EGR out - wrazenia

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

wielblad2
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 903
Rejestracja: czw sty 10, 2008 12:13
Lokalizacja: POZNAŃ
Kontakt:

EGR out - wrazenia

Post autor: wielblad2 » wt paź 04, 2011 23:07

No to życzę powodzenia i miłej pracy.


pozdro dieselek. Golf zawsze i wszędzie.Golf był,jest i będzie.

Awatar użytkownika
KoJ@K
...
...
Posty: 5923
Rejestracja: pt maja 28, 2010 08:45
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

EGR out - wrazenia

Post autor: KoJ@K » śr paź 05, 2011 20:28

No a jak inaczej ? Nową rure ? Jakoś po złożeniu wydaje mi się,że z auta jest lekki muł(przed rozbiórką też taki był,ale myślałem,że to wina tej właśnie wysuwającej się rury),ale najwidoczniej nie. Macie jakiś pomysł co może byc powodem zamulenia ? Chyba,ze jakieś gorsze paliwo się zatankowało ?!


Obrazek

Awatar użytkownika
KoJ@K
...
...
Posty: 5923
Rejestracja: pt maja 28, 2010 08:45
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

EGR out - wrazenia

Post autor: KoJ@K » śr paź 05, 2011 20:43

Zapchany katalizator - nie zamulam go,więć jaki,by mógłbyc powód zapchania ?!
Woda w tłumiku - to prędzej czy później chyba powinna się wydmuchac co nie ? A auto było myte tydz temu.
Zawalona turbina - tak nagle jakoś by się zawaliła czymś ?
Jakie rurki masz na myśli ?
Dolot chyba jakoś,by "furczał",dyby było coś nie tak ?!


Obrazek

colby
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 55
Rejestracja: ndz paź 04, 2009 22:25
Lokalizacja: Tychy

Re: EGR out - wrazenia

Post autor: colby » czw paź 06, 2011 23:33

Sztomel dzięki za podpowiedzi. W moim EGR nikt nie dłubał drutem ani śrubokrętem, jeżeli coś się stało z membraną to co najwyżej samoistnie. Miałem w planach sprawdzić sprawność N18 ale po ostatnim przeglądzie wężyków i zaworków całość zaczęła pracować normalnie. Podczas oględzin nie zauwżyłem, żadnych uszkodzeń ani załamań na przewodach. W wężyku do EGR pojawiło się podciśnienie a kontrolka z tablicy wskaźników zniknęła. Nie wiem ile poprawnych uruchomień silnika musi się odbyć aby kontrolka zgasła ale na pewno EGR musiał wrócić do swojej sprawności aby to się stało. Nie mam obecnie dostępu do kabla aby zrobić logi ale przymierzam się do nabycia więc na pewno "zloguje" jak tylko go będę miał. W ramach testu zdjąłem wężyk sterujący z EGR i wystarczyło kilka minut jazdy aby na tablicy wskaźników wyskoczył znajomy błąd. Jak będzie kabel to trzeba będzie nad tym podumać i zlikwidować świecenie przy odłączonym EGR.

Pozdrawiam



tzebrowski
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 190
Rejestracja: czw lip 24, 2008 11:28
Lokalizacja: VW Golf IV 1.9 TDI(66kw)

EGR out - wrazenia

Post autor: tzebrowski » ndz paź 09, 2011 10:13

Wyszukiwarka nic nie zwróciła więc podaje. W aso vw można dostać zaślepkę od strony kolektora wydechowego o nr 038131925A. Cena 12zł brutto. Ma grubość ~5mm.



mimi2121
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 43
Rejestracja: pn mar 28, 2011 19:00
Lokalizacja: Poznań

EGR out - wrazenia

Post autor: mimi2121 » pt paź 14, 2011 21:08

Mam EGR odłączony ( kabel) od silnika, ta tablicy rozdzielczej świeci mi się kontrolka silnika.
Można ją jakoś wyłączyć, bo chcę również zaślepić EGR i wyczyścić kolektor?



Behemoth1987
GREEN
GREEN
Posty: 666
Rejestracja: śr maja 20, 2009 12:18
Kontakt:

EGR out - wrazenia

Post autor: Behemoth1987 » ndz paź 16, 2011 14:52

możę pomyliłes go z przpustnicą ;) http://allegro.pl/audi-a3-golf-iv-octav ... 07604.html" onclick="window.open(this.href);return false; bo też jest w niej komora gasząca ale ja sie na tym nie znam niech ktos inny się wypowie



Awatar użytkownika
Chris_krk
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: ndz mar 28, 2010 14:38
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

EGR out - wrazenia

Post autor: Chris_krk » śr paź 19, 2011 00:13

Panowie, że tak wtrącę- jaki powinien być odczyt EGR duty cycle? Na moich logach (http://vaglog.rtnet.pl/krzychu2_60541.html" onclick="window.open(this.href);return false;) wyszło na początku 4,8% a potem 84,5 i się nie ruszało. Wszystko na postoju, dynamicznie może innym razem. Zastanawia mnie sprawa EGR, chciałbym ją zgłębić :)



Awatar użytkownika
Aivars
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 291
Rejestracja: pn wrz 13, 2010 23:02
Lokalizacja: okolice miastastumostów

EGR out - wrazenia

Post autor: Aivars » wt paź 25, 2011 18:07

Panowie, mam pytanie. Czy kolektor z AWX (sa jakies rozne rodzaje?) podejdzie plug&play do 1Z z zachowanym zaworem EGR? Nie chce go wyrzucac ani zaslepiac, tylko przeczyscic i wrzucic kolektor z AWX. Z gory dzieki :)


ain't low enough.

Awatar użytkownika
Chris_krk
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: ndz mar 28, 2010 14:38
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

EGR out - wrazenia

Post autor: Chris_krk » śr paź 26, 2011 00:51

Chris_krk pisze:jaki powinien być odczyt EGR duty cycle?
Ponawiam pytanie, nikt nie wie?



Awatar użytkownika
Stanley777
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 952
Rejestracja: pn lip 18, 2011 11:09
Lokalizacja: Brzesko

EGR out - wrazenia

Post autor: Stanley777 » sob paź 29, 2011 01:33

Witam :bigok:
Musze przyznać że było sporo czytania :jezor: i sporo mieszanych myśli, jedni są za inni nie tak bywa :P ale jak się okazuje czeka mnie to samo, a przynajmniej mechanik polecił mi aby EGR został wyczyszczony + później ew zaślepiony, kolektor ssący także pasuje wyczyścić, do tego sprawdzenie szczelności układu itd. Wszystko przez to że turbo (po regeneracji) wstaje dopiero przy 2300 obr/min a przed reg. jak jeszcze śmigało to pamiętam że wstawało coś ok 1800 obr/min i uwierzcie mi to jest znacząca różnica i ogólnie muląca dziura jak na ARL. :?

I teraz takie pytanie czy po wyczyszczeniu EGR a nawet jego zaślepieniu mogę spodziewać się jakiś reakcji wystąpienia błędu itd? Z tego co czytałem to najbliższy podobny przykład pod względem silnika był wspomniany w ASZ, i drugie pytanie czy wyczyszczenie tych układów faktycznie może wpłynąć na wcześniejsze wstawanie mojego turbo?
Dodam jeszcze że po regeneracji kiedyś pewien mechanik zmieniał ustawienia sztangi bo myślał że to coś pomorze, ale bez znaczenia moment był ten sam po skręceniu i odkręceniu i to mnie zmartwiło ;/

Z góry dzięki za odpowiedz :-)


Mój Były Golfik :kwiatek:

ARL+, SkóryRecaro, CzarnyŚrodek,Tempomat, FotochromAmbient, KratkiBora, PodstopnicaNakładkiAudiTT, LamkaW8, ModułyLed6000k, DekoryAlu, FullFIS + HypeFIS, CarAudio + MFD/TV/Yatour, CzarnyFront, PrzódTyłV6, GładkaListwa, PrzelotKwas2.5", SwapHebli312/256, ZawieszenieKWv3, PoliuretanStrongFlex, TomasonTN1


Obrazek Obrazek

Także Teeegooo... ;]]] :hmm: :food: :satan: :ass:

https://naforum.zapodaj.net/images/ba7c6910c46c.jpg

Awatar użytkownika
Neoarti
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 894
Rejestracja: wt lis 01, 2005 20:18
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

EGR out - wrazenia

Post autor: Neoarti » sob paź 29, 2011 18:55

Koledzy szykuje się do zaślepienia egr-u w moim mk4 sdi agp, dziś pobawiłem się dawką paliwa po tej operacji postanowiłem odłączyć klapę gaszącą i zdjąć wężyk z zaworu egr, oczywiście autko ożyło na tyli ile mogło w końcu to tylko sdi ale elastyka na niskich obrotach zdecydowanie lepsza zauważyłem jedna jedną niepokojąca rzecz przy nagrzanym silniku po wyjęciu bagnetu oleju pojawia się przedmuch widać gorące wyziewy, trochę mnie to zaniepokoiło bo wcześniej silnik nie dmuchał z bagnetu po podłączeniu spowrotem instalacji egr wszystko wróciło do normy czyli nie widać oparów po wyjęciu bagnetu
co to może oznaczać ? czy ktoś z waz zauważył cos podobnego ??


NordGlass Diamentowe szyby samochodowe, jak masz problem z szybą wal śmiało na PW :)

jakub1118
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: śr paź 12, 2011 21:10

EGR out - wrazenia

Post autor: jakub1118 » śr lis 02, 2011 21:50

witam, wyskakuje mi błąd 16785, raz EGR był czyszczony lecz po przejechaniu 30km znowu zapala się kontrolka i ten sam błąd. Czy po ponownym wyczyszczeniu i zaślepieniu EGR będzie wyskakiwał błąd??



Awatar użytkownika
KoJ@K
...
...
Posty: 5923
Rejestracja: pt maja 28, 2010 08:45
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

EGR out - wrazenia

Post autor: KoJ@K » wt lis 22, 2011 19:51

Panowie czy wie ktoś może do czego służy ta gruszeczka przy EGRze ? Bo dziś mając ją na wierzchu potrząsnąłem i w środku coś latało. Otworzyłem,a tam rozsypana na 3 części sprężynka ... Za co jest odpowiedzialna ta gruszeczka? Co się dzieje teraz jak nie mam tej sprężynki w środku ?? Czy można dokupic do niej samą tą sprężynkę do środka czy tylko całą tą "gruszeczkę" ??
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us


Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 81 gości