala i po 2 sekundach gaśnie a co lepsze wsadziłem mój czujnik do A4 i ona pracuje normalnie czy ktoś wie co to może być ?
Re: Odpala i gaśnie po 1 sekuńdzie
Sprawdź czy klapa gaszaca po odpaleniu przypadkiem się samoczynnie zamyka, bo z twojego opisu wynika, że może robić ci taki bałagan, a czujnik ciśnienia doładowania nijak się niema do twojego problemu. Na koniec dodam, że przy zamkniętej klapie jest brak reakcji na gaz oraz kopcenie na siwo czy też niebiesko.
Odpala i gaśnie po 1 sekuńdzie
klapa gasząca jest przez caly czas otwarta po odpaleniu a jedna jak rozpinam map sensor "czujnik ciśnienia doładowania" to silnik odpala normalnie
PROBLEM ROZWIĄZANY !!!!!!!!!!!!
Był nim zawór n18 samochód cały czas dławił się spalinami i dlatego cały ten cyrk po odłączeniu i zaślepieniu przewodu podciśnienia z zaworu recyrkulacji spalin samochód chodzi jak nowy
Dzięki wszystkim za pomoc !!!!!!!
PROBLEM ROZWIĄZANY !!!!!!!!!!!!
Był nim zawór n18 samochód cały czas dławił się spalinami i dlatego cały ten cyrk po odłączeniu i zaślepieniu przewodu podciśnienia z zaworu recyrkulacji spalin samochód chodzi jak nowy
Dzięki wszystkim za pomoc !!!!!!!
- Michał_1977
- _
- Posty: 14226
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Odpala i gaśnie po 1 sekuńdzie
Witajcie.
Odkopie trupa,bo mam coś podobnego. ASZ po solidnym nagrzaniu odpala i gaśnie po 2-3 sekundach. Wczoraj dziada męczyłem z 15 razy,zanim odpalił na dobre.
Jak już załapie,to hula. W sterowniku jeden błąd związany z czujnikiem temp. cieczy (nie pamiętam już jaki).
Dziś znów pojeździłem,podłożyłem mu do pieca i znów po zgaszeniu miał pod górke z odpalaniem.Zdjąłem kostę ów czujnika i odpalał za każdym razem.
Więc podpinam VAG-a,ale temperatura dla ECU zbliżona do tej na blacie,no może ze 3-4 stopnie różnicy,ale to może być nawet błąd paralaksy. Tak czy srak,jest byk w sterowniku,więc coś na rzeczy
Teraz tak,mogę wymienić ten czujnik na ori z ASO,ale czy na pewno to on jest winowajcą. Czasami takie herezje mają miejsce,że już sam nie wiem... Dlaczego gaśnie?
Odkopie trupa,bo mam coś podobnego. ASZ po solidnym nagrzaniu odpala i gaśnie po 2-3 sekundach. Wczoraj dziada męczyłem z 15 razy,zanim odpalił na dobre.
Jak już załapie,to hula. W sterowniku jeden błąd związany z czujnikiem temp. cieczy (nie pamiętam już jaki).
Dziś znów pojeździłem,podłożyłem mu do pieca i znów po zgaszeniu miał pod górke z odpalaniem.Zdjąłem kostę ów czujnika i odpalał za każdym razem.
Więc podpinam VAG-a,ale temperatura dla ECU zbliżona do tej na blacie,no może ze 3-4 stopnie różnicy,ale to może być nawet błąd paralaksy. Tak czy srak,jest byk w sterowniku,więc coś na rzeczy
Teraz tak,mogę wymienić ten czujnik na ori z ASO,ale czy na pewno to on jest winowajcą. Czasami takie herezje mają miejsce,że już sam nie wiem... Dlaczego gaśnie?
Odpala i gaśnie po 1 sekuńdzie
W AFN miałem przypadek, że wtyczka czujnika była zalana płynem, puszczał oring, pomimo prawidłowych wskazań temperatury na vagu miałem przeboje z autem że hej, świece grzał kiedy chciał, delikatnie dymił, z rury śmierdziało jak ze stara 200. Skoro VAG wywala błąd coś jest na rzeczy, dobrze byłoby podmienić czujnik, zmieżyć rezystancje na pinach w czujniku. Ja kupiłem Febiego i jest ok.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 90 gości