Cykanie 1.6 td ??

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
czarnyblack
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 289
Rejestracja: pt lip 04, 2008 23:07
Lokalizacja: Koszalin

Cykanie 1.6 td ??

Post autor: czarnyblack » ndz wrz 25, 2011 17:09

Witam.

Nagrałem filmiki tylko nie wiem czy dobrze słychać to cykanie i chciałbym się dowiedzieć czy ja jestem jakiś przewrażliwiony, albo faktycznie coś słychać. Nagrywane komórką to jakości super nie ma. Wydaje mi się, że po wymianie rozrządu tak się zrobiło. Czy to wina kąta wtrysku złego? Pompę ustawiał pompiarz i zrobił to na oko, w sensie zasugerował się poprzednimi zaznaczeniami pompy.

[youtube][/youtube]
[youtube][/youtube]



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14296
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Cykanie 1.6 td ??

Post autor: Michał_1977 » ndz wrz 25, 2011 19:52

czarnyblack pisze:Pompę ustawiał pompiarz i zrobił to na oko
No oko,to chłop w szpitalu zmarł...
Zmień pompiarza a następny niech Ci to zrobi po ludzku i będzie gitara,bo ten jest znacznie przyspieszony z tego co słyszę.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
czarnyblack
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 289
Rejestracja: pt lip 04, 2008 23:07
Lokalizacja: Koszalin

Cykanie 1.6 td ??

Post autor: czarnyblack » ndz wrz 25, 2011 20:09

No też byłem przekonany, ze to fuszerka. A jaki mniej wiecej jest koszt ustawienia pompy? Jeszcze tylko zapytam czy kopcenie przy depnieciu moze byc przyczyna zlego kata wtrysku? Wtryski mam niedawno wymieniane.



Awatar użytkownika
czarnyblack
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 289
Rejestracja: pt lip 04, 2008 23:07
Lokalizacja: Koszalin

Cykanie 1.6 td ??

Post autor: czarnyblack » pn wrz 26, 2011 00:03

A może napiszecie jak ustawić kąt wtrysku samemu? Możliwe, że będę miał możliwość pożyczenia czujnika zegarowego. Czytalem ze jest statyczny i dynamiczny kat wtrysku, ze przy ustawieniu statycznego odrazu ustawia sie dynamiczny? W jaki sposob nalezy dokonac pomiaru czujnikiem zegarowym? Znajomy ma cos takiego http://allegro.pl/czujnik-zegarowy-0-01 ... 29927.html" onclick="window.open(this.href);return false; nada sie? Tylko prosilbym o jakies intrukcje. Wiem, ze nalezy poluzowac pompe i w moim przypadku odciagnac ja od glowicy zeby opoznic kat?

Ps. Znalazlem w sam naprawiam jak to zrobic, ale tam jest jakis przedluzacz, mozna go jakos dorobic?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 49 gości