golf 3 1.9 Tdi 90 km duży problem

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
mateuszwrc20
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: pn wrz 26, 2011 13:58
Lokalizacja: Nysa

golf 3 1.9 Tdi 90 km duży problem

Post autor: mateuszwrc20 » pn wrz 26, 2011 14:04

Witam. Mam taki problem. Podczas jazdy kiedy mu depne do końca to zdażyło mi się 2 razy że silnik wszedł sam na maksymalne obroty i przekroczył 6 tysięcy obrotów, jak puszcze noge z gazu on nadal jest na pełnych obrotach,dopiero po chwili sam z nich spada.Linka odbija normalnie. Nawet próbowałem wyłączyć stacyjke kiedy wszedł sam na tak wysokie obroty i nic on dalej samoczynnie chodził. Co to może być za przyczyna? Aha. po odpaleniu go zaraz jak zejdzie z tych obrotów puści dużą chmure niebieskiego dymu i ma tak przez jakąś minute. BardZo często przerywa jak jade po wyżej 120 km/h i wtedy niechce już jechać jakby nie mial siły. Co to może być?



Awatar użytkownika
ryszkens
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 108
Rejestracja: ndz lis 30, 2008 12:44
Lokalizacja: Śląskie

golf 3 1.9 Tdi 90 km duży problem

Post autor: ryszkens » pn wrz 26, 2011 14:56

Silnik się rozbiegał. Turbo się rozszczelniło- puszcza olej i silnik pracuje na zassanym oleju. Nie włączaj silnika dopóki nie wymienisz turbo! Jeśli będziesz jeździł, okaże się, że silnik znowu zassie oleju z dolotu i będzie na nim pracował aż się rozleci. Sprawdź ile masz masz oleju w IC i czy nie ubywa Ci go na bagnecie.
Ostatnio zmieniony pn wrz 26, 2011 14:58 przez ryszkens, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
gluchy1984
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 136
Rejestracja: pn maja 21, 2007 22:00
Lokalizacja: Warszawa

golf 3 1.9 Tdi 90 km duży problem

Post autor: gluchy1984 » pn wrz 26, 2011 14:57

Poczytaj o nastawniku pompy, tutaj nie masz linki tylko elektronika.



Awatar użytkownika
ryszkens
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 108
Rejestracja: ndz lis 30, 2008 12:44
Lokalizacja: Śląskie

golf 3 1.9 Tdi 90 km duży problem

Post autor: ryszkens » pn wrz 26, 2011 15:06

mateuszwrc20 pisze: Nawet próbowałem wyłączyć stacyjke kiedy wszedł sam na tak wysokie obroty i nic on dalej samoczynnie chodził.
To nic nie da. W takim przypadku wciskasz jedną nogą hamulec, drugą wciskasz sprzęgło, wrzucasz 5-ty bieg i tak operujesz sprzęgłem, żeby zdusić silnik. Tylko z głową!



Awatar użytkownika
mateuszwrc20
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: pn wrz 26, 2011 13:58
Lokalizacja: Nysa

Re: golf 3 1.9 Tdi 90 km duży problem

Post autor: mateuszwrc20 » pn wrz 26, 2011 15:17

w wężu od interculera jest sporo oleju,bagnet sprawdzalem i ledwo co łapie.Turbo siadlo?
A te przerywanie to też od tego może być? Jak jade na piątym biegu jakieś 120 pod lekką góre i jak mu depne to zaczyna przerywać i niechce już jechać wcale tylko utrzymuje stałą prędkośc



Awatar użytkownika
gluchy1984
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 136
Rejestracja: pn maja 21, 2007 22:00
Lokalizacja: Warszawa

golf 3 1.9 Tdi 90 km duży problem

Post autor: gluchy1984 » pn wrz 26, 2011 15:23

Tutaj jest trochę tego
http://www.google.pl/custom?domains=for ... cof=&hl=pl" onclick="window.open(this.href);return false;

Poczytaj i spróbuj porównać objawy.



Awatar użytkownika
ryszkens
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 108
Rejestracja: ndz lis 30, 2008 12:44
Lokalizacja: Śląskie

golf 3 1.9 Tdi 90 km duży problem

Post autor: ryszkens » pn wrz 26, 2011 23:18

mateuszwrc20 pisze:w wężu od interculera jest sporo oleju,bagnet sprawdzalem i ledwo co łapie.Turbo siadlo?
Wg mnie turbo rozszczelniło się i puszcza olej do dolotu. Puszcza go tyle, że silnik zaczyna pracować właśnie na tym oleju i pali go sporo. Powinieneś uznać, że masz zakaz jazdy, bo naprawdę uszkodzisz silnik i będziesz musiał kupować inny, bo sensu naprawy nie będzie.
mateuszwrc20 pisze:A te przerywanie to też od tego może być? Jak jade na piątym biegu jakieś 120 pod lekką góre i jak mu depne to zaczyna przerywać i niechce już jechać wcale tylko utrzymuje stałą prędkośc
Przypuszczam, że turbo nie daje odpowiedniego ciśnienia i ecu wprowadza tryb awaryjny. Najlepiej jakbyś podłączył się pod kompa i zrobił dynamiczne logi, ale dopiero po wymianie/regeneracji turbo, bo pałowanie przy takim turbo skończy się rozbieganiem i uszkodzisz silnik. Wymień turbo, potem będziesz zastanawiał się co dalej. Takie moje zdanie.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 264 gości