[mk4] ARL - problem z doładowaniem, nie notlauf

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Arkadiusz.gluchowicz
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 155
Rejestracja: czw lip 14, 2011 12:18
Lokalizacja: Warszawa

[mk4] ARL - problem z doładowaniem, nie notlauf

Post autor: Arkadiusz.gluchowicz » pn wrz 05, 2011 08:46

Ogarnąłem kabelek, żeby działał z VAG COMEM. Niedługo będą logi. Dziękuje jeszcze raz wszystkim za pomoc.

PoZDR.



Awatar użytkownika
MiChAoS
Forum Master
Forum Master
Posty: 1217
Rejestracja: ndz maja 07, 2006 19:07
Lokalizacja: Warszawa / Zegrze
Kontakt:

[mk4] ARL - problem z doładowaniem, nie notlauf

Post autor: MiChAoS » pt wrz 23, 2011 23:09

u mnie problem rozwiazny ... wymina slupka i teraz jest marzenie :bigok: :bigok: zanim zaczniesz wymieniac cokolwiek, zmierz kompresje silnika :panna:



Arkadiusz.gluchowicz
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 155
Rejestracja: czw lip 14, 2011 12:18
Lokalizacja: Warszawa

[mk4] ARL - problem z doładowaniem, nie notlauf

Post autor: Arkadiusz.gluchowicz » ndz wrz 25, 2011 11:24

U mnie pomogła zamiana n75 z n18.

Link do tematu: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=80&t=420759" onclick="window.open(this.href);return false;

dzięki wielkie.

Pozdrawiam.



Przemula
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 279
Rejestracja: sob gru 03, 2011 12:55

[mk4] ARL - problem z doładowaniem, nie notlauf

Post autor: Przemula » czw lut 28, 2013 21:35

Witam , prośba czy ktoś może wkleić foto lub podać link który to zawór N75 w 1.9 tdi ARL bo są dwa obok siebie i nie wiem który to czy ten po prawej czy bardziej po lewej stojąc przed autem , bo przy 120 Km spadek mocy więc pewnie jest on do wymiany . Chciałbym go wymienić ale nie wiem który to z tych dwóch . chyba że znacie jakis domowy sposób by problem rozwiązać bez jego wymiany .



Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

[mk4] ARL - problem z doładowaniem, nie notlauf

Post autor: italiano_83 » czw lut 28, 2013 21:54

Przemula pisze: bo przy 120 Km spadek mocy więc pewnie jest on do wymiany
N75 praktycznie się nie psuje.. a notlaufa masz z przeładowania, pewnie kierownice stoją w miejscu od sadzy i od tego zacznij zanim wydasz 120zł na n75 który zapewne jest sprawny. N75 ma białą główkę jest po prawej stronie stojąc przed autem ...


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

[mk4] ARL - problem z doładowaniem, nie notlauf

Post autor: munior » sob mar 02, 2013 21:20

Przemula pisze: prośba czy ktoś może wkleić foto lub podać link który to zawór N75 w 1.9 tdi ARL bo są dwa obok siebie i nie wiem który to czy ten po prawej czy bardziej po lewej stojąc przed autem , bo przy 120 Km spadek mocy więc pewnie jest on do wymiany .
italiano_83, ci napisał ...nie marnuj więc kasy na n75 bo się raczej nie psuje
italiano_83 pisze:pewnie kierownice stoją w miejscu od sadzy i od tego zacznij
o właśnie ,jak wyżej :grin: taka to" udana " konstrukcja :jezor: ...i nie ma żadnego "domowego sposobu "jak piszesz ,żeby się tego pozbyć :chytry: jedyny sposób to rozebranie turbiny i wyczyszczenie zapieczonych kierownic ...ja mam lepszy sposób ,auta z turbiną ze zmienną geometrią ,omijam szerokim łukiem ...i radzę to wszystkim którzy mnie o to pytają.Podniecanie się 110 konikami w takim AFN-nie jest śmieszne ,bo każda zrobiona 90 tka ze zwykłą turbiną T15 ,objeżdza takiego AFN-a z palcem w :ass: nawet jak jeżdzi normalnie ,bo akurat wyjątkowo nie stoją mu kierownice :jezor: ...ale staną ...wczesniej czy puzniej :hehe:


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Awatar użytkownika
ja4rqu
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 635
Rejestracja: czw kwie 22, 2010 15:14
Lokalizacja: Okolice Przemyśla

[mk4] ARL - problem z doładowaniem, nie notlauf

Post autor: ja4rqu » sob mar 02, 2013 22:18

a zrobiony afn objeżdża zrobioną 90 :bigok: :bigok: ale kolega w audi a4 b5 1z po chipie nie był w stanie mnie dognać gdy jeszcze miałem serie w passku, mu wyszło coś 113km. Nie taki diabeł straszny;) a geometri nie unikniemy, praktycznie nie ma nowych diesli bez tego ustrojstwa :pub:



Przemula
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 279
Rejestracja: sob gru 03, 2011 12:55

[mk4] ARL - problem z doładowaniem, nie notlauf

Post autor: Przemula » wt mar 05, 2013 16:17

CZyli twierdzicie iz to może nie być przyczyna tkwiąca w n 75 . Radzicie by zacząć temat od czyszczenia turbiny ???
Bo problem jest u mnie taki że czasem gdy potrzebuje mu przyłożyć by odejść lub podczas wyprzedzania wyłączy się jakby turbo spadek mocy gigantyczny , problem z nika po zrestartowaniu i ponownym odpaleniu motoru .



Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

[mk4] ARL - problem z doładowaniem, nie notlauf

Post autor: Sztomel » śr mar 06, 2013 03:10

Znana większość mechaników jak słyszy o przeładowaniu turbo w Golfie, Seacie, Audi czy Passacie od razu stawia na N75 a to błąd bo w 90% jest to wina zacinającej się zmiennej geometrii turbo. Wystarczy jej czyszczenie a nie regeneracja. Owszem, większość N75 pada ale tylko w silnikach z turbo bez zmiennej geometrii a z turbo z zaworem upustowym czyli o mocy 90 KM w A3 i Golfie oraz Leonie i Skodzie z silnikami o oznaczeniu AGR, Passatach i Audi A4 oraz starszej Skodzie o oznaczeniu 1Z i AHU.


Obrazek

Przemula
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 279
Rejestracja: sob gru 03, 2011 12:55

[mk4] ARL - problem z doładowaniem, nie notlauf

Post autor: Przemula » czw wrz 05, 2013 21:50

W swoim ARL już wyczysciłem turbo , nowa gruszka i n 75 i nadal jak go pogonie ponad 3000 obr to złapie i wyłaczy turbo , jak jeżdze spokojnie tak do 3000obr to się mu nic nie dzieje , jak zaczne gnieść to od razu ... brrrrr ;/ brak dostępu do vaga



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 204 gości