moje nowe orurwanie w 1Z

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
eldorado84
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 944
Rejestracja: czw sty 26, 2006 13:56
Lokalizacja: lubartów

Post autor: eldorado84 » pt cze 23, 2006 21:27

no dobra poszukam rur kwasowych (i chyba wiem gdzie kupie :bigok: ) i podłącze mniej węży (kolanek i złączek) sylikonowych, i znajde płaski intercooler o małej grubości

a co do odmy to Kris-THC mnie zaskoczył, i zastanowie sie nad tym


http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=10205&start=0
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=54809

- O żesz ty kur.., w chu.. jeb.. twoja mać, pier...ny, zasr.., poje..y kut..s !! - Powiedział marynarz, po czym szpetnie zaklął. ;) ;)

Awatar użytkownika
Kris-THC
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 592
Rejestracja: pt lut 11, 2005 22:00
Lokalizacja: Oława
Auto: Polo 9N Audi A3 8P Golf MK4
Silnik: AHF
Kontakt:

Post autor: Kris-THC » pt cze 23, 2006 22:27

Pracuje w fabryce silników diesela więc w kwesti odmy napisałem tyle co sam zauważyłem, nie są to tylko domysły. Fakt że często mamy szerokie pole popisu przy polepszaniu tego co zrobiła fabryka ale jakiś umiar należy zachować. Nie problem wywalić odmę ale pytanie co zyskamy? Możesz zawsze wykonać taki myk na próbę i opisać swoje obserwacje. W kabinie testowej podczas testów silnika z odmy napierdziela zdrowo ale też warunki pracy [obciążenie] jest nieporównywalnie większe niż to jakie możemy wywołać w samym aucie. Fakt że po odpięciu odmy odgłos pracy silnika ma nieco inny dźwięk wiec musi ona mieć spory wpływ na jego pracę.


Moc jest w mieście Łodzi gdzie bieganie psom szkodzi.
V.A.G.-ina way :) VAGina family :) Today, tomorrow, VAGina :)
Obrazek

Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » pt cze 23, 2006 22:36

hmm tak sobie mysle o tym co piszesz Kris i stwierdzam ze zwlaszcza w silnikach doladowanych podlaczenie odmy do dolotu ma sens, bo rzeczywiscie panuje tam podcisnienie, ktore wplywa na szybkosc odpowietrzenia silnika. z drugiej strony na necie mozna spotkac silniki z zamontowanymi malymi filterkami do odmy. co do nowych silnikow walacych z odmy olejem - badziewie :D nie ma to jak stare dobre td i tdi.


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
Kris-THC
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 592
Rejestracja: pt lut 11, 2005 22:00
Lokalizacja: Oława
Auto: Polo 9N Audi A3 8P Golf MK4
Silnik: AHF
Kontakt:

Post autor: Kris-THC » sob cze 24, 2006 02:03

No właśnie nowe tak już mają. Z TDI to samo. Kumpel ma paska B6 130KM i 60tys. najechane i od nówki tak olej łyka że szok. Na 1000km zdaeza się 500ml dolać jak ciśniesz przez niemcy. Dlatego chyba wymianę serwis zaleca w nowych co 30k km. Cały czas dolewamy wtedy świeży :bigok:


Moc jest w mieście Łodzi gdzie bieganie psom szkodzi.
V.A.G.-ina way :) VAGina family :) Today, tomorrow, VAGina :)
Obrazek

Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » sob cze 24, 2006 02:59

Kumpel mi mówił że czytał o jakimś oleju z USA i producent zaleca wymiane co 50k km
:bajer:


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

Awatar użytkownika
eldorado84
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 944
Rejestracja: czw sty 26, 2006 13:56
Lokalizacja: lubartów

Post autor: eldorado84 » sob cze 24, 2006 07:49

czyli można wywnioskować że nie ma sensu robić czegoś takiego we wszystkich dieslach ????


http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=10205&start=0
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=54809

- O żesz ty kur.., w chu.. jeb.. twoja mać, pier...ny, zasr.., poje..y kut..s !! - Powiedział marynarz, po czym szpetnie zaklął. ;) ;)

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » śr sie 02, 2006 09:58

aw69 - jaką masz odległość pomiędzy chłodnica a IC ? Pytam bo nie wiem czy u mnie się to jeszcze zmieści - mam chłodnice od klimy dodatkowo...

planuje wstawić FIMCa od BMW 325 TDS a chciałbym uniknąć cięcia tych poprzeczek w zdesiu..



Rafit
Forum Master
Forum Master
Posty: 1133
Rejestracja: śr kwie 27, 2005 15:29
Kontakt:

Post autor: Rafit » śr sie 02, 2006 19:35

cowboy pisze:a chciałbym uniknąć cięcia tych poprzeczek w zdesiu..
Raczej niemożliwe aby tego uniknąc. Ja nie mam klimy a musiałem ciąć.



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » śr sie 02, 2006 20:32

no to cóż bedzie się ciąc i krzesać iskry jak w monster garage...

patrzyłem dzisiaj za rurami z kwasówki - jutro podzwonie o dowiem sie co i po ile ..



mirass
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 633
Rejestracja: czw lut 23, 2006 21:23
Lokalizacja: Oborniki Śląskie
Kontakt:

Post autor: mirass » śr sie 02, 2006 23:09

Rafit pisze:
cowboy pisze:a chciałbym uniknąć cięcia tych poprzeczek w zdesiu..
Raczej niemożliwe aby tego uniknąc. Ja nie mam klimy a musiałem ciąć.
pokaż jak ci wszedl ten IC z merca...no i czekam na komentarz na allegro a tu nic :grrr:


www.vagtune.pl tel. 502730289

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 109 gości